Sezonul decisiv pentru Massa

2011 va fi un sezon foarte important pentru viitorul lui Felipe Massa la Scuderia Ferrari. Dacă în 2006 a avut o scuză pentru că era coechipierul lui Michael Schumacher, iar Kimi Raikkonen era prea “rece” pentru a se impune ca pilot numărul 1 în perioada 2007-2009, lucrurile s-au schimbat radical odată cu sosirea la echipă a lui Fernando Alonso.

Având la bord experienta celor două titluri mondiale cu Renault şi statutul de pilot numărul 1 pe tot parcursul carierei (cu excepţia Minardi 2001 şi McLaren 2007), spaniolul nu a avut nicio emoţie în a se impune imediat în inimile celor de la Ferrari, în ciuda anilor pe care Massa îi avea în spate la Căluţul Cabrat.

Consecinţa? Massa a avut parte de un sezon modest, în care a fost surclasat constant de Alonso, cu excepţia cursei din Germania care avea să schimbe inclusiv regulamentul sportiv. Chiar dacă pneurile au jucat un rol important în ecuaţie, brazilianul a fost mai degrabă doborât moral de Alonso, iar modul în care va reacţiona în acest an va conta decisiv în decizia celor de la Ferrari de a-i prelungi sau nu contractul.

Pentru că, nu mai este un secret pentru nimeni, Ferrari nu-i va prelungi contractul în cazul în care colaborarea dintre cei doi piloţi va decurge în felul următor:

alonso_massa

Foto via @CobraOnly

Etichete: / /

6 comentarii la “Sezonul decisiv pentru Massa”

  1. dany spune

    daca alonso va rata anul acesta titlul din nou va fi sub o imensa presiune, iar daca va repeta “isprava” si peste doi ani atunci cred ca el ii va face loc lui vettel (desi eu visez la o colaborare hamilton – ferrari)!!!

  2. marianescu spune

    Eu cred ca Massa o sa mai stea mult si bine la Ferrari, e ideal ca locotenent, uneori mai aduce si ceva puncte…

    PS: Graitoare imaginea… :D

  3. KaNe spune

    Super tare poza!!! Evidentiaza foarte mult situatia/relatia lui Massa in raport cu Alonso la Ferrari….Beton ;)

  4. dmd spune

    Massa are sanse sa-si revina. Cu noile tipuri de pneuri a semnat cel mai bun timp al ambelor sesiuni de teste de la Abu Dhabi, deci un timp mai bun ca al lui Alonso.

  5. Cristy spune

    Va spun o chestie Alonso si Ferarri nu se potrivesc niciodata Alonso nu e genul de pilot (ca Schumacher sa fac istorie dintr-o echipa Beneton si in cazul lui Alonso Renault iar apoi sa mearga la o echipa consacrata si sa domine , lui Schumi i-au trebuit 4 ani sa castige primul titlu cu Ferarri dar anul 1999 il taiem de pe lista cu accidentul de la Silverstone + ca a pierdut titlurile ) o echipa Massa Schumi sau Alonso Schumi (nu prea merg la Ferarri) genul de echipa locotent si favoritul echipei …totusi echipa Massa Kimi (sa nu uite Ferarri) e echipa care a adus ultimul titlu totusi Ferarri face o afacere daca il pastrau pe Kimi si l-ar fi adus pe Vettel doar din bani care ii platesc lui Alonso puteau sa il aduca pe Seba le va fi foarte greu doar daca el nu isi va prelungi contractul

  6. marian0904 spune

    Ferrari e o palarie prea mare pt Massa. Va trebui sa plece chiar daca este managerizat de fiul lui J Todt. Apropo de faptul ca lui Schumi i-au trebuit 4 ani sa ia CM cu Ferrari, in acest timp la echipa a fost o revolutie, nu s-a schimbat numai linia de piloti. Au fost constienti ca trebuie sa faca asta dupa 20 de ani fara titluri. Partea buna pt Ferrari este ca inca se mai “hranesc” din acea perioada. Totusi, Montezemolo trebuie sa-si aduca aminte ce a facut prin 94-95 ca sa readuca echipa in fata. Simplu, a adus la Ferrari pe cei mai buni. Acum trebuie sa faca la fel.