Ferrari, ai înţeles mesajul?
Patru puncte de vedere care demonstrează de ce Ferrari nu merita să fie brandul numărul 1 în Formula 1:
1. Cum abordează echipele lupta pentru titlul mondial
Red Bull la Marele Premiu al Turciei
Sebastian Vettel îl acroşează pe Mark Webber în duelul pentru prima poziţie. Germanul abandonează, australianul termină pe locul 3. Red Bull câştigă 15 puncte în loc de 43.
McLaren la Marele Premiu al Turciei
Jenson Button îl depăşeşte pe Lewis Hamilton şi preia conducerea. Hamilton revine şi, după un duel roată la roată în primul viraj, termină pe prima poziţie. McLaren câştiga 43 de puncte în loc de… 43.
Ferrari la Marele Premiu al Germaniei
Felipe Massa îi cedează prima poziţie lui Fernando Alonso după instrucţiunile codificate primite de la boxe. Ferrari câştiga 43 de puncte în loc de… 43.
Concluzie: Respect Red Bull şi McLaren, ruşine Ferrari.
2. Cum au abordat Alonso şi Massa conferinţa de presă
Alonso: Nu ştiu ce s-a întâmplat, dar la ieşirea din virajul şase l-am văzut pe Massa un pic cam lent şi am încercat să depăşesc.
Massa: Ei bine, nu cred că trebuie să spun ceva despre asta.
Concluzie: Alonso ne face idioţi pe fată, Massa îşi dă seama că toată lumea ştie ce s-a întâmplat de fapt pe pistă la boxe.
3. Cum ar fi arătat clasamentul fără ordine de echipă:
Clasament actual:
1. Hamilton 157
5. Alonso 123
8. Massa 85
Clasament fără ordine de echipă:
1. Hamilton 157
5. Alonso 116
8. Massa 92
Concluzie: Ferrari a provocat un scandal uriaş pentru … aproape nimic!
4. În vara anului 2009, când echipele din Formula 1 ameninţau cu organizarea propriului campionat, Alonso declara revoltat că Formula 1 nu mai este un sport, ci o afacere. După prima cursă din acest sezon, Alonso era nemulţumit de lipsa de spectacol din Bahrain.
În 25 iulie 2010, Alonso nu a mai dat doi bani pe spectacol şi a câştigat nemeritat cursa de la Hockenheim. Acelaşi Alonso care în 2007 a fost implicat în scandalul Spygate, iar în 2008 în scandalul Crashgate.
Mda, Ferrari merită să fie cel mai puternic brand din Formula 1.
PS: Vă recomand cu căldură să citiţi transcrierea integrală a conferinţei de presă de la Hockenheim.
Sursa foto: Mantovani
July 26th, 2010 la 3:41 pm
Daniel, aici pe AM, degeaba iti bati capul si incerci sa fi cat mai fair-play, intrucat sunt destul de multi “capsomani” care vad doar ceea ce vor ei sa vada. Inclusiv aici pe blog, vor veni sa spuna ca Massa a fost mai lent decat Alonos(ceea ce nu este adevarat) sau ca asa se practica in marile echipe care lupta pentru titlu(atat massa cat si alonso au sanse matematice la titlu), dar nah, ei vad doar ceea ce lor le place, adica Alonso mare zeu……
July 26th, 2010 la 3:42 pm
Bravo Daniel Popescu !!! Jos palaria !
July 26th, 2010 la 3:44 pm
@Marius: In unele tururi, Alonso chiar a fost mai rapid decat Massa. Asta nu inseamna ca brazilianul trebuia sa se dea la o parte, ci ca Alonso, daca era atat de disperat dupa victorie, trebuia sa lupte pentru ea, nu sa o primeasca pe tava.
July 26th, 2010 la 3:45 pm
Asta este ferrari scopul scuza mijloacele, rusine.
July 26th, 2010 la 3:58 pm
Alonso , este un ipocrit , si asta de mult timp . Faptul ca nu intamplator a fost angrenat in mai multe chestii murdare din F1 , arata clar cu cine avem de a face .
In ceea ce priveste raspectul pentru Red Bull si McLaren , sa fim seriosi . Si la ei ordinele de echipa sunt la mare cinste si au piloti de sacrificiu si piloti preferati . Nu mai e cazul sa spun acum care cum sunt , ca stiti si voi . Din pacate pentru noi spectatorii , interesele financiare din F1 , primeaza , in detrimentul spectacolului si al corectitudinii . Parerea mea este ca nu vom mai avea niciodata corectitudine si spectacol real in acest sport .
Ferrari nu au decat sa se considere cei mai cei in F1 . Pentru mine , ca si spectator onest , clasa valorilor e cu totul alta , si o stabilesc eu , fara sa-mi impuna cineva ceva .
July 26th, 2010 la 3:58 pm
Declaratia Alonso in fata oficialilor Fia.: n-am stiut nimik despre ordinele de echipa – Este ridicol- am meritat sa castig ..cat timp mai scapa nepedepsit?
July 26th, 2010 la 4:01 pm
Numai ca mereu uitati efectiv ce a adus Ferrari la F1, sponsori , publicitate, fan-uri, (interes), progres, etc… In Formula 1 stim deja ca nu exista ingeri nici nu va exista niciodata, F1 nu este un sport precum multi cred, F1 este un sport tehnic, unde fair-play si sportivitate nu sunt factori de baza. In concluzie, dupa punctele mentionate de mai sus ar trebui sa gandim cine in ce masura a avut rol in dezvoltarea F1 ca un concept, si nu intotdeauna la detalii irelevante sa gandim cand dorim sa analizam daca dorim sa nominalizam marca numarul unu, evident trebuie gandit pe termen lung…
July 26th, 2010 la 4:03 pm
haha am facut o mare gafa ))
…sa gandim cand dorim sa nominalizam….
July 26th, 2010 la 4:05 pm
Mie imi place ca nimeni nu spune nimic de faptul ca au fost in lumea lor , le-au dat-o la 30 secunde la ceilalti , au mers impecabil , dar lucrurile astea nu se vad , conteaza mai mult ordinele de echipa .Nu vedeti partea frumoasa .La Hungaroring cand o sa fie iar pe 1 -2 o sa vedem ce o sa mai ziceti atunci .
July 26th, 2010 la 4:08 pm
Sa ne gandim si la faptul ca daca Massa ar fi castigat, Alonso ar fi iesit pe 2 chiar in urma coechipierului sau , Ferrari ar fi fost numit niste idioti, nu-i asa?!
July 26th, 2010 la 4:10 pm
Felicitari Daniel pentru articol ! Nerusinarea lui Alonso nu cunoaste limite,iar Ferrari ca si echipa,sunt demni de “Cascadorii rasului” desi situatia asta e de plans .Pentru ca F1 chiar a devenit o maaare afacere,in care talentul nu mai primeaza de mult.Acest Alonso a fost propulsat la Ferrari de multi bani,iar comportamentul sau este pe masura.Nu stiu cat mai poate suporta Massa scenariul asta in care el joaca rolul cainelui ascultator si supus… Sper din suflet ca acest campionat sa nu ajunga in mainile jegoase a lui Alonso sau a prestigioasei sale echipe… RUSINE! (daca mai stie cineva ce e aia)…
July 26th, 2010 la 4:10 pm
@Jolerto..daca F 1 nu e un sport in care nu exista ingeri de ce timp de 2 ani ,unii dintre voi continuati sa criticati Mclaren ptr. afacerea de spionaj din 2007? Atunci ca si in 2009 Mclaren a platit si inca foarte scump ..e timpul si ptr. Ferrari sa plateasca acum. la fel si Alonso…a fost o cursa trucata de aceasta echipa in care actorii principali au fost Alonso – un beneficiar al rezultatelor trucate si in trecut si un Massa care a acceptat sa-i ofere victoria lui Alonso..despre demnitatea lui Massa n-are rost mai vorbim ca n-are trasatura aceasta..
July 26th, 2010 la 4:11 pm
Si Mihai , gandeste la faptul ca si la McLaren s-a produs un ordin de echipa, ceea ce a fost explicat la FOM review Istanbul, Button efectiv a fost ordonat sa ia din turatia motorului chiar cand era langa Hamilton….
July 26th, 2010 la 4:14 pm
@vulpe andrei.. cele 30 secunde au fost anulate de manevra lui Massa..gandeste-te ca daca Massa ar fi fost lasat sa castige ati fi avut un motiv in plus sa ironizati fanii echipelor adverse..sincer ar fi fost o satisfactie mai mare decat victoria lui alonso
July 26th, 2010 la 4:15 pm
Eh lasa frate… una e sa faci o schimbare intre 1 si respectiv 2 (ceea ce a fost o miscare rea si din perspectiva mea) si una e sa fii acuzat de spionaj industrial . Oricum si eu as accepta daca punctele de constructori ar fi retrasi dar o pedeapsa mai mare nu se poate. Exact cum s-a intamplat cu baietii de la McLaren in 2007 la Ungaria.
July 26th, 2010 la 4:16 pm
Si Alonso de ce are vina ?? E l-a ordonat pe Massa sa iasa din cale?! E in Ferrari de 6 ani?! Nu inteleg… Eu zic ca a fost vina lui Massa ca a lasat mai degraba…
July 26th, 2010 la 4:23 pm
@Jolerto. — e o cursa trucata..e a 2-a cursa in care Alonso e implicat.. ce vrei mai mult??Massa n-a avut ieri nici demnitatea sclavei Isaura..A declarat ieri ca a fost decizia lui sa-l lase pe alonso ca sa declare apoi ca merita victoria.. a devenit mai rau ca un sclav..si Irvine si Barichello s-au mai razvratit impotriva ordinelor de echipa
pe vremea cand alergau cu Schumacher..Massa n-a spus nimik..Daca in cursa viitoare Alonso il va scoate de pe circuit nu va mai comenta nimik.
July 26th, 2010 la 4:26 pm
Auzi Mihai tu vorbesti cu tine , sa-ti dovedesti ca ai drepatate sau ce?
July 26th, 2010 la 4:29 pm
Apropo de spionaj..acum toate echipele spioneaza si o fac in mod legal..fiecare echipa copiaza inovatiile introduse de rivali..Nimeni nu mai este pedepsit..
July 26th, 2010 la 4:30 pm
Jolerto..Nu discutam cu tine.. dar trebuia sa-mi dau seama ca n-am cu cine discuta
July 26th, 2010 la 4:32 pm
dar si tacerea este un raspuns ..
July 26th, 2010 la 4:41 pm
Cand Schumacher l-a lovit pe Villeneuve la JEREZ in 1997 a fost exclus din clasamentul mondial( contact care in WTCC,DTM si alte sporturi FIA sunte foarte normale); in Austria cand a fost lasat de Barrichello sa castige ferrari si schumy au fost amendati nu cu 100.000 ci cu 1 mil.Si vine Alonso care numai Crashgate, spionita ( cu 700 de sms-uri), ordine de echipa si toate rahaturile si tot il mai lasa sa se bata la titlu.Alonso este auteu si nu crede in Dumnezeu.Asa ca ….e foarte bun pilot si ne bate cu trabantu pe toti de pe forum ( si noi cu LOGANu), dar nu e cel mai bun si nu stiu cine e taticu lui in FIA de i se iarta atatea……
July 26th, 2010 la 4:42 pm
Alonso a fost si nu a prea fost mai rapid decat Massa. Sa nu uitam ca pana prin turul 20 si ceva, tot timpul a fost o diferenta de 1,5s intre cei doi. Dupa care Massa a marit avansul la 4s, iar apoi, Alonso a “tras” tare si l-a ajuns. Massa este un pilot rapid, asa cum am mai zis-o, mai ales cand pleaca primul, nici dracu nu-l mai ajunge….A dat dovada de atatea ori in trecut, ce vreti mai mult. Nicidecum nu-l consider pe Alonso mai rapid decat Massa, intrucat nu-i adevarat. La duelul dintre Button si Hamilton, acestia chiar s-au batut fair-play pe pista, motivul pentru care Button l-a ajuns pe Ham, este ca acesta a primit primul ordinul de a reduce ritmul pentru a salva combustibil. Button observand treaba asta a fortat, desi si el se afla mai mult sau mai putin in aceeasi situatie, fapt ce a fost confirmat imediat de catre inginerul lui dupa duel….Si nu au fost ordine de echipe in acel moment asa cum sugereaza multi….poate n-ati observat reactia celor din garajul McLaren din timpul luptei….mai ales ca a avut loc la putin timp dupa ce cei doi de la RBR au facut ce au facut cu putin timp in urma….Oricum super tare si poza atasata de Daniel, practic calutul cabrat s-a transformat din armasar in martzoaga…..Pacat de aceasta faza urata din partea lor, intrucat au fost cei mai buni in weekendul trecut si evident ca meritau din plin victoria……Chiar nu-mi pare rau sa spun acest lucru, avand in vedere ca sunt fan McLaren, dar asta a fost realitatea dpdv al performantei monoposturilor aliniate la start…..
July 26th, 2010 la 4:57 pm
[...] Daniel Popescu face o analiza care arata ca Ferrari n-a castigat mai nimic cu manevra asta. Doar scarba a foarte multi oameni. [...]
July 26th, 2010 la 5:01 pm
Daniel,te rog comunica-ne si noua vis a vis de acest lucru ce parere ai despre WRC,acolo unde nu exista altceva decat ordine de echipa?
Ce este in F1 e “Pepsi” …
July 26th, 2010 la 5:30 pm
Massa a avut acel incident nefericit din Ungaria,de anul trecut,iar acum cand era aproape de prima lui victorie si de relansarea unei cariere,echipa ii spune NU,mai stai la coada ca prioritar e Alonso!!!Ecea mai mare magarie pe care am vazut-o din 2002,incoace!Si atunci Ferrari i-a satisfacut ca[riciul lui Schumacher,de a fi pilotul ce a devenit cel mai rapid campion intr-un sezon!
am pretentia de la mine,ca suntt destept si inteligent,asa ca oricat ar incerca cei de la Ferrari sa ma ia de prost prin declaratiile lor,cel [utin cu mine nu le merge.Daca as fi in conducerea FIA,i-as pedepsi aspru,luandu-le toate punctele de pana acum in acest sezon,astfel impiedicand ca ppe viitor sa mai aibe cineva intentia de a face o asemenea manevra ticaloasa!!!!!!!!!!!
July 26th, 2010 la 5:40 pm
1) Alonso e un agarici ingamfat. Nu e in stare sa faca fata competitiei adevarat. Cand McLaren l-au pus langa Hamilton a dat din colt in colt si a preferat sa se intoarca la Renault unde desi nu avea sanse la castig, macar era sef.
2) Ferrari sunt o echipa de imputiti. Implicatia manevrei pe care au facut-o in cursa din Germania este foarte profunda. Ferrari nu mai merita sa fie in F1. Au pierdut trenul, au ramas in secolul trecut.
3) Toata manevra a fost sa il pupe in fund pe Alonso. Va asigur pe toti ca Alonso a cerut, va cere si se asteapta sa primeasca tratament de tipul celui primit de Schumacher.
Foarte urat ce au facut Ferrari. Isi bat joc de renumele lor, de renumele sportului si sunt o pata neagra in ceea ce priveste termenul de competitie. Am ajuns sa apreciez echipe mult mai mici pentru cum sunt conduse, dar de 10 ani incoace (cel putin) Ferrari nu fac altceva decat sa isi bata joc de tot si toate.
July 26th, 2010 la 5:41 pm
Am si eu ceva de zis…….tot spunem ordine de echipe bla bla…….dar…….dak Alonso il ajungea p e Massa fara ordine de echipe nu ne gandim si la asta???
July 26th, 2010 la 5:53 pm
Referitro la McLaren…cursa din Turcia au fost ordine de echipe si acolo hai sa va explic de ce……..Button si Hamilton dak va aminti……s-au atacat timp de un tur…,iar de acolo brusc peste 2 tururi Hamilton la 3 sec de Button e clar ii sa zis mai baitatule…nu vrem inca un acrosaj si noi……numai ataca……….fiindca se putea intampla la fel………..fiindca atacurile erau dure…..dak vedeti rezumatul de pe f1.com…………se aud convorbirile radio……..dintre cei doi piloti si echipa…….si Red Bull ce s-a intamplat la Silverstone cu eleronul si nu stiu……..ce ca nici acum nu se stie……….dar………….Webber nu a ascultat echipa…..fiindca………de aceea exista scandal acolo…echipa nu il mai suporta pe Webber pt. ce s-a intamplat la start…si nu mi se pare si astea au fost ordine de echipa si nu s-a facut atata tam tam……..ideea ii ca la Vettel ii sa permis sa atace in Turcia…..dar……la Webber……..a fortat la Silverstone……..si totusi……….acum toata lumea……….acuza Ferrari……am si eu ceva e zis……..in Canada nu am vazut cursa……..dar……….din ce am vazut rezumatele…………Alonso a avut probleme cu intarziati………..s-a vazut atunci cu Chandok cum a venit din spate si l-a devansat……..sau la Valencia………cu Safety Carul………si Hamilton……….sau la Silverstone cu Kubica………….sau cate si cate…..nu au fost parerea mea…….la fiecare cursa a fost scandal dupa…………..aproape…………acuma cu Ferrari…….la Silverstone cu Webber si Vettel la Valencia cu SC in Canada cu intrziati………La Monte Carlo acolo nu prea au fost……..in Turcia cu Vettel Si Webber………..acum……din Turcia incoace numai din scandal o tinem ce o as se mai intample.la Hungaloring………..? nu se mai putea………….asa…………….ceva
July 26th, 2010 la 5:54 pm
N-am contestat Ferrari ca evolutie.au fost mai buni cinste lor.. dar asemenea miscari trebuie pedepsite..Datorita echipei Ferrari s-au introdus ordinele de echipa in 2002
July 26th, 2010 la 6:03 pm
Alonso daca vrea sa beneficieze de ordine de echipa sa mearga in WRC.:)
July 26th, 2010 la 6:10 pm
@Ivanoff: In WRC e si mai rau. Din pacate, ordinele de echipa au dus la scaderea popularitatii WRC in ultimii ani, la care se adauga dominatia mult prea categorica a lui Loeb. Din pacate, in WRC ordinele de echipa sunt perfect regulamentare si se apeleaza constant la ele, indiferent ca vorbim de Citroen sau Ford.
July 26th, 2010 la 6:39 pm
@crist
aidovezi ca asa s-a intamplat sau sunt doar speculatiile tale?daca ai probe mergi cu ele la sediul FIA,daca nu sper sa nu devii un nou Miki Alexandrescu!!!
July 26th, 2010 la 6:39 pm
pai mai danieie ! acuma inteleg de ce voi fanii McLaren nu-l suportati pe alonso !
EL A DAT IN GAT PE RON DENNIS CA ARE SPION LA FERRARI.
Si e normal ca pentru un astfel de serviciu sa-l faca pilot nr 1
July 26th, 2010 la 7:00 pm
@popicul– e o ipoteza interesanta
July 26th, 2010 la 8:11 pm
@mad79 sunt si speculatii…….si dovezi……..convorbirile radio Turcia inca mai sunt……….deci FIA le-a publicat…..nu eu……..de aici………..cum au auzit ordinele de echipa de la Hockenheim asa le-au auzit si pe ce la Istanbul…….iar la Valancia scandal a fost aici nu cunosc situatia……….sunt si speculatii si dovezi…….si eu Miki nu m-as visa…….poate sa comentez………dar ca Miki nu prea cred
July 26th, 2010 la 8:14 pm
Christian Horner susţine că FIA trebuie să pedepsească exemplar Ferrari pentru manipularea cursei de la Hockenheim. McLaren refuză să comenteze în public.e un articol de pe automarket………….de ce refuza McLAren sa comenteze ? si eu au facut-o deci sa-si tina gura numai anul asta au mai facut-o dar pe ei nu ii prinde nimeni….
July 26th, 2010 la 8:19 pm
@Cristy ..Problema e ca in perioada asta relatiile Mclaren – ferrari sunt destul de cordiale..whitmarsh e un gentleman si poate a apreciat faptul ca ferrari n-au contestat F-ductul folosit de Mclaren la inceputul sezonului..
July 26th, 2010 la 8:24 pm
Nu vad ceva corect in a fi partinitor – indiferent cu cine – din partea administratorilor . Un administrator este credibil doar atunci cind este neutru altfel …..intram in zona birfelor , adica …..manelizare .
Spor la birfit draga Admin , daca tot ai dat tonul
Iarta-ma daca te-am suparat .
July 26th, 2010 la 8:28 pm
@cltmihai da ai dreptate si atunci de ce……….McLaren nu a fost penalizata……..Valencia si Turcia…….si acum…..la Ferarri se face atat scandal ideea e ca la McLaren…….nu a fost asa vizibil……si s-au si atacat………..dar totusi
July 26th, 2010 la 8:32 pm
Mai oameni buni………….trebuie ascultate….convorbirele acelea…………sa se prezinte toate dovezile…….si sa analizeze……………FIA pierde controliul acum Horner de ce revolta……….bun s-o atacat in turcia bun si atunci de ce il urasc pe Webber ca s-au atacat si la silverstone…………..si au fost ordine de echipa in China 2008 tot la Ferarri vizibile……….convorbiri radio si nu s-o facut atata gura eu cred ca cand castiga Ferarri putin neregulamentar toata lumea vine si striga hai sa ne uitam in trecut cum se incalca regulamentul si nimic
July 26th, 2010 la 8:41 pm
@christy == greseala apartine celor de la Ferrari a spus-o si schumacher ,o repet seu..Pana si un copil mic si-a dat seama ce a facut Ferrari ieri..cand stii ca ordinele de echipa sunt interzise si le faci pe fata suporti consecintele.. Puteau gasi o alta modalitate de a-l trece pe Alonso in fata si totul era ok .. De fapt cei de la Ferrari au cazut in pacatul celor de la Mclaren.. au mintit ca n-au dat ordine de echipa.Cand zeci de comentatori spun asta , cand vezi dezamagirea lui Massa e greu sa spui ca n-au fost ordine de echipa .plus convorbirea radio.si cu locul 2 Alonso ramanea in lupta ptr. titlu dacamonopostul ferrari va ramane la fel de bun..
July 26th, 2010 la 8:48 pm
Andrei la 26.07.2010 (20:37)
Ferrari
Deci dragii mei.toate echipele au un pilot nr.1 )altfel pierzi titlul exepmlu Mclaren cand la favorizat pe Hamilton in locul lui ALonso(o mare prostie).
2)Toate echipele au facut lucruri murdare inafara de cele care nu au luptat la tiltul(Minardi,Force India etc.)
3)Ferrari a castigat cele mai mutle titluri pt ca are intotdeauan nr.1
4)Cel care accepta sa fie nr.2 e un mare prost(are gura
sa vb)
5)Alonso nu are nici o vina a fost un ordin de echipa si e clar ca este mai rapid decat Massa
6)Ambii piloti beneficeaza de acelasi monopost
7)Kova cand a venit la McLaren a fost nr 2 si nici nu a beneficiat de acelasi monopost ca a lui Hamilton(a zis el)
8)CAnd Hamilton a castigat titlul GLock sa dat laoparte din calea lui(a fost manevra)
9)FIA vrea ca Ferrari sa fie eliminata.A gresit dar putea sa mascheze
10)Daca e sa o luam ca a pierdut 5 puncte asa si Kubica are sanse la titlul ca poate sa faca si 80 daca e dupa noul punctaj(e ridicol iar daca Massa se dovedeste de acuam mai rapid si echipa il favorizeaza in continuare pe Alonso atunci da trebuie elimanti
July 26th, 2010 la 8:56 pm
In plus Massa e de atata timp la Ferrari si s-a batut o singura data la titlu.Imi pare rau de el ca este un baiat bun dar e foarte moale.Fiecare campion are un orgoliu sau un caracater jegos nu mai exista modestie.Singrul care il admir este KIMI care este un zeu(e mai bun decat Alonso si poate peste schumi).
July 26th, 2010 la 9:40 pm
“5)Alonso nu are nici o vina a fost un ordin de echipa si e clar ca este mai rapid decat Massa”
Te contrazic aici pretene…Am zis-o de n ori ca Alfonso nu este mai rapid decat Massa. In schimb, este mai bataios atunci cand se afla chiar in spate, ceea ce nu se prea poate zice de Massa. Acesta din urma a dovedit de nenumarate ori ca daca pleaca din fata nici cu F16-le nu-l mai prinzi(evident cand are masina buna) Iti sugerez sa urmaresti ceva curse din 2008 atunci cand s-a luptat pt titlu pana la ultima cursa. Deci, nu este inferior lui ALfonso, ci cel putin este egal cu acesta….N-o mai dati in vrajeala din asta ieftina. Daca sunteti in stare de astfel de afirmatii inseamna ca voi urmariti F1 doar de anul trecut, cel devreme, din perioada cand era sa-si piarda viata pt FERRARI la Hungaroring…..
July 26th, 2010 la 9:46 pm
Cat despre Kimi, acesta se pare ca a fost si motivul pentru care a plecat de la Ferrari, intrucat nu a acceptat pozitia de pilot no 2…cu siguranta i se propusese treaba asta, atunci cand se stia ca vine zeul Alfonso….El a vrut sanse egale tot timpul, acesta fiind si motivul pentru care a venit in 2007 la Ferrari, intrucat tocmai ce plecase mai marele rival Schumacher. Imi pare rau ca a plecat in 2007, intrucat daca mai ramanea cel putin anul ala la McLaren sigur lua titlul. Toata perioada cand a activat la McLaren, doar ghinionul imens l-a impiedicat sa nu ia titlul cu acestia dupa foarte multi ani petrecuti acolo. I-am inteles frustrarea, care a fost justificata. Oricum ghinioanele nu l-au lasat nici macar la Ferrari. Un pilot deosebit, care n-are termeni de comparatie cu plangaciosul, turnatorul si “paracioasa” de Alonso….
July 26th, 2010 la 10:09 pm
MAriu de acord cu tine dar daca este sa compari Alonso este dublu campion pe cand Massa nu.A demonstrat ca poate fi in 2008 si sa i tina piept lui Hamilton e ceva sincer.Este rapid cand are o masina pusa pe tava dar nu stiu daca paote munci pt ea aa o dezvolte.Imi dau seama ca e foarte frustant sa poti dovedi ca esti campion si sa nu fi dar sa nu uitam ca ALonso a castigat pe merit doua campionete cu Schumi(care e cel mai bun sau aproae).Imi pare rau de ferrari ca trebuie sa sufere.Nu e singura echipa ca face asa ceva era un capat de tara daca era prima dar asta fac toti din pacate
July 26th, 2010 la 11:05 pm
da clt mihai ai dreptate……dak vroaiau puteau sa faca la boxe………ceva……….si ce sunt 5 pct. pt. alonso…….da sunt pct. dar pe merit era altceva………si dak era in ultima cursa si alonso avea nevoie de cele 5 pct. atunci…………da au gresit ferarri…………se vedea pe fata lui Massa stia mai bine ce e de facut…….dar…..echipa a zis dak recunoasteau imi scoatem palaria pt. in zilele noastre sinceritatea e unul din cele mai importante lucruri sa adbiti ca ai gresit au facut si altii vreau sa scape basma curata dar FIA nu cred ii va ierta…………..si dragi mei fani Kimi andrei si marius da kimi si aratat valoarea………..sincer daca ramanea anul asta se descurca mai bine ca……..alonso………el si massa au facut o echipa buna………care si-au aparat sansele la titlu pana la ultima cursa……in 2007 respectiv 2008 sa nu uitam ce au facut pt. ferarri…………sincer la ferariri numai e cea fost au plecat ross brawn si jean todt de altfel presedintele FIA 2 nume grele…………acum Domenicali…………..da presa italiana nu se lua de Kimi poate ca rusea mai multe in 2008 si 2009 ,iar rezultatele slabe din 2009 nu trebuie aratate cu degetul catre cei doi piloti o masina……….ff slaba……….dak mai stiti cursa de la spa de anul trecut cand a castigat kimi ati vazut intr-o secunda cu fisichella…………..fisichella……..un pilot force india ……….pana la aceea cursa force india era cea mai slaba masina……………erau aproape egale dar tal\entul lui kimi pe spa si-a aratat valoare ………..nu inteleg de ce le trebuie nr. 1 nr. 2??? dak massa numai poate lupta atunci sprijinit alonso………..dar nu de acum………..eee………alonso dupa ce a reusit sa iasa de 2 ori campion mondial s-a dat smecher……….cu McLaren ce s-a intamplat in 2007 e evident……..2008 cu Renault……….numai in 2009 a stat mai calm……..dar zburat roata in ungaria merita ………..si acum ma alonso ai facut-o peste tot la 3 echipe cu nume………..ce mai urmeaza red bull si mecedes gp ?
July 26th, 2010 la 11:23 pm
“I’ve never heard a driver talk such bull****, he has no character.” – Niki Lauda makes his views on Fernando Alonso clear after the Spaniard denied Ferrari used team orders.
Comentariile sunt de prisos. Nu spune nimeni ca alte echipe n-au recurs la ordine, dar nu intr-un mod in care te face sa regreti ca ai deschis tv-ul.
July 26th, 2010 la 11:30 pm
@Cristy,Andrei si Marius.Ma bucur sa vad ca aici pe automarket sunt mai multe persoane care il admira pe Kimi decat credeam eu.Raikko si-a castigat respectul nostru prin taria de caracter si prin fair play-ul sau.Sa nu uite nimeni ca in 2009,singura victorie a celor de la Ferrari a fost adusa de Kimi,la Spa,in momentul in care finlandezul stia deja ca va fi dat afara.A facut vreo declaratie intepatoare la adresa italienilor?NU,desi ar fi meritat din plin.Kimi a luptat pentru echipa tot timpul si nu i-a vorbit niciodata de rau.Acum,exista muulti fani ferrari care regreta plecarea lui Kimi si ziua in care un anumit spaniol a semnat cu echipa lor de suflet ! In ciuda tuturor,Kimi ramane ultimul campion mondial al Scuderiei si singurul dupa Schumacher si asta fara ordine din astea mizere de echipa la mijlocul sezonului,fara declaratii jenante…Kimi e un adevarat campion chiar daca asta ii calca pe multi pe nervi!
July 27th, 2010 la 12:04 am
Sa nu uitam ca in cazul lui Kimi el a plecat cu capul sus, dar fara prea multe regrete de la ferrari. Sa nu uitam cursa pe vreme torentiala din 2009 cand toti pilotii se gandeau daca sa mai continue cursa, numai kimi era deja in pantaloni scurti si cu o inghetata.
Ferrari l-au determinat pe kimi sa plece din F1, Ferrari i-au impedicat pe Massa, Barrichello si Irvine sa isi demonstreze valoarea.
Singura perioada decenta a celor de la Ferrari din ultimii ani a fost perioada Kimi + Massa.
Ferrari sunt scursura Formulei 1. O victorie obtinuta pe blat, impotriva regulamentului si NUMAI pentru a satisface orgoliul unui Alonso isteric, coleric si infantil nu valoreaza nimic.
July 27th, 2010 la 12:07 am
Ferrari sunt resposabili si de iesirea lui Fisichella din F1.
Fisi a avut toata viata un visa, sa piloteze la Ferrari. In 2009, dupa accidentul lui Massa i s-a oferit ocazia. A plecat de la Force India unde reusise un loc 2, unde avea niste rezultate si a plecat la Ferrari. A spus ca masina Ferrari din 2009 e una din cele mai slabe pe care le-a pilotat si ca masina Force India era mult mai buna.
Apoi Ferrari l-a blocat sa se intoarca in F1. Avea o sansa cu Sauber sau cu una din echipele mici.
July 27th, 2010 la 12:43 am
Trist. Dar nu inteleg de ce unii – printre care se afla si autorul articolului – inchid ochii la celelalte nedreptati care se intampla in F1 sub acoperirea sintagmei “interesele echipei”.
Din fericire mai sunt si persoane cu picioarele pe pamant. Ii felicit pe cei care au amintit aici de Fisichella, de Webber, de Kovalainen.
July 27th, 2010 la 9:45 am
E trist man dar asta e realitatea.Timp mai e destul dar le e foame si celor de la Ferrari.Haideti sa nu dramatizam ca pe Massa nu la pus sa intre in zid sau altceva.E greu sa nu ti cu ALonso din moment ce vine cu banca dupa el,normal ca se asteapta sa fie tinut in puf.Massa a gresit clar cand a semnat prelungirea contractului si stia foarte bine ce il asteapta.Ai gura sa vb,sau caracter pleci nu stai sa fi sclav.imi pare rau ca poate la alta echipa ar da randament mai ales daca deine nr.1 ,asa la ferrari pierde tot.Nu exista pilot de F1 prost majoritatea sunt la fel de buni cu mici exceptii.Multumesc celro care mi-au apreciat cometariile.Eu il regret pe Kimi de cand a plecat nu de acuma.Pt mine e un zeu pri modul in care se comporta,e un fel de Rossi :d .
las id=ul meu de mess pt cine vrea sa vb:bestraper004
July 27th, 2010 la 10:27 am
Haide ma lasati-ma de parca red bull sau mclaren daca i-ar trebui puncte lui Hamilton sau Vettel si ar fi in aceiasi pozitie ca Ferarri n-ar face asta. Ar face-o la boxe dar,nimeni n-ar mai comenta.
July 27th, 2010 la 11:07 am
Da. S-a schimbat regulamentul pentru Ferrari erau prea buni, iar acum cand sunt pe cale sa uite de probleme iar apar ofticati ca RedBull. Toti au ordine de echipa dar bineinteles toti le vad numai la Ferrari. In Fomula 1 munca este in echipa nu individuala. Dac vreti sa fie individuala sa schimbe regulamentul astfel incat sa fie dati toti mecanicii afara, Pilotii cand ajung la standuri sa coboare din masina sa isi schimbe singuri pneurile, sa ajusteze aripa fata singur pentru mai multa sau mai putina apasare aerodinamica si alte multe lucruri care le fac mecanicii si strategii. Atunci da, se poate discuta de o lupta: fiecare pe pielea lui, sau sa se renunte la un monopost si din 24 de masini sa fie numai 12 si gata.
July 27th, 2010 la 11:49 am
Cei de la Ferrari s-au facut de cacao si de data asta..la fel si unii fani ai acestei echipe..Daca Alonso mai ramane la Ferrari pana la sfarsitul carierei lui si va continua sa se planga ca Massa nu -si misca monopostul din fata lui,Ferrari va redeveni echipa cea mai urata din F 1…A fost o cursa simulata-Este ridicol-Asa se intampla cand noi(Ferrari) respectam regulile safety-car-ului…Dar Ferrari isi merita soarta..Asa va trebuie cand angajati un blatist si un turnator la echipa ..ma refer la Alonso acum
July 27th, 2010 la 11:55 am
Mai ramane sa-l aduceti si pe Briatore la echipa..Norocul echipei Ferrari e ca n-are voie sa fie implicat in F1 pana in 2013..Unii fani Ferrari chiar si l-ar fi dorit pe Briatore la Ferrari..Dar cred ca respectivele persoane tin mai mult cu Alonso decat cu Ferrari
July 27th, 2010 la 12:00 pm
*chiar si l-ar fi
July 27th, 2010 la 12:11 pm
prin declaratia lui Montezemelo care recunoaste ordinele de echipa practic Domenicali a picat de fazan
July 27th, 2010 la 1:57 pm
va convine sau nu asta este. Era o stire si pt automarket
http://www.sport365.ro/Fernando_Alonso__votat_de_pilo__i_cel_mai_bun___n_actuala_F1-n122921.html
July 27th, 2010 la 2:07 pm
@Diesel … Clasamente dintr-astea stim cum sunt facute..ar trebui sa te preocupe mai mult imaginea lui Alonso care e patata rau.. si stiu ca ardelenii sunt preocupati mai mult de modul in care se obtine un lucru .. dar poate ma ajuti sa-mi schimb imaginea despre ardeleni
July 27th, 2010 la 2:09 pm
si ca sa raspund intrebarii din titlu:)..Brandul FERRARI exista dinainte sa ne fi nascut noi..iar un administrator de site, chiar daca e bun ramane doar un…administrator de site care are dreptul la o opinie:)..
July 27th, 2010 la 2:12 pm
@Diesel Daca e cel mai bun pilot nu s-ar fi multumit cu victoriile obtinute moca si la Singapore si la hockenheim…si n-ar tipa prin radio sa i se faca loc ..:) treptat ,treptat arati ca esti lipsit de scrupule.. si eu care mi-as fi dorit sa fiu ca tine macar dintr-un anumit pct de vedere
July 27th, 2010 la 2:13 pm
@mihai—-Marii campioni mereu au imagini “patate”, altfel n-ar fi campioni, despre ardeleni nu stiu daca ai calificarea necesara..
July 27th, 2010 la 2:18 pm
om bun, tu ai o problema..eu ti-am dat un link pe care l-ai comentat. Nu vad legatura cu ardelenii, cu mine..tu treptat, treptat incepi sa jignesti si atunci nu mai vorbim.
July 27th, 2010 la 2:21 pm
@Diesel .. da exista dar treptat treptat se prafuieste.. are grija Alonsito de lucrul acesta.. dincolo de valoarea pilotilor care au alergat ptr. ferrari (Schumi si Alonso ) ,Kimi Raikkonen a fost singurul care a facut lumea sa creada ca la Ferrari poate exista si o competitie corecta si cat de cat o amicitie intre piloti…Prin ceea ce s-a facut duminica la Hockenheim ,arata ca Ferrari a revenit la tacticile de pe vremea lui Schumi…Alonso poate va castiga n titluri mondiale dar peste ani de zile lumea il va da exemplu negativ chiar cu 7 titluri mondiale ca pilot.
July 27th, 2010 la 2:22 pm
a, deci vorbeai de Alonso, nu de mine. M-am linistit:)
July 27th, 2010 la 2:23 pm
diesel imi cer scuze daca te-am jignit dar inca am o parere foarte buna despre ardeleni
July 27th, 2010 la 2:23 pm
bon:)
July 27th, 2010 la 2:27 pm
@Diesel .. O incercare de a jigni am sesizat cand ai scris despre admin.. Sa intelegem ca el a criticat si Ferrari si Alonso.. Suntem intr-o tara libera.. Asa cum tie nu-ti convine ce scriu eu , e valabila si vice versa ..adica ca admin-ul sa aiba o parere despre ce s-a intamplat duminica
July 27th, 2010 la 2:37 pm
tu esti o persoana care sesizeaza multe, eu nu am asemenea capacitati:). Administratorul, tu, eu, oricine altcineva, avem un drept la opinie insa sa gasesti 4 motive dupa care sa califici daca un brand este sau nu nr. 1 in F1 mi se pare o copilarie si o tratez ca atare. Ferrari nu s-a nascut in 2010.
July 27th, 2010 la 2:42 pm
@Daniel-eu sunt abonat RDS si ma mai uit la unele din evenimentele sportive transmise de ei insa nu mi se pare cine stie ce calitate la transmisie. Poate la anul sa schimbe ceva..vom vedea, oricum, alternativa exista…De la Daniel la admin e o cale atat lunga.. Imi aduce aminte de versurile lui Eminescu.. La steaua care a rasari /e o cale atat de lunga/ ca mii de ani i-au trebuit / luminii sa o ajunga / Sa ne auzim sanatosi si la viitoarea cursa
July 27th, 2010 la 2:43 pm
rasarit*
July 27th, 2010 la 3:21 pm
probabil multi de pe sit stiu ca nu sunt si nu voi fi un fan alonso dar te intreb pe tine Daniel tu daca erai in locul lui domenicali cum ai fi tratat situatia asta?retin,e o intrare la boxe insemna pierderea dublei pt ferrari,deci fi bossul ferrari si rezolva situatia asta.eu unul gasesc rautacios subiectul pe care tu l-ai abordat,de ce nu faci si un subiect cu ”4 motive pt care mclaren nu merita nr 2 ca brand in f1” sunt sigur ca sunt mult mai multe de 4.
mentionez ca nu am citit nici un comentariu de mai sus,deci fara atacuri sau polemici ) o zi buna va doresc
July 27th, 2010 la 3:33 pm
@Diesel: O entitate (companie, echipa de Formula 1, un jucator de fotbal etc) considerata brandul numarul 1 in domeniul sau ar trebui sa fie un exemplu demn de urmat pentru toata lumea. In momentul in care interesul entitatii devine mai presus de interesul domeniului in care activeaza, acel brand ar trebui sa-si piarda din valoare.
Cat despre Ferrari nu s-a nascut in 2010, exista o vorba extrem de adevarata: Increderea se castiga foarte greu, dar se pierde foarte usor.
Nu contest performantele Ferrari, insa cred ca orice fan al Formulei 1 ar prefera ca Formula 1 sa fie dominata in prezent de un Colin Chapman in locul unei corporatii pentru care sportul este important doar atunci cand ii convine (sa ne amintim de vara 2009). Si cand spun asta ma refer la tot ce inseamna corporatie in F1, adica inclusiv la McLaren, Mercedes GP, Renault etc.
July 27th, 2010 la 3:38 pm
@me_najanaja: Nu trebuie sa ne ascundem dupa deget, ordine de echipa au existat si vor exista intotdeauna. Dar… Ferrari a dat ordine de echipa la jumatatea sezonului, cand ambii sai piloti au inca sanse matematice la titlu. Pune-te putin in pielea lui Massa.
Pe de alta parte, cel mai deranjant a fost modul in care au fost date ordinele. Existau metode mult mai elegante pentru a rezolva victoria: celebra “save fuel” sau, de ce nu, un mesaj aparent inutil precum “mai ai 20 de tururi pana la final”, “am detectat o anomalie minora la motor, dar nu-i nimic grav” etc. In momentul ala, chiar daca era evident ca Massa a cedat locul, echipa nu putea fi invinovatita prin prisma mesajelor radio.
July 27th, 2010 la 3:49 pm
@me_najanaja.. adminul a tratat cazul de spionaj de la Mclaren in mai multe articole..Liargate-ul la fel.. Si ptr. mine ca fan Mclaren a fost greu de suportat dar asta e am trecut peste ele pocaiti-va si treceti si voi peste articolul asta ..Eu ti-as sugera sa-l critici si pe James Allen ca a scris despre ordinele de echipa de la Ferrari pe blog-ul lui..Massa trebuia lasat sa castige.. Alonso mai avea inca 8 finale sa-si demonstreze valoarea
July 27th, 2010 la 3:57 pm
total de acord cu tine dar dupa cum tu ai spus celebra ‘’save fuel” a aparut cu mult inaintea acestui mare premiu deci nu ferrari a fost prima care a facut asta si intr-o stire publicata pe automarket tu ai facut un top cu ordinele de echipa din ultimii ani,poate m-au lasat pe mine ochii de la vartsa asta dar scorul este de 4-4 si culmea mclaren a facut asta in prima cursa a sezonului 98,ceea ce mie m-i se pare mult mai grav.
m-am pus in pielea lui massa,el este pilotul ”meu” in campionat,dar nu l-a pus nimeni sa semneze prelungirea ca pilot no2 in echipa,vezi tu eu cred ca fiecare cum isi asterne asa doarme,massa doarme bine acum la ferrari in timp ce webber are cosmaruri,revin nu il suport pe alonso si consider ca ferrari au facut asta urat,prea pe fata dar interesele echipei dicteaza.
urmaresc f1 de cand ma stiu dar nu imi aduc aminte ca la ferrari sa fi fost ordine de echipa din prima cursa asa cum a fost la mclaren in 98
July 27th, 2010 la 4:03 pm
@mihai
pt mine nu e greu de suportat,ce a fost a trecut,sunt altii acolo sus care vor decide sanctiunile,nu eu sau tu,noi suntem prea mici,noi n-e dam si noi cu parerea ca sa treaca timpul si sa vada lumea ca suntem useri activi pe sit,ti-am zis nu il inghit pe alonso deloc,imi place massa chiar daca nu e cel mai bun,dar sincer de ce a mai semnat daca stia ca va fi pilotul no2 in echipa,trebuia sa il duca pe el capul si sa il lase pe ”cry baby” sa il depaseasca,oricum f1 de mult nu mai e un sport,e doar o fabricuta de bani pe bernie atat,nimic mai mult
July 27th, 2010 la 4:06 pm
@me_najanaja..Daca Massa a semnat un contract care are o clauza prin care aacepta ca e pilotul no2. e mai grav.. grav ptr. Ferrari ca n-are voie sa faca lucrul acesta si grav ptr. Massa..Deoarece spre deosebire de Webber care are scuza ca la varsta lui nu-si mai poate gasi o echipa ,Massa avea tot viitorul in fata ..Dupa cele aratate duminica,Massa nici sclav nu mai poate fi numit.. sclavii aveau totusi o demnitate..Sa-ti arati dezamagirea pe fata si sa declari ca tu l-ai lasat treaca in fatza e prea injositor
July 27th, 2010 la 4:11 pm
@me_najanaja, @ctlnmihai: Nu cred ca Massa a semnat un contract de pilot numarul 2, pentru ca un astfel de contract incalca regulamentul sportiv. Este foarte probabil ca o copie a contractului sa ajunga la FIA, asa cum orice contract de munca din Romania trebuie inregistrat la ITM.
July 27th, 2010 la 4:11 pm
@me_najanaja.. in toate sporturile domina banul in detrimentul spectacolului.. Oricum Ferrari a ramas ”prafuita” dupa circul de duminica si e pacat si ptr. unii fani Ferrari care mai au o mandrie cand sustin ca Ferrari e echipa cea mai corecta.. asta e conducatorii echipelor nu se mai uita cand e vb de un blazon ,raman fanii care se lupta ptr. pastrarea intacta a blazonului echipei..:)
July 27th, 2010 la 4:13 pm
Da sunt de acord cu voi totusi Ferarri trebuie sa-si aduca aminte ,, Forza FelipeSiamo Conte” http://www.formula1.com/gallery/race/2009/815 sper sa nu fi gresit textul acea tabla pe care Rob Smedley si cativa mecanici ai echipei Ferarri inainte cursei de la Hungaroring asta se intampla in ziua de 26 iulie 2010 adica ieri fiind un an……………..accidentul avadn loc in calificari deci 25 iulie 2009 cursa de la Hockenheim 25 iulie 2010…………..probabil ca stiati dar vreau sa zic ca Ferarri uita c-am repede……..de la ,,Forza Felipe Siamo Conte ” la…………….ce s-a intamplat duminica chiar Rob Smedley i-a transmis………sa faca rocada……si totusi in ce mod nu stiu a uitat…………ca ce s-a chiar acum un an…………..nu s-au gandit ca baiatul asta………merita……sa-si relanseze cariera si-a dat viata pentru Ferarri si iata ce rasplata primeste……..nu stiu Alonso el a plecat din pole la Hungaroring anul trecut…………..stiu ca a vb de Massa dupa cursa………..despre el si ca ii va dedica victoria……….(sper sa nu gresesc dar asa tin minte pt. un reportaj dupa calificarti pt. BBC)…….si nu s-a gandit…………..chiar dak nu stia ca era un an ………toata lumea sfarsitul lui iulie…………macar el sa se fi gandit sa fi zis echipei sa le fi amintit………….cum sa schimba omul de un an…….la altul………dar roata mereu se intoarce………….sper ca macar la Hungaroring sa il lase pe Felipe fata fiindca victoria ar fi mai mare…..sa nu uita anul trecut a avut accident iar in 2008 a condus cursa………avand aceea problema la motor………sau la ce a fost………cu 2 tururi inainte de final…………..macar sparga gheata daca va castiga Massa………..va fi in lacrimi……….cred………..dar totusi e un om cu inima………si sa nu faca manevrea fiindca Massa va castiga sigur cel de Sus a vazut si vede………si la Hungaroring roata se intoarce……………..de Kimi am vorbit aseara pt. daruirea de la Hungaroring pt. Felipe……….incercand sa castige………..
July 27th, 2010 la 4:20 pm
@Cristy Te inseli ca-l vor lasa pe Massa sa castige la Hungaroring.. atat timp cat Alonso nu e 100 % campion Massa nu va mai fi lasat sa castige De fapt nici la anul.. Orgoliul lui Alonso nu se va lasa satisfacut de un singur titlu.. daca-l va castiga anul acesta.. De fapt cei de la Ferrari vor sa creeze brandul Alonso la fel cum au facut si cu Schumacher.. Massa va fi eternul no.2 ..si orice pilot care va alerga alaturi de Alonso
July 27th, 2010 la 4:27 pm
@ctlmihai…….Esti de acord ca merita sa castige……..fiindca………Ferarri totusi trebuie sa aiba o inima……….poate nu prea o au…….dar ………..da-l dai naibi titlu ar castiga respectul multora pt. ce a facut duminica……….dak Massa ar castiga e greu de crezut dar va lupta cum a facut mereu…….exista un Dumnezeu Massa om credincios……..Alonso nu prea……..si totusi Massa va fi rasplatit mai devreme sau mai tarziu fiindca se va intoarce roata odata nu Ferarri o intoarce…………ci cel de Sus
July 27th, 2010 la 4:31 pm
Guys, cursa de la Hockenheim a avut loc in 25 iulie 2010. Accidentul lui Massa de la Hungaroring a avut loc in 25 iulie 2009. Daca vroiau sa-i faca un cadou, il lasau sa castige in Germania la exact un an dupa dramaticul accident.
July 27th, 2010 la 4:59 pm
Mai Cristy, tu sti a vorbi cat de cat romaneste?? Ca disper sa-ti citesc comenturile. Practic dupa fiecare propozitie/fraza pui jdemii de puncte. Sa nu mai vorbesc dpdv ortografic…No offense!
July 27th, 2010 la 5:48 pm
Multumesc ME_NAJANAJA ; ai pus punctul pe “I” . Putem birfi noi , chibitii , admin-ul este obligat sa fie impartial in stiri si fara sa-si dea cu parerea . Daca doreste sa-si spuna parerea o poate face doar in nume personal si nu ca o stire.
MULTUMESC !
July 27th, 2010 la 5:58 pm
@THEO55: Am mai spus asta de n ori, dar din pacate vad ca trebuie sa ma repet: impartial sunt pe sectiunea de Formula 1 a portalului Automarket, pe blog imi pot exprima punctul de vedere. De fapt, asta este si rolul blogului, altfel nu ar mai fi existat. Credeam ca lucrurul asta e clar de ceva timp…
July 27th, 2010 la 11:38 pm
Draga Daniele ! Iti multumesc ca mi-ai raspuns . Ai dreptate , insa si sectiunea F 1 este plina de pareri personale . ( vezi “analiza celor mai multe ordine de echipa ” ) Dar nu-i bai , iarta-ma daca te-am suparat ; nu am nimic cu tine , nu te cunosc , mai ales ca-mi poti fi ca si copilul meu . A fost doar parerea mea si atit : am avut impresia ca artcolul tau este facut la mare necaz . Te pup si te salut !
August 3rd, 2010 la 1:46 pm
Citez dintr-un post de al tau mai vechi:
“[...] sper că Sebastian Vettel şi Mark Webber sunt trataţi în mod egal de Red Bull. Din păcate, m-am înşelat, iar ceea ce s-a întâmplat la Silverstone reprezintă dovada că Vettel este favorizat la Red Bull.”
Peste tot exista “ordine de echipe” si chiar daca nu se vede INCA cum se vede la Ferrari, cu siguranta mai aproape de finalul sezonului o sa vedem intrari la boxe ale unor piloti care o sa aiba “probleme cu pneurile” doar pt a lasa colegul mai in fata. Iar la duelul roata la roata de la McLaren de care vorbesti tu, nu imi mai aduc aminte exact, dar si acolo era faze dubioase la radio cum ca “Jenson ia pune tu butonul ala ce regleaza puterea motorului la setarea 2″ (n.r.: Ca Hamilton sa te poate depasi iar)”