Sectiunea de pariuri din F1 Champ se bucura de o mare popularitate inca de la inceput. In primele 5 zile de concurs, peste 200 de useri au efectuat diverse pariuri, incercand astfel sa-si sporeasca sansele pentru castigarea primei etape din 2008. Acestia au plasat aproape 500 de pariuri pe evenimentele avute la dispozitie.
Nu voi intra in amanunte referitoare la pilotii pe care s-au pariat cele mai multe puncte, pentru a nu influenta in niciun fel reactiile userilor. Insa pot sa spun ca, pana in prezent, concluziile sunt foarte interesante si ne putem astepta la multe rasturnari de situatie in clasamentul de etapa odata cu finalizarea calificarilor si, mai ales, a cursei.
Sunt convins ca pe masura ce ne apropiem de evenimentele oficiale de la sfarsitul saptamanii viitoare numarul pariurilor va creste in consecinta, fapt ce va demonstra ca aceasta sectiune isi merita pe deplin locul in F1 Champ 2008.
Prin intermediul comentariilor la acest post, asteptam opiniile voastre referitoare la aceasta sectiune noua din cadrul F1 Champ. Ne-ar placea sa stim ce parere aveti despre oferta de pariuri, despre cote si orice alte lucruri legate de pariuri, pentru a putea realiza pe viitor un produs mai bun.
Chiar si privita la scara panoramica, configuratia circuitului din Singapore este grozava.
Ceea ce vedeti marcat cu albastru este traseul pe care il vor parcurge cei 22 de piloti pe parcursul celor 3 zile de antrenamente, calificari si cursa. In partea dreapta a fotografiei de mai jos se observa cateva poduri peste mare, care cu siguranta fac ca privelistea sa fie minunata.
Daca mai punem la socoteala faptul ca acest Grand Prix se va desfasura la lumina reflectoarelor, nu putem spune decat ca ne asteapta o cursa de neuitat.
Vom trai si vom vedea
Banii sunt la putere in Formula 1. Asta nu mai este un secret pentru nimeni. Insa cine ar fi crezut ca lucrurile pot merge chiar atat de departe incat o echipa sa fie impiedicata sa intre in Formula 1 din cauza unui sponsor?
Ajuns la venerabila varsta de 65 de ani, tata Frank stie sa traga sforile atunci cand este nevoie. Nu mai departe de anul trecut, el s-a opus vehement intrarii echipei Prodrive in Formula 1, pe motiv ca acestia urmau sa foloseasca o masina McLaren mai mult sau putin modificata.
Adevaratul motiv este insa cu totul altul: unul dintre sponsorii echipei, Bangur, intentiona sa paraseasca Williams la finalul sezonului 2007 pentru a sponsoriza Prodrive in 2008. Brusc, Frank si-a dat seama ca asta ar reprezinta un mare pericol pentru finantele echipei, asa ca a tras sforile necesare pentru ca Prodrive sa nu primeasca acceptul FIA. Si nu l-au primit!
Saracii sponsori islandezi, ce puteau face daca vroiau sa ramana in continuare in F1? Pe ce masini sa-si puna logo-urile daca nu pe cele Williams?
Si uite asa, tata Frank a ramas cu Bangur, iar David Richards cu buza umflata…
In acest fel se explica si atacul lui Richards asupra celor de la Williams, care a nimerit exact in ziua in care Bangur isi anunta marirea influentei la Williams si o probabila cumparare de actiuni.
Stiti care era structura interna a unui Ferrari din 1975? Ei bine, acum aveti ocazia sa admirati o schita a unui Ferrari 312T, construit de echipa de la Maranello cu peste 30 de ani in urma.
Masina Ferrari din fotografia de mai jos este un 312T care a luat startul, in diferite versiuni, in campionatul mondial de Formula 1 intre sezoanele 1975 si 1980. A fost “desenat” de Mauro Forghieri pentru sezonul 1975 si corespundea cerintelor mecanice ale epocii respective. Cu ajutorul acestei “minuni tehnologice”, Ferrari au castigat 4 titluri mondiale la constructori (1975, 1976, 1977, 1979), 3 titluri mondiale la piloti (Niki Lauda 1975, 1977, Jody Scheckter 1979) si 27 de curse.
Masina a fost propulsata de un motor Ferrari 015 3000cc Flat-12 montat logitudinal. Litera “T” din denumirea monopostului provine de la “transversal” si semnifica faptul ca cutia de viteze era montata in acest fel. Astfel, manevrabilitatea masinii era mult sporita comparativ cu predecesorul sau.
Luminile rosii s-au stins, iar Automarket a plecat din pole postion intr-o noua aventura in lumea Formulei 1.
Incepand de astazi va propunem o noua platforma de comunicare, prin intermediul blogului dedicat exclusiv celei mai indragite competitii din sporturile cu motor, Formula 1.
Aici vom comenta impreuna cele mai arzatoare subiecte din Marele Circ, precum si cele mai controversate evenimente. In acelasi timp insa, vom incerca sa ne delectam si cu fotografii inedite din istoria competitiei pe care vi le vom oferi prin intermediul unui serviciu super-profesionist, si anume LAT Photographic.
Nu vor lipsi nici fotografiile amuzante cu eroii principali ai Formulei 1, prin intermediul carora vom incerca sa incheiem ziua cu zambetul pe buze.
Let’s have fun!