Verdict pentru Crashgate
Dosarul Crashgate a fost intors pe toate fetele in aceasta saptamana, odata cu scurgerea pe internet a unor documente confidentiale ale FIA legatede acest caz.
Am asistat impreuna la o serie de dezvaluiri, pe alocuri halucinante, despre Nelson Piquet Jr, Flavio Briatore sau Pat Symonds. Pe scurt, despre Renault.
Pentru ca suntem la final de saptamana si este putin probabil sa avem parte de noi informatii despre acest caz, va invit sa recititi toate informatiile despre Crashgate. Le gasiti aici, sortate in ordine invers cronologica. O atentie deosebita merita sa aruncati asupra dosarului FIA impotriva Renault, care cuprinde toate documentele scurse pe internet despre acest caz.
Acum, cand avem toate aceste informatii in fata, cred ca suntem in masura sa anticipam cu un anumit grad de eroare verdictul pe care il va da FIA in acest caz pe 21 septembrie. Mai intai va invit sa raspundeti la urmatorul sondaj, iar la final veti putea citi si opinia mea.
Personal, anticipez ca Renault va primi o amenda de maxim 50 de milioane de dolari, iar rezultatele echipei din sezonul 2008 vor fi anulate fara modificarea retroactiva a clasamentelor de cursa. Nu cred ca Renault va fi exclusa din Formula 1 pentru ca echipa va pleda vinovata in acest caz si va sustine ca niciunul dintre artizanii accidentului nu mai este prezent in cadrul team-ului – da, asta inseamna ca, in opinia mea, Fernando Alonsova fi considerat curat ca lacrima.
Foarte probabil, Renault va continua in Formula 1 dupa acest episod, iar peste cateva luni toata lumea va fi uitat de acest scandal. Formula 1 va merge mai departe.
September 18th, 2009 la 8:53 pm
Sincer cred ca va iesi basma curata din toate punctele de vedere, nu va primi nici o amenda din moment ce banii de care vorbesti sunt bugetul pentru anul viitor, mai mult cei doi protagonisti ai incidentului si-au asumat vina direct sau indirect, asta face ca lumina sa fie vazuta si in alt fel de FIA, Renault sunt un furnizor de motoare, in momentul in care sa zic ca le da o amnenda, ei pot sa se retraga stiind ca ING se retrag si ei, raman doar mercedes si ferrari ca bmw s-a retras, cu coswrth e deja stiut, n-au facut niciodata fata prea bine situatiei, asa ca asta e opinia mea
September 19th, 2009 la 1:42 pm
Alonso nu va fi considerat curat, ci asa trebuie. Cineva de aici spunea ca Fernando e un brand ce TREBUIE pastrat curat pt a ajunge la Ferrari. Cred ca asta e ideea…Renault va fi amendata, la fel ca in cazul lui McLaren in scandalul cu spionajul si i se vor anula rezultatele din 2008.
September 19th, 2009 la 3:21 pm
Alonso curat?
Adica acest individ care a profitat la McLaren direct de informatiile de la ferari si apoi si-a turnat echipa nu a stiut cum a castigat cursa?
Pai ce s-a intamplat la Reanault este caracteristic pentru Alonso.
Este cel mai fara caracter pilot de formula 1 si a reusit in lipsa de sportivitate chiar si pe Sumi.
Asa ca daca cineva vrea sa-l considere CURAT pe Alonsoi nu are decat, dar in mod sigur acest individ fara caracter STIA, chiar se poate sa fi instigat la asta.
Eu ma intreb daca bolanzii de la Renault nu s-au gandit la riscurile pe care Nelson le avea. Putea sa fie ranit in urma accidentului.
Sper ca de la acest scandal sa se urmareasca mai atent ce se intampla intr-o cursa. pentru ca pot fi si formatii care sa aibe interese comune si sa se ajute pe acest model intre ele.
September 20th, 2009 la 2:38 pm
Desi e clar ca Renault si Alonso nu sunt curati, ratiuni strategice vor conduce la alt verdict. Johann are dreptate.
September 21st, 2009 la 2:21 pm
Nu mai mancati rahat cu carul, desi lui Haka sigur ii place. Smecheria este ca nu stim adevarul si nu stim cine este vinovat, cine a mintit sau nu. Tot ce vedem aici sunt niste firmituri pe care le primeste presa. Atat si nimic mai mult.
September 21st, 2009 la 2:44 pm
hehe. uite ca le-a dat mai mult decat ai pus tu la vot. Eu sincer cred ca vor vinde echipa si o va lua Richards. Tot depusese el cerere sa se inscrie cu ProDrive. Uite ca au si masina acum