F1 CHAMP 2010
In ultimele zile am fost intrebat din mai multe directii ce se intampla cu F1 CHAMP 2010. Nerabdarea voastra, a fanilor Formulei 1, este justificata de faptul ca au ramas mai putin de trei saptamani pana la inceperea noului sezon, iar in anii precedenti concursul ar fi demarat deja pana acum cel putin cu stadiul de inregistrare a userilor.
Ce va fi F1 CHAMP 2010
Lucrurile se vor desfasura insa intr-un mod diferit in F1 CHAMP 2010. Asa cum am mai precizat sporadic in comentariile acestui blog, F1 CHAMP 2010 va fi un manager de Formula 1 mult mai simplu de gestionat de utilizatori. Stiu ca in anii precedenti am fost acuzati ca F1 CHAMP este in realitate un concurs bazat in proportie covarsitoare pe noroc, insa in 2010 vom vorbi despre un manager de Formula 1 in adevaratul sens al cuvantului.
Ce nu va fi F1 CHAMP 2010
Aici este chiar mai simplu: F1 CHAMP 2010 va avea foarte putine lucruri in comun cu F1 CHAMP 2007, F1 CHAMP 2008 si F1 CHAMP 2009. Asta pentru ca vor exista foarte multe schimbari din multe puncte devedere.
Ok, am inteles! Vrem detalii concrete
Putina rabdare! Primele detalii concrete despre F1 CHAMP 2010 le vom dezvalui incepand de marti, 23 februarie, sub forma unui teaser.
Pana atunci, lansam o provocare pentru voi toti: care credeti ca vor fi principalele schimbari din F1 CHAMP 2010?
February 22nd, 2010 la 5:27 pm
Nu vor mai conta stirile?
February 22nd, 2010 la 6:25 pm
Sunt sigur ca vor fi eliminate puntele pentru stiri si va fi organizat un F1 Manager gen Hattrick sau daca este mai slab gen Echipa Fantastica.Paul.
February 22nd, 2010 la 6:43 pm
ce bine ar fi sa nu mai conteze stirile,ci doar performantele din antrenamente,calificari si cursa!
February 22nd, 2010 la 6:50 pm
daca nu ar mai conta stirile chiar ar fi o schimbare radicala si benefica pentru multi useri…
February 22nd, 2010 la 6:50 pm
ar fi bine sa nu se faca schimbari in timpul weekend-lui, si fara stiri
February 22nd, 2010 la 7:08 pm
Sper ca principala schimbare sa fie premiile !
February 22nd, 2010 la 7:37 pm
Un manager adevarat nu isi schimba pilotii dupa cum bate vantul, adica dupa o declaratie, un zvon, o idee, o confirmare a ideii, apoi o alta confirmare, laude aruncate in stanga si in dreapta de Bernie, sau o minciunica gogonata. Gestionarea mai practica a unui manager de F1 de genul asta inseamna ca se bazeaza pe evenimente oficiale; pole position, respectiv cursa. Cel putin pe asta conteaza concursurile altor site-uri straine de profil. Astept cu nerabdare sa ma inscriu in F1 Champ 2010, poate ca anul asta mai rapid decat anul trecut
February 22nd, 2010 la 7:39 pm
Stiam ca am omis ceva….premiile. Cred ca locurile 1,2 si 3 sa primeasca medalii la fiecare etapa.
February 22nd, 2010 la 7:45 pm
speram premiile sa creasca la fel ca in 2008…
sa avem ca altadata locu 1,2,3 premii atractive…si sa conteze numai weekendurile de cursa….
asa ar fi cel mai frumos….
dar o sa vedem
February 22nd, 2010 la 8:04 pm
Ipoteza de lucru.
Punctarea stirilor a nascut prea multe controverse. Asa ca, as scoate-o. Un manager daca vrea o echipa performanta se informeaza singur, este jobul lui. Punctarea as face-o insa defalcat, pe etape. Pentru antrenamentele libere cu posibilitatea de a schimba dupa fiecare sesiune de antrenamente. Punctele stranse acolo le-as transforma intr-un “buget” pe care sa-l pot folosi fara restrictii la sectiunea pariuri. Cine strange puncte la antrenamentele libere poate paria mai mult in calificari, cursa. In acest sens as acorda mai multa atentie diversificand posibilitatea de a paria. Pentru calificari si cursa as merge cu o singura echipa, urmand ca punctele rezultate, impreuna cu cele obtinute din eventuale pariuri sa conteze in stabilirea finala a clasamentului.
February 22nd, 2010 la 8:06 pm
Am uitat..:) iar la premii as adauga niste…machete F1, legate de un Jack bun;)
February 22nd, 2010 la 8:33 pm
@Diesel – eu zic ca ar fi mai interesanta o medalie inscriptionata cu locul 1 Monte Carlo 2010 (de exemplu) la care i-as gasi un loc special langa Enciclopedia F1 castigata in 2008, posterul cu Kimi cu autografe de la echipa Automarket si langa fanionul cu Villeneuve. P.S. Alcoolul dauneaza (grav) sanatatii. Poate insa fi consumat cu masura
February 22nd, 2010 la 8:50 pm
Tu ai o vitrina cu trofee acolo:), asa ca poate ca o medalie s-ar potrivi, insa colectia mea de machete e deschisa:)..nu am Brawn-ul. Alcoolul NUMAI cu masura, da:), fiecare cu “masura” lui:)
February 22nd, 2010 la 10:07 pm
@Ally
stii ca imi esti simpatica,dar numai la medalii te-ai putut opri!Parca ar fi genul de punctare al lui Berbie:))
February 22nd, 2010 la 10:15 pm
@Mad -ms Mie mi s-a nparut interesant. In felul asta nu uiti cand ai castigat un premiu Automarket. Parerea mea! E o pura coincidenta cu ideile lui Bernie. El vorbeste mult/multe si fara judecata. Hai propune si tu ceva
February 22nd, 2010 la 10:31 pm
Nu cred ca se va elimina punctarea stirilor pentru ca ele sunt motorul(unul important) traficului pe automarket, deci nu exista ratiune pentru renuntarea la ele, desi as prefera.
Pe mine anul trecut – de criza – m-a dezamagit valoarea premiilor. Recunosc, joc pentru premii, fie ele si tricouri, cred ca am vreo 4. Stiu ca altii au mai multe sau au luat si bani gramada, dar eu ma multumesc si cu un tricou pentru top10 care mi-ar placea sa fie personalizat cu harta cursei sa zicem. Ar fi interesant sa colectionezi circuite an de an.
February 22nd, 2010 la 11:32 pm
Dc nu eliminati stirile cu pct. atunci nu ati facut nimic!
February 23rd, 2010 la 12:02 am
Si eu sunt de parere ca ar fi mult mai super F1 CHAMP gen Football Manager…fara punctarea stirilor …dar e putin probabil sa se intample.
February 23rd, 2010 la 10:35 am
sper sa nu se mai puncteze stirile !!!!
February 23rd, 2010 la 12:33 pm
Eu sper din tot sufletul sa se puncteze stirile.
February 23rd, 2010 la 12:43 pm
principala schimbare trebuie sa fie modul de apreciere a celui care organizeaza concursul
February 23rd, 2010 la 1:57 pm
Eu ..aqm imi fac vitrina cu trofee’,sa fie ceva simbolic dar Gen machete sau medalii dc nu si tricoul cu Automarket..desenul circuitului pe spate,Cred ca stirile vor fii pt ca trebuie trafic…Prima cursa va fii un semi esec pt unele echipe USF1sau altele..Oricum orice schimbarii vor fii ,noi vom fii acolo..F1Champ
February 23rd, 2010 la 5:37 pm
Eu cred ca ar trebui permise schimbarile in echipa decat dupa un anumit nr. de curse..Daca se permite schimbarea echipei inaintea si in timpul desfasurarii vreunei curse ,concursul nu are niciun farmec Nu vom avea decat o multime de useri care vor intreba disperati cand se dau drumul la schimbari:D
February 23rd, 2010 la 6:21 pm
ca premiu,ar fi interesant o sampanie de 2L,pentru locul1,una de 1 L,pentru locul doi si una de 700,pentru locul 3,iar eticheta sa fie personalizata cu AUTOMARKET si numele si data la care a fost castigata respectivul premiu!
February 23rd, 2010 la 10:29 pm
numar zilele ….
February 23rd, 2010 la 11:16 pm
Medaliile sunt ale mele …!
Ally_great vezi ca premierea cu medalii este “marca inregistrata” de mine …! Dar daca vrei, te voi lasa sa castigi cateva medalii pe merit in 2010 !!! (sic)
Imi place ca isi mai aduce cineva aminte de acest sistem de premiere propus de Bernie in F1 si propus de mine la intalnirea din 2008 (din paxcate singura…de pana acum) si mai tarziu pentru F1 CHAMP2009…, dar lui ally_great sau pe radcagt le permit sa foloseasca acest concept…!
Printre altele, fiind primul meu post pe 2010, va urez tuturor (prieteni si necunoscuti) MAXIMUS !
“Acesta este un pamflet si trebuie luat ca atare !”
February 23rd, 2010 la 11:18 pm
Scuze radcargt08 ca ti-am “papat” r-ul… Ma ierti tu…
February 24th, 2010 la 12:13 am
@hoyad – esti tare simpatic si posesiv. Ti-ai insusit medaliile inainte de vreme Glumesc evident! Dar uite, eu te las sa castigi cateva. Succes si tie si tuturor prietenilor manageri de F1 de anul acesta. Si poate ca va mai fi o intalnire F1 Champ anul acesta, who knows?
February 24th, 2010 la 2:31 pm
Sper sa eliminati punctarea stirilor.
Nu cred ca urcau traficul, ba mai mult, erai obligat sa te informezi de pe tot felul de siteuri in lb engleza.
Pt cei comozi, e interesul vostru sa fiti singura sursa de stiri pentru fanii F1 din Romania