Un mic pas inainte

Am profitat de lansarea monopostului Ferrari F10 pentru a experimenta ceva nou pe sectiunea de Formula 1: articole ceva mai elaborate, care au inclus cateva comparatii intre Ferrari F10 si Ferrari F60 si, respectiv, intre Ferrari F10 si rivalii sai de anul trecut.

Indraznesc sa spun ca acesta este un mic pas inainte spre ceea ce imi doresc sa realizam aici. Articole un pic mai complexe, de o calitate mai buna, in detrimentul stirilor seci cu declaratii mai putin importante ale pilotilor sau sefilor de echipa.

De exemplu, in cazul testelor care vor incepe in luna februarie, intentionez sa realizez cateva mini-analize despre performantele reale ale monoposturilor pe circuit si sa las putin deoparte celebrele comunicate de presa in care toti pilotii sunt multumiti de ziua pe care au avut-o la volan.

Intrebarea mea pentru voi este daca o astfel de abordare este pe placul vostru sau daca preferati ca lucrurile sa continue ca pana acum. Este important sa stiu care sunt preferintele voastre in aceasta privinta intrucat pregatim cateva modificari majore prin zona. Automarket F1 se indreapta intr-o noua directie din toate punctele de vedere, asa ca am nevoie de feedback-ul vostru.

17 comentarii la “Un mic pas inainte”

  1. ctlnmihai spune

    e o idee buna :)

  2. mirco spune

    Da, e interesant ce zici. Eu zic ca o schimbare e binevenita, atat timp cat e in bine.

  3. NeoGalaxy :P spune

    Interesanta idee dar astept sa vad si niste rezultate. Momentan sunt indecis pentru ca nu stiu exact cu ce ma pot ajuta astfel de analize. Dar este o initiativa super de care ma bucur si sper sa fie si ceva apropiat de nivelul meu de cunostinte. Totusi luand in considerare de la ce a plecat Automarket acum 2 ani si le ati ajuns acum, personal cred ca si pe viitor se poate urca catre nivelul urmator. V-ati gasit “felia” pe care va mulati perfect eu zic sa stati pe ea :)

  4. diesel spune

    Categoric este o initiativa foarte buna pe care o sustin. Pana la urma este un site dedicat F1, deci, analize pertinente imi doresc sa existe aici, puteti gandi in sensul asta articole care sa aiba inserate informatii pe care voi le puteti accesa mai usor:). In consecinta nu-mi ramane decat sa astept:). Spor.

  5. ally_great spune

    Keep on this good work! Cu siguranta analizele sunt mai interesante decat orice declaratie urmarita si perfect masurata de PR-ul oricarei echipe. Succes la tot ce va propuneti cu sectiunea de F1!

  6. octav spune

    Normal ca vrem mai mult (si poate mai bun) decat un zambet tamp pe o fata de pilot care s-a dat jos din monopost.
    Si din nou da, o alta abordare este de dorit, fara sa insemne acest lucru ca ce ati facut pana acum ar fi slab calitativ.
    Sunteti cam singurii care trateaza serios fenomenul F1 si sunteti cativa care sunteti pasionati cu adevarat.

  7. roxana spune

    Probabil ca majoritatea suntem interesati de noi-”altfel” de informatii in legatura cu F1, anumite lucruri care nu se gasesc pe toate site-urile, dar cred ca nu trebuie sa deviati complet de la formatul de stiri pe care l-ati tot prezentat pana acum. Ca pana la urma tot informatiile generale sunt cele mai interesante.
    Mult succes pt noul proiect si asteptam sa vedem rezultatele!

  8. vulpe andrei spune

    ce ai facut cu prezentarea in paralel a celor 2 monoposturi este extraordinar, si le-ai luat-o la toti inainte
    + ca ar trebui sa te axezi pe rezultatele din teste pentru ca se stie ca brawn a castigat campionatul prin prisma in care la teste au fost cei mai tari,asa ca bravo voua pentru noul format si da-ti-i mai departe ! Noi va sustinem !

  9. Daniel spune

    Parere: Interesant ar fi ca aceste mini-analize sa cuprinda si datele culese de dumneavoastra de la care plecati cum ar fi timpi, pneuri utilizate si astfel de date relevante care sa reflecte conditiile in care monoposturile au fost testate pentru a putea diferentia pentru ce conditii de cursa/calificari s-au facut testele. Deasemenea ar fi interesant sa aflam la fiecare echipa in parte exact pe ce fel de teste au insista (simulare conditii cursa/calificari) pentru a putea identifica ori macar banui eventualele neajunsuri sau plusuri ale monoposturilor in diferite situatii. Scopul este acela mai mult de a stii a ce ne asteptam la inceputul sezonului luand in calcul ca e “mai frumos sa descoperi decat sa primesti gata facut”. Multumesc anticipat pentru viitoarele articole ce tin de sablonul de redactare propus de tine!

  10. imy spune

    Dani , abordarea pe care ti-ai propus-o , este binevenita si inspirata , pentru ca eu sunt super-satul de bla-bla-uri oficiale , declaratii fara substanta si de batut campii .
    Iti spun sincer , nici nu am rabdare sa citesc declaratiile pilotilor sau ale celor din stafurile tehnice , de dupa antrenamente , calificari sau curse , pentru ca de fapt ei nu spun nimic . Limbaj de lemn , …..ca in politica !

  11. Flavius spune

    Mie personal imi surade idea, dar e si riscul sa pierdeti din cititori.
    Tot timpul am fost interesat de detaliile tehnice ale monoposturilor de formule dar si de strategiile de cursa bine calculate cu multe detalii.
    Eu cred ca ar trebui sa faceti o sectiune speciala cu asta pe automarket sau aici pe blog dar separat cu ce aveti deja in prezent.

  12. x1965mxd spune

    Daniel, din pacate, dupa ce am parcurs comparatiile intre Ferrari F10 si monoposturile de anul trecut, nu am exclamat “Super!”, cum as fi dorit… Lipseste (dupa mine) exact ceea ce ti-ai propus, “articole un pic mai complexe”. Nu e critica, e doar feedback-ul cerut.

  13. Daniel Popescu spune

    Multumesc tuturor pentru feedback si, sincer sa fiu, ma bucur ca sunteti de acord cu propunerea mea.
    @Daniel: La teste este mai greu sa analizam tipurile de pneuri folosite, pentru simplul motiv ca echipele nu prea furnizeaza astfel de date. Vom incerca insa sa luam in calcul cat mai multi parametri, inclusiv problemele tehnice.
    @Flavius: Nu cred ca se pune problema sa pierdem din cititori. Evident ca sectiunea de stiri va fi in continuare bogata, insa spre deosebire de ultimii doi ani vom renunta probabil la stiri de genul comunicatelor de presa premergatoare curselor. Asta pentru ca niciun pilot nu mentioneaza explicit obiectivul, fiecare afirmand doar ca va da totul pentrru cel mai bun rezultat.
    @x1965mxd: Comparatiile dintre monoposturi s-au exact pe prezentarea fotografiilor. Din pacate, nu dispunem de cunostinte atat de avansate din punct de vedere tehnic pentru a analiza in amanunt fiecare linie de design implementata. Articolele un pic mai complexe se refera, printre altele, la analiza testelor, a curselor si a strategiilor adoptate de echipe.

  14. cobra spune

    as prefera sa avem transmisiuni live de la toate evenimentele inclusiv cele oficiale pe automarket

  15. Daniel Popescu spune

    @cobra: Asta am vrea si noi, dar pentru asta ar trebui sa cumparam drepturile pentru transmisiile pe internet. Care sunt oricum, numai ieftine nu :)

  16. cobra spune

    nu ma refer la ceva platit…cele free care se gasesc pe justin tv sau alte site-uri de genul

  17. Daniel Popescu spune

    @cobra: Streamurile disponibile pe Justin TV si altele asemenea sunt ilegale, motiv pentru care nu le putem prelua pe Automarket.