Ce ai schimba la F1 pentru 2011?
Asa cum era de asteptat, lipsa de spectacol din cursa din Bahrain a acaparat intersul presei chiar si la doua zile dupa incheierea primei etape. Se prefigureaza deja noi schimbari de regulament, insa sansele de a vedea din nou depasiri in curse sunt destul de mici.
Chiar si asa, va provoc sa spuneti care ar fi cea mai potrivita schimbare pentru Formula 1 pe termen lung pentru imbunatatirea spectacolului, pentru ca discutiile din postul precedent au fost destul de aprinse. Pentru ca sondajul sa fie cat mai elocvent, aveti posibilitatea de a alege o singura varianta sau de a propune propria versiune:
March 16th, 2010 la 5:48 pm
Dupa parerea mea motorul ar trebui folosit doar la o cursa, 2 pitsopuri pt pneuri ca sa nu mai mearga cu totii in scopul dea pastra motorul pt alte curse si a risca degradarea pneurilor.Odata a zis Webber (dak nu ma insel) ca monoposturile de acum sunt prea usor de pilotat iar tinerii se adapteaza prea usor, in opinia mea ar trebui eliminate sistemele electronice care ajuta pilotii.In concluzie ar fi mai multe lucruri dar sa nu uitam ca “boala” de a reduce costurile a adus la multe tampenii de reguli, formula 1 este un sport costisitor si n-ar trebui ca oricine sa ajunga in formula 1 (ex: cele 3 echipe noi care sunt mult in urma fata de celelalte).
March 16th, 2010 la 6:06 pm
si inca ceva care m-a deranjat: noua configurare a graficii. E oribila! scrisul e atat de mic, am stat cu ochii lipiti de ecranul televizorului si tot nu vedeam nimic. Stiu ca nu sunt sanse sa se refaca grafica sezonul acesta, asa au inceput, asa o sa continue. Nu stiu daca se mai plang si altii din aceasta cauza. In sezoanele precedente aveam tabele cu numele complet al pilotilor, acum avem benzi rulante ca la stiri. Mai rau de atat nici ca se putea. Prost a inceput noul sezon, in loc sa se gandeasca si ei la ceva sa faca viata fanilor mai usoara, astia tot o complica si mai mult.
March 16th, 2010 la 6:53 pm
Cred ca George Michael avea o melodie numita Freedom. Asta as face in Formula 1. Motoare? De toate felurile si in toate formele, diesel, benzina, nu conteaza. Reguli aerodinamice? Nici una. De fapt FIA ar trebui sa se ocupe numai de securitate si sa fie sigura ca masinile astea stau cu rotile pe asfalt. Evident nu se va intampla niciodata asa ceva.
March 16th, 2010 la 7:22 pm
nush ce zic altii dar cred ca trebuie introdusa din nou realimentarea e aiurea pentru ca nu exista spectacol, la pit-uri ei stau 4-5 secunde, iar in total 30 de secunde unde e show-ul ?
Roxana ai mare dreptate
March 16th, 2010 la 9:00 pm
@Ce ai schimba la F1 pentru 2011?
Pe Bernie Ecclestone.
March 17th, 2010 la 1:26 pm
@schumy1969
Da. La asta nu ne-am gandit.
Cred ca o solutie mai viabila .
Si daca tot il schimbam pe Bernie , poate scapam si de Miki )
March 18th, 2010 la 10:28 am
@Dpp
de miki nu scapam nici in mormant.
March 25th, 2010 la 12:16 am
ce as schimba la F1?
pai pt inceput as da puncte in calificari primilor 10 clasati (10 pct polep si 1 pct locul 10) iar in cursa se va pleca in ordinea inversa din calificari (cel care a luat pole va pleca ultimul si cel mai slab din calificari va pleca primul) asa am avea parte de depasiri si spectacol zic eu si grila de punctare as lasa-o asa cum e acum
March 25th, 2010 la 5:49 pm
[...] Schimbari in Formula 1 Ce ai schimba la Formula 1 pentru sezonul 2011? [...]
April 2nd, 2010 la 10:21 pm
2 SCHIMBURI DE PNEURI OBLIGATORII -nu neaparat de specificatii diferite , KERS SAU BUTON PT. FORTAJ -care sa ridice turatia la 20k pt. cateva secunde DAR CU NR. LIMITAT DE UTILIZARI LA 60% DIN NR.-UL DE TURURI DINTR-O CURSA si EVENTUAL AJUSTARI AERODINAMICE
April 2nd, 2010 la 10:24 pm
In F1 trebuie performanta pura , nu menajari de motoare , gestionare de pneuri sau economie de carburant !
April 5th, 2010 la 3:15 pm
Parerea mea este ca ar trebui sa revina la regulamentul din anii 90, cei mai buni ani ai F1, in care sa fie permisa schimbul de motoare, schimbul de cauciucuri, poate chiar si realimentarea. Dar neaparat trebuie schimbata aerodinamica masinilor. Din cauza turbulentelor create in spatele masinii, cel care vine din spate nu poate beneficia de aspiratie,deci nu prea se poate depasi.Daca nu ar mai fi acele turbulente, s-ar putea depasi beneficiind de aspiratie.