Avem un contract. Cum procedăm?
Formula 1 este un sport foarte secretos atunci când vine vorba de contractele piloţilor, însă lucrurile merg chiar un pic mai departe decât ne-am fi aşteptat.
Jurnalistul britanic Joe Saward a dezvăluit unde se duc contractele piloţilor după ce sunt semnate şi nu, ele nu rămân nici în posesia pilotului, nici în posesia echipei.
În realitate, acestea sunt depozitate la Contract Recognition Board, o organizaţie administrată de un notar public din Geneva, Elveţia.
Invers proporţional cu confidenţialitatea, contractele piloţilor din Formula 1 se pot rupe foarte uşor, în special dacă una dintre părţi încalca una dintre clauze, însă nu atât de uşor precum pare la prima vedere. Decizia privind respectarea sau nu a contractului este luată de patru avocaţi internaţionali de naţionalităţi diferite care sunt numiţi de Curtea Internaţională de Arbitraj şi Camera de Comerţ Internaţional. Decizia acestora are însă un caracter final şi fără drept de apel.
January 4th, 2011 la 5:52 pm
Noi il avem pe Boc care taie din orice contract, chiar anuleaza , forul superior Curtea Constituțională e mana in mana cu el, CUM PROCEDAM
January 4th, 2011 la 5:54 pm
@valiviohan: Nu stiu, nu ma pricep la politica
January 5th, 2011 la 12:11 pm
Este o procedura solida si serioasa dar sunt curios de cand se procedeaza astfel.
As fi si foarte curios sa vad cum arata un contract al unui pilot si ce clauze contin ele.
In orice caz, am vazut un documentar despre James Hunt si Barry Sheene intitulat “When playboys ruled the world” si acolo observam o diferenta enorma intre obligatiile si restrictiile pilotilor de atunci si de acum fata de echipe si sponsori. Recomand tuturor.
January 5th, 2011 la 1:24 pm
Aveti ceva noutati in legatura cu, concursul F1 Champ de anul acesta, modificari, imbunatatiri, modificare regulament?
January 10th, 2011 la 6:07 pm
Camil, in mare masura F1 Champ va ramane la fel ca in 2010, cu unele mici modificari. Vom anunta detaliile la momentul potrivit.