Starea de echilibru
Chiar dacă circuitul de la Valencia nu a oferit curse spectaculoase în cele două ocazii în care a găzduit Marele Premiu al Europei, cred că avem suficiente motive pentru a aştepta cu nerăbdare desfăşurarea ostilităţilor, pentru că:
- Ferrari a implementat noul sistem de evacuare şi speră să lupte pentru victorie cu Red Bull şi McLaren
- Renault şi Mercedes au implementat la rândul lor acest update, mai multe detalii vom afla probabil începând de vineri
Iată aşadar cel puţin trei motive pentru care lupta pentru victorie se anunţă foarte echilibrată. Se încumetă cineva la un pronostic?
June 24th, 2010 la 5:20 pm
va fi o cursa interesanta ..Din punctul meu de vedere pericolul vine cel putin ptr. aceasta cursa din partea echipei Ferrari.. dar sper sa ma insel
June 24th, 2010 la 5:27 pm
McLaren vin dupa 2 duble, vor fi puternici aici. Cu toate astea sper ca Ferrari sa faca acel salt necesar si suficient pentru victorie. In mod normal, in actuala evolutie sunt 2 piloti cu sanse importante duminica, Hamilton, Alonso. Ar mai putea fi Vet-Web. Eu sper sa fie Ferrari:)
June 24th, 2010 la 8:15 pm
Este greu de anticipat cine va fi in fata in cursa ce va urma. Cu siguranta va fi o cursa stransa, tocmai din cauza faptului ca Ferrari vin cu acel sistem de exhaust, iar RBR vor veni cu F-Duct-ul. Nu este cert faptul ca le va functiona la capacitate maxima. Poate daca RBR va reusi sa implementeze acel F-Duct, adica sa le dea randamentul scontat, atunci ei vor fi favoriti, mai mult sau mai putin. Ferrari a implementat acel sistem de exhaust, care pe acest tip de circuit nu stiu cat de fiabil va fi, intrucat aici ai nevoie de viteza si nu asa mult de apasare aerodinamica. De f-duct, nu cred ca l-au pus la punct, asa cum RBR a muncit din greu la acest sistem, asa ca Ferrari este pe acolo. McLaren vin tare din urma cu doua duble consecutive, pentru ei Valencia este un circuit care li se potriveste foarte bine, asta daca privim in spate cursa de la Montreal, circuit care nu difera foarte mult de Valencia. Posibil ca din cauza aceasta sa fi amanat acel sistem de evacuare pana la Silverstone, unde intr-adevar, pe acel tip de circuit, asa cum s-a vazut la RBR pana acum, a facut diferenta in virajele lente. Eu cred ca cei de la McLaren au studiat datele de la ultimele curse, au vazut unde sunt, cunosc configuratia circuitului de la Valencia si au preferat sa amane cu un GP acel update major despre care tot vorbesc. De Mercedes si Renault, chiar daca au implementat acel sistem de evacuare, nu-i vad sa se bata pentru primele 5 locuri, acestea fiind acontate mai mult sau mai putin de primii 3 despre care am vb anterior. Eu cred ca si aici la Valencia lupta se va da in principal intre Mclaren si RBR, Ferrari fiind si ei mult mai aproape de cei 2, de aceasta data…..Vom vedea incepand de maine dimineata, cum vor decurge lucrurile, in primul rand daca update-urile pregatite de echipele de top vor da randamentul asteptat….