O aripa ciudata
Monopostul MP4-24 prezentat vineri de McLaren are o particularitate inedita: aripa spate are o forma cel putin ciudata.
In orice caz, difera nu numai fata de sezonul 2008, ci si fata de ceea ce au prezentat in aceasta saptamana Ferrari si Toyota. Daca ma uit mai atent, as putea spune chiar ca este o combinatie intre aripa spate de la F60 si aripa spate de la TF109.
In final, doua vorbe despre lansarea propriu-zisa:
- la fel ca si anul trecut, am avut parte de mai multe fotografii cu pilotii facand poze cu telefoanele decat de imagini cu monopostul singur. Deh, baietii de la Vodafone baga mana adanc in buzunar pentru aceasta echipa…
- cei de la McLaren au fost foarte zgarciti in a oferi poze detaliate pe site-ul oficial: doar doua, una laterala si cealalta frontala. Noroc cu agentiile de specialitate, care ne-au putut oferi fotografii detaliate cu diferite parti ale monopostului.
January 16th, 2009 la 7:17 pm
Fura si ei cite putin
January 16th, 2009 la 7:21 pm
Daca privim atent, e asemanatoare cu cea din 2008, pur si simplu mai inalta si mai ingusta, asta tot.
January 16th, 2009 la 8:38 pm
Nu se poate asa ceva. McLaren este chintesenta F1-ului. Doar Ferrari copieaza, McLaren este original si inventeaza tot. Ah unde este ctlnmihai… sa ne mai arate cat copieaza Ferrari si cat de talentati sunt cei de la McLaren..
Sa va zic ceva interesant:
spatele si fata lui MP-24 sunt… foarte asemanatoare cu o masina Ferrari foarte de succes. Dar trebuie sa va dati singuri seama de care ))
January 16th, 2009 la 9:12 pm
Daca erau asa de succes de ce nu le vedem pe masina Ferrari?
January 16th, 2009 la 9:48 pm
@andrei
scrii si tu ca sa te afli in treaba . aia de la mclaren au schimbat ei eleronul spate in 4-5 zile sau cate zile o fi de la lansarea celor de la ferrari. mai documenteaza-te dupa aia comentezi.
January 16th, 2009 la 10:03 pm
Nu sunt pe Ferrari pentru ca sunt originali
January 16th, 2009 la 11:48 pm
Sunt aici Andrei! sincer sa fiu daca analizez textul tau in
in intregime imi aduci aminte de un vechi user de pe aici ,pe nick-ul lui neo (galaxy) Si ,ai dreptate in poza ai o componenta a monopostului care va castiga titlul la constructori si piloti .Pana la urma nu conteaza cine si de unde s-a inspirat.Importanta este performantza:D
January 17th, 2009 la 7:14 am
Este o aripa ce asigura o aerodinamica mai buna a integii masini. Asa cum declara un oficial. “Masina trebuie sa se incadrese in normele impuse de organizatori si sa arate bine”/
January 17th, 2009 la 12:42 pm
Aerodinamicienilor:))..NU stiati ca FIA are un regulamentiar echipele il folosesc la maxim,nu conteaza forma.ci eficientza ,frecarea ,portantza..mai studiati…Sa le vedem la Melbourne intai,oricum fiecare echipa mai are asi in maneca .
January 17th, 2009 la 1:45 pm
Daca ne uitam mai atenti eleronul spate McLaren seamana izbitor cu cel de la sfarsitul sezonului sezonul. Arhitectura acestuia este deosebit de originala.
January 17th, 2009 la 1:46 pm
Singura diferenta notabila intre eleroane este NUMARUL inscris. Anul trecut era 22 iar acum NUMARUL 1
January 17th, 2009 la 7:24 pm
SUNT FOARTE ORIGINALI CEI DE LA MCLAREN
January 18th, 2009 la 12:53 pm
@Dani si altii. Acele aparate nu erau telefoane! erau aparate foto de la olympus, sponsor din 2008.
http://www.forumula1.net/2008/f1/f1-news/olympus-partner-with-mclaren/
January 18th, 2009 la 1:32 pm
McLaren Mercedes vor fi si vor ramane cea mai frumoasa si mai competitiva masina din F1 uitati ce urat arata ferrari pe langa McLaren !!!!