Primul semn că Schumi rămâne în F1 în 2013
Peste aproximativ o lună, Michael Schumacher va face anunţul pe care îl aşteaptă toată lumea şi ne va spune dacă îşi va prelungi revenirea în Formula 1 şi în sezonul 2013.
Decizia germanului se va baza pe două lucruri: motivaţia de a continua şi performanţele echipei. Nu este un secret pentru nimeni că Mercedes a avut parte de un sezon sub aşteptări, echipa ocupând un modest loc cinci în clasamentul constructorilor, poziţie care începe să fie ameninţată din ce în ce mai serios de Force India Sauber.
În condiţiile în care, pe lângă performanţele mediocre ale monopostului, Schumacher a avut parte şi de numeroase probleme tehnice care l-au împiedicat să termine atât de multe curse, singurul lucru care l-ar putea ţine în Formula 1 este motivaţia. Motivaţia sau, mai bine zis, ambiţia de a demonstra că încă este capabil de performanţe majore.
Nimeni nu poate şti acum dacă Mercedes îi poate oferi un monopost câştigător în sezonul 2013. Însă faptul că Schumacher a ajuns miercuri pe circuitul de la Magny Cours pentru a afla cum funcţionează noul sistem de evacuare Coandă şi noul sistem DDRS demonstrează că germanului îi pasă, că este motivat, că este interesat de cum merg lucrurile şi că vrea mai mult.
Atât de mult încât să-şi prelungească contractul cu Mercedes pentru 2013?
September 12th, 2012 la 4:33 pm
Cred ca Sauber ii ameninta mai mult decat Force India
September 12th, 2012 la 4:50 pm
@matrixu: Corect
September 12th, 2012 la 5:57 pm
Hamilton pleaca de la Mclaren la Mercedes si Schumacher va trebui sa se retraga. Stiu ca pare greu de crezut ca Ham schimba echipa, dar veti vedea ca asa se va intampla.
September 12th, 2012 la 10:27 pm
N-o sa se mute ham la mercedes, stai chill
September 13th, 2012 la 7:09 am
saracul schumi e u pic prea batran .. nu zic ca nu ar putea dar ar fi mai frumos sa lase pe alti sa isi arate talentul …in legatura cu HAM…nu are decat decat sa se retraga mi se apre un clovn ”marele campion” prea multe prostii a facut ca sa il vrea Mercedes. good luck Schumi.
September 13th, 2012 la 8:08 am
Pentru obiectivitate si eticheta cred ca acest articol trebuia sa contina nea[arat unul dintre cuvintele ipoteza sau speculatie. Sau macar sa fi avut un semn de intrebare la sfarsit.
September 13th, 2012 la 10:00 am
@Radu Vei vedea ca Ham pleaca de la Mclaren… si va pleca la Mercedes pentru bani. Pe langa asta, cei de la Merc nu prea au de unde alege (Alo, Vettel si Kimi au contracte) — au nevoie de un campion sa-si promoveze imaginea. Hamilton de multe ori i-a uimit pe toti sefii de echipa prin “pure speed”. Indiferent ce spunem si comentam noi, Hamilton este vazut de cei din F1 ca unul dintre cei mai rapizi piloti ever. Pe langa toate acestea, nu prea exista piloti care sa stea la echipa care i-a lansat in F1 mai mult de 4-5 ani. De asemenea, Mclaren prin Ron Dennis (Martin Whitmarsh) nu au oferit niciodata salariu prea mare celor din echipa, in timp Lewis are sete de bani si faima… iar Mercedes ii poate oferi ce-si doreste, fiind un brand imens peste tot in lume. Mclaren este strict implicata in F1 si serie limitata de super automobile… Se vede chiar si in gesturile lui Ham de dupa cursa ca nu mai este “acasa”… la fel s-a comportat si Senna cand a semnat cu Williams in 93
September 13th, 2012 la 10:54 am
Senna a semnat cu Williams in 1993 pt ca Mclaren era pe o panta descendenta iar Williams avea de departe cea mai buna masina
September 13th, 2012 la 10:55 am
La Mclaren in 1993 Senna era platit la cursa, 1mil/cursa
September 13th, 2012 la 1:15 pm
Ma refeream strict la comportamentul lui Hamilton, destul de reticent asa cum a devenit si Senna la sfarsitul lui 92 – inceputul 93. Stim cu totii ca Mclaren era in cadere si Senna in 93 a refuzat sa semneze un contract pe tot sezonul. Plata de un milion pe cursa e pura speculatie…
September 13th, 2012 la 2:56 pm
Plata de un milion/cursa are 2 surse: autosport si motor sport magazine
Mclaren de acum nu sunt in cadere, dimpotriva. Senna adevenit reticent din cauza lipsei de performanta a masinii raportate la Williams
September 13th, 2012 la 4:47 pm
Eu nu am spus ca Mclaren e in cadere… am spus doar ca Hamilton va pleca la Mercedes si cateva motive pentru care pleaca… comparatia cu Senna era strict de atitudine inainte de parasirea echpei…plus ca autosport si motorsport magazine sunt reviste…nu au ei acces contracte oficiale, deci totul e speculatie… ce e asa greu de inteles?
September 13th, 2012 la 4:53 pm
Si eu cred ca greseste pentru ca pleaca pentru ca Mclaren e cea mai in forma echipa acum, dar din 2014, cu toate schimbarile si motoarele turbo, se pare ca Mercedes va fi una dintre echipele de varf…plus ca Mclaren s-ar putea sa nu mai fie motorizati de Merc… Vom vedea
September 14th, 2012 la 10:28 am
Dupa nickname se vede ca esti un fanatic Senna(si dupa comentarii), asa ca te las sa crezi ce vrei tu
September 26th, 2012 la 10:08 am
Da, cel mai probabil va ramane si anul acesta in F1 si da, chiar sunt curios daca va reusi sa mai faca performanta alaturi de Mercedes.
September 28th, 2012 la 11:11 am
@bernd desteptule ai vazut ca “ai avut dreptate” NU?:)))