Porsche-ul gonflabil

Un Porsche gonflabil? Putini dintre noi ne-am fi gandit la o asemenea inventie. Chiar si sa-ti imaginezi o asemenea grozavie e destul de greu. Opera de arta a fost realizata de un pasionat artist auto care a vrut sa dea frau liber imaginatiei. Intrebarea care ne vine imediat in minte este: “Pluteste?” Ei bine asta nu stim dar e posibil ca cineva sa faca si acest experiment.

Din fericire blocurile optice nu au fost acoperite asa ca masina poate circula lejer si noaptea. Poate circula daca este tractata bineinteles. Ca sa nu mai vorbim de interiorul umflat cu pompa care seamana cu o saltea cu apa. Mai in gluma mai in serios automobilul este o opera de arta care nu ar putea vreodata sa apara pe strada.

Concluzia: Nu puneti steroizi in benzina.
1.jpg

Citeste in continuare »

Un Mercedes suparat si-un chinez disperat

Un Mercedes poate rabufni usor. Mai ales cand este condus de un sofer chinez. Galbejiti, cu ochii mici, chinezii sunt iuti la manie si nu e bine sa ii faci sa le “sara mustarul sau curry-ul”.

Povestea nostra incepe nu departe de Marele Zid Chinezesc. Kim este personajul principal al istorioarei. Ei bine, Kim nu s-a luptat cu dragoni, balauri sau ninja. El este un erou al luptei cu sistemul atat de ingrat al telefoniei mobile chineze. La cei 47 de ani ai sai Kim isi iubea mult telefonul Samsung. De aceea a tinut cu tot dinadinsul ca specialistii sa-i acorde atentie atunci cand acesta s-a stricat. Dupa 16 telefoane disperate si doua vizite la sediul “Monstruoasei Coalitii” Kim a recurs la o solutie disperata. Si-a parcat Mercedes-ul S500 in fata sediului central SK (locatia Monstruoasei Coalitii care refuza sa-i repare telefonul) si a aplicat pe acesta mesaje cu continut “bulgar” care i-a deranjat pe oficiali. Si pentru ca o astfel de “pleava” a societatii nu poate sa strice imaginea firmei a fost rugat sa-si mute masina si sa renunte la protest.

Cu lacrimi in ochi si intr-un acces de furie Kim s-a urcat la volanul Mercedes-ului, a introdus prima treapta de viteza, a accelerat puternic si, in timp ce prin fata ochilor i se derulau imagini cu micul sau Samsung suferind, a patruns pe usa. A intrat asa de tare ca usile de la intrare au uitat sa se mai invarta si au cedat… sticlos. Cand s-a dezmeticit saracul Kim era inconjurat de agentii de paza ai “Monstruoasei Coalitii” care incercau sa-i fure si ultimul gram de demnitate… il acuzau de distrugere. Asa ramase bietul Kim si fara telefon si fara Mertan. Iata cum destinul unui om poate fi naruit de un simplu telefon.

CONCLUZIA:

In locul lui Kim de eram

Peste telefon cu “Mertul” treceam

P.S. Dupa accident toata lumea facea fotografii incidentului. Cu ce fel de telefoane? Probabil tot Samsung. Soarta asta…

blog-bun.jpg

Cafea cu aroma de Lamborghini

Pentru multi cafeaua este “painea cea de toate zilele”. Un bun combustibil atunci cand oboseala te doboara, cafeaua este acum servita fie in cesti de argint, de portelan, de lut sau cu Tweety. Producatorii auto fie ei exclusivisti sau nu, vand foarte bine si accesoriile. Ce legatura au aceste doua propozitii fara noima? Ei bine….Lamborghini a venit cu ceva nou pe piata. Nu este vorba de un nou supercar. Este vorba doar de un automat espresso care poarta semnatura creatorului italian si care este construit manual.

Caracterul exclusivist al brand-ului se transmite: espresso-ul va fi vandut intr-o editie limitata de doar 1000 de exemplare. Tonino Lamborghini, caci asa a fost botezat, va fi vandut la un pret destul de piperat: 1750 de dolari. Dar cine isi permite un Lamborghini cu siguranta nu va avea dificultati in a-si achizitiona un astfel de aparat. Si investitia nu este mare avand in vedere ca in fiecare dimineata vei gusta o cafea facuta special pentru tine de Lamborghini.

Asteptam cu nerabdare cele mai noi accesorii produse de marile brand-uri auto: set de oale si tacamuri cu insertii de carbon de la BMW, chiuvete aspirante powered by Mercedes, blendere cu injectie FSI si quattro de la Audi, storcatoare de “cai” Ferrari, prajitoare de paine Dacia-Renault (destinate segmentului de piata low-cost), masini de spalat vase Hyundai cu tehnologie “Wash’n Go” si aspiratoare supraalimentate cu praf marca Great Wall Motors (garantie doua zile de la cumparare… mai mica decat a laptelui de consum).

CONCLUZIE:

Daca Lamborghini nu aveti

Macar un espresso facut de ei sa beti.

lamborghini-coffee-13.jpg

Suspensii moi sau… rigide?

Un pat care sa nu scartaie si care sa amortizeze socurile? V-ati dori? Un pat pe arcuri cum ar fi? V-ar satisface nevoia… de odihna zilnica? S-a gasit cineva si care sa inventeze un pat “dotat” cu arcuri in loc de picioare. Si nu orice fel de arcuri: unele auto, provenind de la cine stie ce rabla raposata. Nu avem detalii asupra nationalitatii celor care au tunat acest pat dar ar trebui sa nu excludem posibilitatea ca acestia sa fie romani. Traim intr-o tara care are in plina desfasurare programul “Rabla”, program care cauta sa resusciteze piata auto, ruginita, de pe care curge tabla. Cu toate ca, daca stam sa ne gandim mai bine, la cum fura tiganii fier vechi ar trebui sa nu mai fie dram de rable prin parcari.

Dar sa revenim la patul nostru… Asternuturi albe de matase, petale de trandafiri un arsenal de lumanari si cireasa de pe tort: patul saltaret… Seara romantica este gata. Dar sa nu devenim obsceni sau extrem de romantici si sa ne gandim si la latura utilitara a acestui tip de pat: copii vor putea sa sara linistiti, un cutremur va fi resimtit mai placut sau chiar deloc (poate s-a rasucit nevasta in pat si de aceea a inceput sa salte patul), transport usor de la celebrul magazin suedez care-ti livreaza fiecare subansamblu in punguta lui, cand scartaie se poate unge usor, vecinii nu vor mai fi deranjati de zgomote ciudate. Acestea sunt doar cateva exemple. Aveti alte idei, gasiti si alte avantaje? Postati-le!

CONCLUZIE:

Am o Dacie-n gradina

Nu pot s-o numesc masina

Ii iau arcurile toate

Si imi fac un pat, mai frate.

springy-bed.jpg

Un an de Automarket

AutoMarket a implinit 1 an! Cand? Tocmai ieri de 1 aprilie. Nu am vrut sa credeti ca este o pacaleala si am ales sa va aducem in atentie aceasta informatie abia azi. Cine s-a gasit sa va vorbeasca despre aceasta aniversare? Tocmai eu, ultimul venit in echipa AutoMarket. In numai 5 luni de cand am fost “racolat”, site-ul a suferit o crestere considerabila a numarului de vizitatori si a rubricilor. Si toate acestea in numai 5 luni.

Intr-un an de zile am reusit sa fidelizam o mare parte din vizitatorii nostri carora le-am oferit mereu informatii proaspete si concursuri interactive. O cifra de 50.000 de vizitatori pe saptamana, 30 de comentarii si 50 de anunturi noi in fiecare zi, toate aceste rezultate inregistrate dupa numai un an de zile nu pot decat sa ne bucure si sa confirme importanta muncii noastre. Autovot 2007, parteneriatul cu emisiunea “Roata de rezerva”, proaspat lansatul F1 Champ toate reprezinta eforturi sustinute pentru a veni intotdeauna cu ceva nou si atractiv pe piata. Acestea fiind spuse sa ne citim si la anul cu aceeasi frecventa!

Concluzie: Va asteptam si anul acesta cu cele mai proaspete stiri si cu cele mai atractive concursuri!

P.S. Iata stirea care aparea acum un an pe www.automarket.ro, pe data de 1 aprilie 2006!

Untitled-1.jpg

O Sonata… sonata

Un american a fost surprins de radar circuland cu 237 km/h. Nimic deosebit pana aici. Conducea o Hyundai Sonata. Apar semne de intrebare dar totusi nu e nimic deosebit. Asa e?

Lawrence Pargo, un sofer din Arizona, a fost surprins de radar circuland cu o viteza de 237km/h, cu 133 de km/h peste limita legala. Masina in care se afla americanul era o Hyundai Sonata V6, proaspat inchiriata. Un ziar local a pus la indoiala capacitatea masinii de a atinge o asemenea viteza si au apelat la ajutorul unor experti. Acestia nu au reusit sa dea de urma masinii in care a fost surprins Pargo, dar au testat un model identic. Spre surprinderea lor, pe pista de teste Sonata V6 nu a reusit sa atinga decat 230 de km/h.

Deci cum este posibil ca un model cu o viteza constructiva de 230 km/h sa depaseasca aceasta valoare? Acum cazul devine mai interesant, nu-i asa? Am putea gasi tot felul de explicatii hilare: masina se deplasa pe un drum in panta, vantul batea cu putere din spate, cineva impingea de la spate masina, Sonata era tractata de un BMW sau Mercedes sau poate chiar de un avion cu reactie. Lasand gluma la o parte ne vine destul de greu sa credem aceasta intamplare, mai ales ca modelul nu suferise modificari la nivelul motorului. Ramane un mister.

CONCLUZIA: Vine o zi cand postasul aduce amenda si o fotografie: Dacia Logan – 20 km/h pe Autobahn… cea mai mica viteza inregistrata vreodata pe autostrada germana. Soferul a comentat: germanii merg toti cu 200km/h, am vrut sa tin pasul cu ei doar ca Loganul meu a uitat un zero.

CD_Sonataaa.jpg

Cum (nu) se vinde o masina?

Vreti sa invatati cum (nu) se vinde o masina? Robert de Niro va arata regulile de baza pe care trebuie sa le stie un consilier de vanzari auto: tupeul, rabdarea si dorinta de a vinde… “nenorocita” de masina. Masina pe care incearca sa o vanda, dupa cum veti observa este un Audi… In Europa, cu siguranta masina s-ar fi vandut ca painea calda dar pentru ca actiunea se petrece in Statele Unite putem intelege starea de iritare la care ajunge de Niro. Asta pentru ca stim cu totii ce impresie au americanii despre masinile europene. Un lucru e cert, actorul ar trebui sa ramana pe scena si nu intr-un showroom. Abilitatile sale de vanzator nu sunt deloc pe masura calitatilor sale actoricesti…. Cu toate ca, sa nu uitam, intreaga scena este regizata. Deci ne putem astepta ca in spatele rolului sa se ascunda un foarte bun negociator.

Ce reiese din toata nebunia asta: ca la un moment dat exista posibilitatea sa dati peste un sarit care isi va pierde repede rabdarea cand e vorba de un client insistent.

CONCLUZIE: Nu-l enervati pe de Niro!

Bugatti, ieri si azi

Un Bugatti din 1930 si unul din 2006? Pe care l-ati alege? La prima vedere ar putea fi o alegere usoara. Insa daca aflati ca modelul Typ 55 din anii 1930 avea 130 de cai putere si putea atinge o viteza maxima de 187 km/h v-ati mai gandi? Poate nici atunci. Fiecare masina cu epoca ei. Un lucru e cert: Bugatti ramane un etalon in materie de performanta si traditie. La Geneva, constructorul francez a expus doua modele din epoci diferite pentru a sublinia diferenta dintre “atunci” si “acum”. Veyron si Typ 55 impresioneaza fiecare in epoca sa.

CONCLUZIE: Bugatti chiar nu face compromisuri cand vine vorba de masini performante.

14.jpg

24.jpg

33.jpg

43.jpg

Ce se mai vinde pe Ebay

Cum sa-ti vinzi “norocul” pe Ebay? Dupa ce acum cateva saptamani a scapat cu viata dintr-un accident in care masina sa s-a rupt efectiv in doua, un german incearca sa scoata ceva bani de pe urma pataniei. Audi-ul RS6 care i-a salvat, mai mult sau mai putin spus, viata este scos la vanzare pe site-ul specializat Ebay. Imaginile pe care le vedeti sunt surprinse exact in momentul accidentului. Trebuie sa precizam ca soferul, care nu s-a ales decat cu cateva zgarieturi, a iesit singur din masina, nefiind nevoie de un echipaj de la descarcerare. Norocosul conducator auto a declarat ca nu isi mai aminteste ce viteza avea in momentul impactului dar ca a simtit la un moment dat ca masina intra in derapaj, desi carosabilul era perfect uscat.

Pretul de pornire pentru masina distrusa este de 6.716 euro sau de 8.856 dolari. Un pret oarecum mare pentru o masina din care cu greu vei mai alege ceva. Ideea e ca unii vor dori sa o cumpere doar ca pe o amuleta norocoasa. De fapt chiar asta si este.

CONCLUZIE: Daca soferul era ateu, acum ar trebui sa se converteasca rapid la o religie.

13.jpg Citeste in continuare »

Dragoste cu masini

Un britanic a ales masinile in locul femeilor. Si nu va inchipuiti ca este inca un pasionat al automobilelor, este mai degraba un obsedat sexual cand vine vorba despre ele.

Chris Donald este un mecanic din Marea Britanie, pasionat atat de mult de masini incat le vede ca pe obiecte erotice. “Auto-erotismul” este dupa cum vedeti si in imaginea de mai jos un mod ciudat de a-ti arata dragostea fata de automobilul tau. Mai grav e atunci cand masina cu care face sex britanicul este a unui vecin. Si pentru ca pasiunea sa pentru masini nu putea ramane sub anonimat, britanicul a decis sa isi faca si un site pe care a publicat poze cu relatiile sexuale “auto” pe care le-a intretinut. Chris Donald a declarat ca “nu ai nevoie decat de imaginatie si creativitate. Nu se rezuma totul la teava de esapament. Atingerea caroseriei si lovirea ei creeaza un preludiu excelent”.

Daca pe unii nu-i ajuta fata se pare ca-i ajuta imaginatia. Britanicii, foarte inventivi la capitolul sex, exploreaza in fiecare zi noi limite sexuale. Vibratoarele si papusile gonflabile s-au demodat. Masinile sunt la moda. Cu conditia sa le curatati teava de esapament mai des.

Concluzie: Un sfat pentru britanicul nostru: Cauta-ti o femeie!

tailpipe_man_350.jpg