Passat CC

Tocmai cand unii incepeau sa arunce vorbe grele la adresa designerilor Volkswagen (pe principiul “ba, Audi de ce poate si voi nu, ca sunteti sub acelasi acoperis?!”), nemtii au scos la iveala una dintre cele mai aratoase masini ale ultimelor luni. Este adevarat, e greu ca un coupe cu know-how in spate sa arate naspa, dar in cazul lui Passat CC toate vorbele de sfinti care au mers spre clasicismul lui Golf 5, de exemplu, se intorc si isi cer iertare.

Pe bune, nu e frumoasa masina asta?

5 comentarii la “Passat CC”

  1. george spune

    Ce tine de gusturi nu poate fi batut in cuie in nici un fel. Nu numai in cazul lu` Passat dar in general o masina place unora (pana la obsesie in anumite cazuri), pe altii ii lasa indiferenti iar altii se dau cu fundu` de pamant ca n-au vazut ceva mai nasol…N-o sa existe niciodata numitor comun intre cele 3 categorii.
    Daca ma intrebati pe mine, o sa spun ca-i urata, dar nu ma bagati in seama cand zic asta. Fiindca nu conteaza. Ce conteaza cu adevarat e “frumusetea interioara” si nu va ganditi la frumusetea habitaclului. Eu ma refer la performante, tinuta de drum, confort, siguranta, fiabilitate, etc. Daca la astea, primesc “bonus” si un look interesant cu atat mai bine. Daca nu, nu-i nici o problema. Oricum, look-ul unei masini nu se vede atunci cand mergi cu ea…E adevarat, te vad altii…
    Din pacate, atitudinea infantila a unora (care nu sunt chiar putini) de a-si alege o masina pe baza unui set de criterii intre care design-ul e cap de lista sau unul dintre cele mai importante a dus la schimbari structurale negative in industria auto. Iar raul e doar in stadiul de “copil” in acest moment…Tendinta se va agrava in viitorul apropiat si pe fondul razboiului preturilor…

  2. radu spune

    Pai normal ca te uiti sa fie si frumoasa masina atunci cand o cumperi.

    Sincer nu vreau sa merg intr-un cosciug doar pentru ca e fiabil.

  3. george spune

    Daca ar fi s-aleg intre un fiset cu roti care arata naspa (e cam pleonastica expresia: dupa gustul majoritatii, un fiset nu poate sa arate decat naspa) si un cosciug frumos, aleg fisetul fara ezitare…

    Ca tot vorbim de asta…pentru cei care reproseaza lipsa de originalitate a designer-ilor in general…poate ca nu sunt cea mai indreptatita persoana sa-mi dau cu presupusul dar mi se pare ca in domeniul asta s-a cam ajuns la “limita maxima superioara”… Nu prea mai ai ce sa inventezi ca sa poti sa pretinzi ca vii cu ceva nou. Este normal ca masinile sa semene intre ele daca nu total macar pe elemente.

  4. Alfa spune

    Care nemti? Seful designului de la grupul VW e italianul Da Silva, fost Alfa Romeo. Probabil var cu Brono Sacco, de la Mercedes, ex Fiat, care le-a mai slefuit rigla la baieti

  5. Globalcar.ro VW spune

    Ce sa mai comentam! Autorul acestui articol are dreptate.