Multimea nu e vida

Multimile inseamna emotie. Iar emotia inseamna importanta. Orice grup mai mare de 10 persoane inseamna oameni adunati cu un scop. Iar scopul respectiv este destul de puternic pentru trece peste limitele de spatiu si de personalitate existente intre respectivii indivizi.

E o introducere ceva mai scortoasa, insa este exact ceea ce trebuie spus despre un eveniment care m-a bucurat enorm. In weeekendul trecut, undeva in Franta, 4.000 de oameni si 1000 de modele Dacia s-au strans in ceea ce biroul francez al constructorului roman a denumit “Marele Picnic Dacia”. Au fost oameni adunati nu de mirosul de mititei, nu de simtul raspunderii, nu de vreo competitie in urma careia se dadea un mare premiu, ci de pasiunea/iubire/respectul pentru masina pe care fiecare o conduce.

Foto-2

Nu a fost un caz singular. In Romania, la Brasov, peste 200 de fani Kia s-au strans pentru a forma cea mai lunga coloana de modele Kia din lume. Diferente exista, pentru ca francezii nu a incercat sa doboare vreun record, dar motivul pentru care cei mai multi dintre cei prezenti la Brasov ramane acelasi: respectul pentru propria masina.

1

Din pacate pentru toata lumea, fotografiile nu exprima emotie cand e vorba de o grup mare de persoane. Dar, pentru a simti ce inseamna un grup unit pentru acelasi scop, dati play mai jos.

8 comentarii la “Multimea nu e vida”

  1. alecstm spune

    la brasov s-au mai adunat si cei de la clubaudi.ro peste 40 de modele audi si in jur de 75 de persoane.

  2. alecstm spune

    de tot veni vorba de multime, e un clip genial. http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM&feature=PlayList&p=C76AEE91F0837021&index=0&playnext=1

  3. TERMINATORUL spune

    PROPAGANDA MADE BY RENAULT!

  4. InflatableNinja spune

    Mircea, “Picnicul Dacia” a avut loc acum doua saptamani, nu weekend-ul trecut. http://www.renault.com/en/passionsport/pages/grand-pique-nique-dacia.aspx

    In rest, numai bine despre atmosfera de Woodstock a Daciotilor francezi. In mod ciudat, desi Dacia “e a noastra”, la noi nu o sa se faca asa ceva vreodata. :)

  5. Mircea Mester spune

    @InflatableNinja: Absolut Corect. Am ramas cu mintea la cei de la Kia.

    La noi nu o sa se faca asa ceva niciodata pentru ca nu exista miza. De ce m-as duce la o intalnire de genul asta daca mie nu-mi iese nimic? Da’ plateste Dacia benzina?

    Apoi, la noi, masina e un utilaj. Nu un membru al familiei. Tre’ sa care, nu sa fie iubita.

    Probabil astea sunt cateva spicuiri din gandirea oamenilor.

  6. InflatableNinja spune

    @Mircea: Le dau un pont celor de la Dacia: sa cumpere cateva tone de carne de mici si un tir cu bere la pet; cred ca ar reusi sa bata recordul picnicului din Franta cu cateva mii bune de oameni. :P

  7. Mircea Mester spune

    @InflatableNinja: Sunt 100% de acord. Dar de asta mi-am permis sa ii felicit pe cei din echipa Dacia pentru ca reprezinta unul dintre putinele branduri romanesti care sunt cu adevarat respectate in afara.

    La noi ar iesi o campeneasca fara cap, iar mesajul final ar fi un amestec de invitatii la actiune plus numele unor echipe de fotbal. Alese aleatoriu.

  8. Marian spune

    Diferenta intre ce s-a intamplat la Brasov cu KIA si Dacia in Franta este ca in Romania intalnirea a fost organizata de catre posesorii de masini, nu de importator. E adevarat ca au fost ajutati de diversi dealeri in succesul intalnirii, dar initiativa a fost a proprietarilor de masini. Si la noi nu au fost 200 de persoane, au fost 200 de masini KIA, si cel putin tot atatea persoane ;) .
    Probabil valoarea masinilor, in bani, prezente la cele 2 intalniri s-a situat la acelasi nivel :D