Despre noi
In ultimul timp, AutoMarket a inceput sa supere. Este adevarat, ne aflam pe o piata care incepe sa isi scoata busonul in lume (presa auto online din Romania), astfel ca orice pas, pozitiv sau negativ, este urmat de o ploaie de insemnari, pareri, sfaturi, interactiuni, inceputuri de dialog.
Am inceput sa lucram pe acest portal acum ceva mai mult de o jumatate de an. In acest timp, am ajuns sa informam, in medie, circa 7000 de oameni zilnic. Asta inseamna ca informatiile de pe Automarket sunt vazute, sunt analizate, sunt combatute, sunt completate. Altefl spus, facem exact ceea ce ar trebui sa faca un site interactiv. Discutam cu cititorii nostri, le dam informatii, le dam ocazia sa le comenteze.
Exista voci pe care ascensiunea Automarket le-a suparat. Exista voci care afirma ca se afla pe un site de rahat care nu face nimic bun pentru societate si ca ar fi mai bine sa ne aruncam in valuri. Dragilor, stiti care e problema? Scorul e 3-6997. Ati pierdut din start.
Trebuie inteles un lucru. Vrem ceva foarte simplu: informarea publicului din Romania cu privire la evenimentele auto care au loc in lume in fiecare zi, in fiecare saptamana, in fiecare luna. Vrem ca odata intrati pe acest site, vizitatorii nostri sa plece cu o informatie care le-ar putea fi foarte utila mai tarziu, intr-o discutie amicala cu prietenii sau intr-un dialog profesional cu seful. Informatie. Ridicata din punct de vedere calitativ si voluminoasa din punct de vedere cantitativ. pe acest site nu veti vedea femei goale langa masini nervoase din simplul motiv ca acest lucru ar insemna o combinatie nefireasca pentru un site eminamente auto. Suntem in masura sa va prezentam de la ultimele inovatii tehnologice (vezi noile sisteme de franare dezvoltate de Siemens) pana la modele supernoi (vezi noul Ford Mondeo), concepte (Hakaze de la Mazda ne e martor) si informatii legate de industria interna.
Si pentru ca am ajuns aici, mi-as dori un dialog cu cei care afirma ca informatiile legate de Dacia Logan reprezinta nici mai mult nici mai putin decat publicitate mascata. Fratilor, sa ne intelegem. Francezii publica 80% dintre stirile zilnice in sfera constructorilor interni. Germanii au si tuning dezvoltat, asa ca acolo piata informatiilor auto este acaparata aproape complet. Italienii mai au putin si le ridica statui modelelor din Grupul Fiat. Noi avem un model. Unul. Despre care apar informatii intr-un ritm normal, o data la doua zile. Ignorarea lor ar determina un val de antipatie si ar reprezenta o tampenie din partea noastra. Publicarea lor determina un val de ironie. Ne asumam toate aceste tipuri de abordare si, cu riscul de a-i supara pe haiduci, vom publica stiri legate de Logan din simplul motiv ca ne aflam in Romania si ca industria noastra in acest domeniu inseamna, deocamdata, atat: Dacia Logan. In rest, incercati sa faceti o distinctie intre publicitate si obiectivitate. Desi, este foarte adevarat, alibiul vostru ar putea fi faptul ca in presa auto este extrem de dificil sa incerci astfel de experimente.
Va asigur ca tot ce va prezentam aici este simplul rezultat al discutiilor de prioritate in sanul redactiei. Si atat. Am fost primii care au avut curaj sa puna publicul sa voteze modelul anului si vom ramane astfel. Publicul face piata si este absolut normal ca el sa isi aleaga modelul preferat. Nu ne vom baga coada in alegerile oamenilor si vom sta la dispozitia tuturor celor care doresc lista completa a optiunilor fiecaruia din cei 2800 de participanti la concursul AutoVot 2007. Suntem siguri ca aproape 3000 de oameni au o perere cu mult mai obiectiva decat 10 jurnalisti care dau note modelelor dupa inspiratia de moment si dupa cum bate vantul in optiunile sefului.
Multumim ca ne urmariti si, desi pare aiurea si depasit, va asigur ca ne facem treaba pentru ca facem site-ul asta pentru voi. In rest, va place slide-ul de stiri de pe prima pagina (cel preluat direct si nesimtit de concurenta)? El va fi schimbat in scurt timp cu o alta gaselnita a echipei tehnice, care va va usura accesul la informatiile zilnice. Urmariti viitoarea jumatate de an sa vedeti cum Automarket va face iar pui!
February 12th, 2007 la 4:48 pm
noh… io va citesc si am incredere in ceea ce publicati pe site! Despre Logan (recunosc ca nu am condus pana acum nici unul) pot sa spun ca nu am intalnit nici un taximetrist care sa se planga! Si nici colegii din firma care au… Si inca ceva:am citit pe site-ul dumneavoastra articole care au aparut mult mai tarziu pe alte site-uri mondene! Sper ca binecunoscuta zicala “traim in Romania” sa nu mai existe mult timp!
February 12th, 2007 la 7:57 pm
Si eu imi iau doza zilnica de informatii auto tot de la voi, gratie in principal newsletter-ului. Nu prea am rabdare sa intru si sa citesc mereu ce e nou, deci imi iau doza de informatii din mail. cele 4 link-uri sunt suficiente pentru un up-date. Uneori va mai criticam, si sunt convins ca intelegeti ca acest lucru este bun si pentru noi, dar si pentru voi. Uneori suntem mai rautaciosi, uneori si voi. Dar suntem oameni, si cu totii gresim. Important este ca voi sa tineti site-ul actualizat permanent ( lucru, care, din ce am observat eu, se intampla ), sa aveti comentarii cat mai bine documentate, si totul este in regula. Felicitari pentru ce ati realizat pana acum, si mult succes in continuare.
February 12th, 2007 la 9:01 pm
Apreciez munca dumnevoastra,faptul ca se poate posta la articole este un +,cu toate ca ar trebui sterse mesajele care contin injurii sau altele decat comentarii stricte la subiect dar as vrea mai multe detalii tehnice la masinile sau conceptele noi.
February 12th, 2007 la 11:20 pm
Libertatea de opinie este sfanta si cei care se simt suparati citind opinia cuiva dau dovada de ramasitele educatiei comuniste autoritare.
Orice informatie este digerata de capacitatea fiecaruia si inteleasa dupa puterile personale dar abilitatea de a-ti adauga si tu grauntele de opinie este super valoroasa. Spor mai departe si aveti atentia mea zilnica.
February 13th, 2007 la 7:57 am
Imi place site-ul vostru si il vizitez zilnic. Pareri negative se vor gasi intotdeauna, dar nu stiu cati oameni sunt constienti cat de greu e sa ridici un site si sa ramai in acelasi timp obiectiv.
Faptul ca lasati cititorii sa comenteze stirile are anumite dezavantaje, dar suntem in 2007 si o astfel de functionalitate oricum n-ar putea lipsi.
Apoi, calitatea primeaza, dar nu ar strica putin mai multa informatie. Personal as vrea sa petrec cel putin 30 de min pe site-ul vostru in fiecare dimineata, dar sunt zile in care 10 minute sunficiente pentru a termina de citit tot ce e nou.
Gaselnitele tehnice sunt si ele ok, intr-o oarecare masura si facute cu cap. In momentul de fata site-ul mi se pare usor de utilizat (stiti voi..treaba aia cu “usability”) si chestia asta nu trebuie sa se schimbe.
Keep up the good work !
February 13th, 2007 la 1:45 pm
lasati voi ce zic aia si aia…..voi sa va faceti treaba bine si sa se arunce ei in valuri, cui nu ii convine sa inchida pagina si calculatorul si sa o ia pe scurtatura ca ii asteapta un cazan cu smoala fierbinte.
Greseli face oricine….ce naspa de oameni, nu stiu decat sa critice…..si auzi de unde stii tu ca treaba asta e facuta de cineva de la vreun portal concurent?
ia mai ganditiva….