Celalalt nivel al industriei
Daca exista un loc in lumea asta unde bogatii se simt ca-n jacuzzi, acesta este Salonul Marcilor de Top (sau, in original, Top Marques). Organizat anual la Monaco si in alte doua locuri in care se inghesuie un sfert din totalul banilor din lume (Shanghai si Dubai), aceasta expozitie exclusiva nu face decat sa demonstreze ca prezenta la celelalte Saloane Auto nu reprezinta o mare realizare decat pentru marcile mici sau in devenire.
Altfel spus, Salonul Marcilor de Top nu este atat o intalnire a bogatilor, cat o lista a marcilor exclusive ale lumii. Imaginati-va ce bataie se da pe un metru patrat in aceste saloane, unde intr-o zi se poate vinde (cash sau cec) cat intr-un an intreg, mai ales in cazul unor marci ca Koenigsegg sau Venturi. Ganditi-va, de asemenea, cum se bat unii constructori pentru a intra pe lista expozantilor, un ecuson de “New Entry” pe aceasta lista fiind egal cu recunoasterea marcii intre cele mai tari de pe planeta.
Pentru a va face o idee mai exacta asupra nivelului acestui eveniment, puteti vizita site-ul oficial al Monaco Top Marques, pe care il gasiti AICI.
November 1st, 2007 la 8:11 pm
game x copy…
copy any video with easy to use software…