Triplu Rittberger

Suntem romani si avem un stil foarte interesant de a aborda anotimpurile. Daca e cald vara, e seceta si dam la stiri, cu muzica morbida. daca e frig si ploua, e inundatie si dam la stiri cu strigate de disperare. Daca e soare iarna, dam la stiri ghiocei care infloresc si spunem ca ne pare rau ca nu avem zapada de sarbatori. In schimb, daca avem zapada de sarbatori, ne plangem ca se blocheaza circulatia si ca uram din tot sufletul acest anotimp. Si, bineinteles, dam la stiri.

Ei bine, la americani e si mai rau, prieteni. Cum credeti ca se misca traficul pe o strada aflata in panta pe care cu o zi inainte a plouat, pelicula de apa inghetand noaptea si fiind acoperita cu un strat aparent gingas de zapada pufoasa? Maria Butyrskaya, Alexei Yagudin si Evgheni Plushenko, lasati-va! Va dau clasa masinile!

Zi de filme

Vreti fimulete cu facelift-ul Seriei 5 de la BMW? Pregatiti-va sa vedeti subtila transformare a modelului german din toate unghiurile si din toate cotloanele. Va plictisesc cu 14 filme de prezentare oficiale made by BMW. Ole! 

Am incheiat citatul

Vorbele de duh legate de industria auto raman in istorie prin ironie, mesaj, personalitatea autorului sau pur si simplu prin umor. E foarte greu sa fac o introducere. Ii las pe cei mai inspirati oameni din istoria lumii auto sa isi faca aparitia. Maestre, muzica!

“Aerodinamica e pentru cei care nu stiu sa construiasca motoare” – Enzo Ferrari

“Fara curse, Honda nu exista” – Soichiro Honda

“Caii putere vand o masina. Cuplul castiga cursele” – Carroll Shelby

“Pentru a adauga viteza, adaugati kilograme in minus” – Colin Chapman, fondatorul Lotus

“Domnul Bentley construieste cele mai rapide camioane din lume” – Ettore Bugatti despre masinile grele dar rapide ale rivalului sau, W.O. Bentley

“Construiesc masini pentru a merge, nu pentru a sta” – Ettore Bugatti, intrebat despre abilitatile reduse de franare ale modelelor sale.

“Parca e un caine care isi face nevoile” – Jeremy Clarkson, vorbind despre Chrysler Crossfire

“De acum va trebui sa imi cumpar propria sticla de vodca” – David Coulthard, intrebat daca ii va lipsi fostul coleg de echipa, Kimi Raikkonen.

“Un Audi fara Quattro e ca berea fara alcool” - autor necunoscut

“Pe vremea mea, cursele de masini erau foarte periculoase si sexul foarte sigur” – Jackie Stewart

Va puteti alege orice culoare cat timp aceasta este neagra” – Henry Ford adresandu-se clientilor care doreau un exemplar Model T.

“Utilizarea uleiurilor vegetale drept combustibil pare a fi ciudata astazi, insa aceste uleiuri vor deveni in timp la fel de importante ca toate combustibilele de astazi” – Rudolf Diesel

“Daca totul e sub control, nu rulezi destul de rapid” – Stirling Moss

“Fac drifturi nu pentru ca e cel mai rapid mod de a lua un viraj ci pentru ca este cel mai incitant mod” – Keiichi Tsuchiya, regele driftului

“Am privit perfectiunea in ochi si perfectiunea a clipit” – mesaj publicitar Audi

“Construiesc o sala de spectacole pentru o orchestra in 12 cilindri” – Luc Donckerwolke, seful departamentului de design Lamborghini

“Nu exista dubiu legat de momentul in care au inceput cursele auto. S-a intamplat atunci cand a fost construita a doua masina din lume” – Richard Petty

“Exista doar trei sporturi: lupta cu tauri, motorsportul si alpinismul” – Ernest Hemingway

“Daca nu te intorci din cand in cand cu volanul in mana la boxe inseamna ca nu conduci destul de repede” – Mario Andretti

“E nevoie de cam doi ani si de multe, multe masini” – Timo Makinen, intrebat cum se poate invata franarea cu piciorul stang

“Intr-o zi, fiecare persoana din lume va conduce un Volkswagen” – Adolf Hitler

“Iti cumperi un Ferrari cand vrei sa fii cineva. iti cumperi un Lamborghini cand esti cineva” – autor necunoscut

“Calitatea ramane la mult timp dupa ce pretul a fost uitat” – mesaj publicitar Rolls-Royce

“Putem face ce e dificil, imposibilul ne va lua putin mai mult timp” – Smokey Yunick

 

Spala-ma!

Numele tau poate fi scris pe masina personala cu caractere cromate, exact in modul in care Volkswagen scrie “Passat” pe fundul modelului sau si exact in modul in care Peugeot, Fiat, Dacia sau Renault isi denumesc modelele. Baietii de la care puteti comanda un astfel de set de litere sunt francezi, ii puteti gasi AICI si fac asta, spun ei, pentru a imprima personalitate si stil masinilor “insemnate”.

Aveti mai jos o mica demonstratie de personalizare. Literele si caracterele sunt din metal si sunt identice cu cele pe care constructorii le utilizeaza pe modelele de serie.

A ajuns creier la Toyota

Ce se intampla in creierul unui inginer Toyota? V-ati gandit vreodata?

De fapt, v-ati imaginat vreodata un creier de inginer auto? Ei bine,va prezint astazi prima imagine stilizata a unui astfel de centru de creatie. Trebuie doar sa aveti o conexiune buna si sa aveti rabdare sa vedeti cum functioneaza fiecare particica la Toyota. Click AICI.

I Believe I Can Fly

Masinile de raliu sunt facute ca sa sara. Afirmatia ii apartine lui Ken Block, pilotul de raliu indeajuns de dement incat sa isi permita sa sara cu propriul bolid de pe o rampa pe alta in timp ce sub el se casca un hau de 10-15 metri. Credeti sau nu, incercarea a avut loc. Credeti sau nu, suspensiile au tinut insa jantele au lasat urme in praf la locul aterizarii. Semn ca pana si aerul din pneuri iti poate fi aliat atunci cand tii foarte mult sa iti atingi scopul.

Pana cand saritura lui Block va fi prezentata pe Discovery Channel, avem o intregistrare de calitate proasta insa destul de relevanta pentru cei care se indoiesc de veridicitatea saltului.

 

Cand Trabantul bate filmul

Un trabant care ajunge la 200 km/h! Daca cineva indraznea sa gandeasca acest lucru intre anii ‘50 si ‘89, era pus la zid imediat din cauza unei mentalitati de conservare impusa de sistem. Astazi insa, simbolul fostei Republici Democrate Germane poate avea 125 de cai, poate gazdui sub o capota tunata un motor de 1600 cmc cu 16 valve dezvoltat de verii de la Volkswagen si poate avea tapiserie din piele portocalie.

Nu este un lucru inimaginabil, insa a rula la 200 de kilometri pe ora cu un Trabant trebuie sa iti dea un sentiment cel putin la fel de interesant cu cel pe care l-ar avea un Logan la 300 km/h. Mai mult sau mai putin. Haideti sa vedem ce poate Trabby-ul pe stil nou.

Deseneaza-mi o masina!

Care deseneaza rapid o masina in Paint? Stiti, programelul ala care vine odata cu Windowsu’… Ai tras trei linii? ai facut usile? Ti-a iesit usor stramba linia?

Lui ii ies bine. A’ dracu de bine. Vezi ce se poate face cu putin timp liber si cu mult, foarte mult talent. Play ce-i mai jos!

Touareg, proba video

Avem probe video de la operatiunea “Touareg a tras un Boeing”! Dupa ce ne-am scandalizat, nu am crezut, am fost sceptici sau am fost mandri de Touareg, iata proba video: masina germana chiar a tras dupa ea 155 de tone! Daca vreti sa (re)cititi dialogurile spumoase dintre cititorii Automarket, mergeti AICI. Daca vreti sa vedeti David versus Goliat, play ce-i mai jos.

 

 

Selfparking

Ne enervam de fiecare daca cand nu gasim locuri de parcare. Si atunci ne aducem aminte de 80% dintre sfintii si sarbatorile legale din calendar. Si totusi, se poate.

Voila: