Postat de Mircea Mester in Curiozitati pe December 4th, 2007
Te lovesti in viata de unele fotografii care exprima mult mai bine ceea ce s-ar putea descrie in cateva mii de pagini. Ei bine, spaniolii nu numai ca se pot lovi de ele, ci se pot chiar ghida dupa ele. Si, mai mult, sunt obligati sa faca asta. 9 indicatoare de stop in 150 de metri. Plus cateva benzi sonore de avertizare. oricum, din peisaj lipsesc personajele esentiale: politistii cu radar dupa fiecare indicator in parte.
Postat de Mircea Mester in Saloane Auto pe November 26th, 2007
Stiati ca Audi R8 are avarii in serie? Pare ciudat ce va spun? Pai poate-i explicati asta si blondei de aseara, de pe Barbu Vacarescu colt cu Soseaua Pipera, care a oprit R8-ul din dotare pe avarii in mijlocul intersectiei. Si a blocat traficul, uitandu-se ca soarecele-n Emmentaler in stanga si-n dreapta dand impresia ca un compas i-ar fi fost la fel de util ca polonicul in oala cu ciorba.
Oricum, concluzionand, Audi R8 e misto vazut din fata noaptea. Desi nu stiu daca fata de la volan constientizeaza chestia asta. Sau daca constientizeaza orice, in general…
Postat de Mircea Mester in Saloane Auto pe November 15th, 2007
A facut-o si p-asta! Dupa ce a starnit mirarea tuturor jurnalistilor prezenti la evenimentul de lansare de la Torino pentru ca Fiat si-a permis sa cheltuiasca niste milioane bune de euro DOAR pentru spectacolul de prezentare, noua generatie a lui 500 a reusit sa isi adjudece cel mai ravnit premiu acordat anual in lume: Car of The Year (Masina Anului) in Europa.
Desi Fiat nu se afla la prima “abatere” de acest tip, meritul ii apartine, din punctul meu de vedere, unui singur om, cel despre care Automarket v-a informat acum cateva zile. El se numeste Roberto Giolito si este cel care a imaginat formele noii generatii Fiat 500.
Postat de Mircea Mester in Motorsport / Opinii pe November 7th, 2007
Din ciclul “idioteniile Formulei 1″, ultimul episod – cel aparut astazi – il are in centru pe aparent nevinovatul Timo Glock, actualmente pilot de teste BMW Sauber si campion in GP2, anticamera Formulei 1.
Toyota a anuntat adineauri ca a semnat un contract de pilot principal pentru 2008 cu Timo Glock. BMW a reactionat imediat, anuntand ca pilotul germanul se afla sub contract cu ei si nu poate semna nicaieri altundeva.
Clasic, nimic nou, se intampla in fiecare an, singura necunoscuta fiind numele pilotului implicat.
Dar stiti ce ar fi misto? Ca Glock sa anunte ca de fapt nu a semnat cu niciuna dintre cele doua echipe, ci cu Ferrari. Care Ferrari sa reactioneze imediat anuntand ca de fapt ei nu au semnat nimic cu Glock, pentru ca stiau ca acesta are deja stabilit contract cu McLaren. Iar Mclaren sa nu stie nimic de Glock, pentru ca ei deja au semnat cu un alt pilot, aflat sub contract cu o alta echipa din F1.
Postat de Mircea Mester in Saloane Auto pe October 29th, 2007
Ce naiba ne mai vara pe gat astia de la Automarket cu Rally Show de la Sibiu? ce competitie o fi si asta? Iar astia de la raliuri de care n-a auzit nimeni?
Unii gandesc astfel. Stim asta. Ce nu stiu acesti “unii” este faptul ca o versiune romaneasca a celebrei Curse a Campionilor (in versiunea internationala vor participa in acest an de la Michael Schumacher la Sebastien Loeb) vine cum nu se poate mai bine. Dupa ce ne-am delectat cu performantele interne ale lui Dan Girtofan, campionul pe 2007 a Campionatului de Raliuri al Romaniei, dupa ce l-am vazut pe Claudiu David la munca prin indepartata Japonie, dupa ce ne uitam in continuare la Mihai Leu ca la fostul boxer ajuns la volan, este cazul sa ridicam putin ochii si sa ii vedem pe toti acesti piloti intr-un show de zile mari care amesteca hobby-ul, distractia si pasiunea. la Sibiu, in aceasta sambata.
Daca nu puteti veni in Capitala Europeana a Culturii, noi vom fi acolo si va vom oferi live tot ce se intampla la Sibiu. Cu fotografii de la fata locului, cu interviuri si cu clasamente.
Pana sambata, ramaneti cu noi pentru a vedea cum merg pregatirile pentru competitie. Cei mai tari piloti romani de raliu se intalnesc la Sibiu si nu puteam lipsi de acolo!
Postat de Mircea Mester in Motorsport / Opinii pe October 22nd, 2007
Dupa ce l-a lasat pe Raikkonen in fata printr-o manevra de manual a lui Jean Todt, facandu-i cadou lui Kimi titlul mondial, Felipe mai are un cartus pe teava. Brazilianul arbitreaza campionatul chiar si dupa ce acesta s-a incheiat.
Cum ar fi ca Hamilton sa castige titlul la Massa verde?
Postat de Mircea Mester in Saloane Auto pe October 12th, 2007
Salonul International Auto al Frustratilor continua. Iata ultimele stiri, pe scurt.
La standul Ssangyong, manerul metalic al unui schimbator de viteze (cutie automata) a fost rupt efectiv. Daca incerc sa rup teava celui din masina mea, dupa vreo trei ore il indoi putin si atat. Felicitam pe aceasta cale echipa de mecanici in vizita la Salon pentru daruirea si priceperea de care au dat dovada.
La standul BMW, intr-unul dintre buzunarele interioare ale portierei unei masini a fost gasita branza indesata. Spionii nostri ne-au declarat ca branza a venit, evident, direct din fabrica din Munchen in care a fost fabricata masina, muncitorii care au mancat ceapa cu branza si sticks-uri uitand ambalajele inauntru. BMW si-a cerut scuze oficial.
La standul Citroen, scunul din piele al unui C2 a fost agatat de doua unghii ale tot atator degete paralele. Explicatia oficiala a vizitatorilor prezenti la standul francezilor: arcurile din salteaua scaunului au iesit si i-au luat pe nepregatite pe toti.
Ultima ora: la standul Audi, un nea pe la 45 de ani statea in fata lui R8 si se intreba retoric: “Ia uite unde are masina asta motorul! In spate! Cum s-o conduce?”. Era, evident, vreun inginer al unei firme concurente care incerca sa isi dea seama de modul de functionare a sistemului FSI si se ascundea in spatele unor intrebari puerile pentru a nu fi observat.
In rest, noi, romanii, suntem imaculati, curati, logici si apreciem un Salon asa cum trebuie. Doar ca strainii astia nu ne vor si nimeni nu stie inca de ce, idioti cu diploma care este ei.
Postat de Mircea Mester in Saloane Auto pe October 9th, 2007
Stiati ca suntem cu cel putin patru ani in fata industriei auto din restul lumii? Nu, pe bune, chiar nu fac misto. La SIAB 2003 (da, acum patru ani) au fost prezentate supermodele ca Ford Mondeo in generatia a cincea, Logan Pick-up sau, cu voia dumneavoastra, Fiat 500, care in Romania a renascut cu patru ani inainte sa reinvie in Italia.
Si cea mai tare faza e ca peste doi ani avem mari sanse sa asistam tot la SIAB 2003. Schimbati anul ala macar pe internet! Daca se intampla asta cu site-ul oficial al Salonului de la Geneva trei sferturi dintre IT-istii evenimentului erau deportati in Alpi.