Decizie grea

Un tip il suna pe prietenul sau cel mai bun:

- Scuza-ma ca te deranjez chiar in luna de miere, dar am nevoie de sfatul tau pentru o decizie cruciala. Suspectez de ceva timp ca sotia ma inseala. Semnele obisnuite… suna telefonul si, daca raspund eu, cel care suna inchide. Sotia iese foarte mult cu “prietenele” ei si cand o intreb cine sunt acestea intotdeauna imi raspunde “Doar niste prietene de la serviciu, nu le cunosti.”

Stau intotdeauna treaz si ma uit pe geam, ca sa vad masina din care coboara cand se intoarce acasa, dar intotdeauna vine jos, pe alee. Desi aud o masina care pleaca de la coltul strazii. Odata am luat telefonul ei doar pentru a vedea cat e ceasul si a inceput sa tipe sa nu mai pun mana pe telefonul ei. In fine, niciodata nu am deschis acest subiect cu ea. Cred ca in adancul sufletului meu pur si simplu nu vreau sa aflu adevarul, dar aseara a iesit iar si m-am hotarat s-o pandesc.

Am parcat motocicleta mea Kawasaki aproape de garaj si m-am ascuns dupa ea. Chiar in acel moment, cand eram culcat dupa Kawasaki-ul meu, am observat ca prin invelisul de la supapa motorului parea ca se scurge putin ulei. Intrebarea mea este : E ceva ce pot repara singur sau trebuie sa o aduc la service?

Din lume adunate

Seria de stiri auto dintr-o lume nebuna continua astazi cu doua intamplari pe cat de idioate, pe atat de reale.

1. Un american a construit in subsolul casei, timp de 10 ani, o replica a unui model Lamborghini pe care l-a vazut in filmul “Cannonball Run”. Dupa ce l-a terminat, omul si-a dat seama ca nu poate sa scoata masina pentru a se bucura de ea decat daca isi darama o parte din casa. Fara resentimente, a facut-o. “Am fost ca un tata care asteapta sa iasa copilul la maternitate”, a spus Ken Imhoff in momentul in care s-a urcat in masina construita de el. Probabil ca bucuria sa va dura cateva zile, pana cand vreo suspensie sudata la bec il va trimite in primul copac pe care il gaseste in zona. Oricum ar fi, noi ii uram bafta.

2. Stim ca nordicii pot sa bea fara probleme. Se pare ca acesta este un sport iubit de absolut toti locuitorii zonelor arctice si subpolare. Un barbat din Alaska a fost oprit de politie deoarece conducea o masina pe care o furase. Dupa ce si-au dat seama de faptul ca e beat crita, politistii au asistat la un potop de declaratii ale barbatului de 27 de ani, acesta sustinand ca Chevy-ul Cavalier pe care il conduce este a lui si doar al lui. Problema era ca, in acel moment, omul se afla intr-un Ford Escort.

Incheiem relatarile de la spatele locului cu vestea conform careia un barbat de 72 de ani din Massachusetts a castigat la loto. De doua ori intr-o luna. Iata, deci, ca Obama stie sa rezolve rapid problema nivelului de trai din State.

45

blog.jpg

O mica localitate din Italia se bucura astazi. In Sant’Agata Bolognese, acum 45 de ani, se nastea o companie care mai tarziu reusea sa devina un model.

La multi ani, Lamborghini! Si peste 45 de ani sa te gasim la fel.

Doua scurte

Vestea zilei: “profitand” de aspectele extrem de ciudate ale economiei mondiale, Volkswagen s-a cocotat ieri pe prima pozitie in topul companiilor lumii. Evenimentul a survenit in urma unui anunt Porsche, sefii companiei din Stuttgart afirmand ca au de gand sa cumpere 75% din Grupul VW. Evident, situatia nu are legatura cu realitatea (actiunile VW s-au calmat astazi), insa e bine sa stim ca exista si aspecte verzi in marea de concedieri, de opriri ale productiei si de lipsa de cerere si oferta din domeniul auto.

Idiotul zilei: un barbat din California s-a prezentat la infatisarea in care urma sa se dea sentinta intr-un proces in care acesta era acuzat de furt. Omul s-a dus optimist la proces, dar a plecat trist acasa. Asta pentru ca a mers la tribunal cu o masina care era, la randul ei, furata. Stai jos, doi!

See?

Stop incalzirii globale.

La ei

Uneori, e greu sa treci peste intamplarile idioate care se intampla pe sosele in lumea intreaga.

Astazi, de pilda, va retinem atentia cu doua evenimente crancene care au avut loc la o aruncatura de bat de noi.

1. Un austriac de 65 de ani a fost prins de politia din Linz conducandu-si beat masina. Agentii i-au luat cheile si i le-au dus la sectie. Omul nostru a mers acasa nervos, si-a luat cheile de rezerva, a luat masina de unde o lasesera politistii si a zburat spre sectie, unde le-a cerut socoteala agentilor. Cu un calm clasic si demn de zona austriaco-germana, politistii nu au facut decat sa il amendeze inca o data.

2. Un tanar polonez de 16 ani a fost lovit cu masina de un sofer. Nimic senzational pana aici. Tanarul a suferit insa fracturi la ambele picioare, astfel ca a fost urcat in masina de soferul neatent. Un gest normal. Problema e ca soferul nu l-a dus la spital, ci intr-o padure, unde l-a lasat in durerile lui sa zaca pana cand a fost descoperit, cu noroc, de cativa localnici. Bonus de smecher: seful companiei la care lucra soferul il da un judecata pe baiat pentru ca i-a indoit masina, sustinand ca el a provocat accidentul.

Si, dintr-o data, Romania arata normal si elegant.

Cand Politia n-are Logan

Italienii au inventat amenda pe care o primesti cu zambetul pe buze.

Imaginati-va urmatorul scenariu: esti pe autostrada, rulezi cu 170 km/h si nu ai niciun fel de problema sa faci asta pentru ca masina si traficul iti dau voie. La un moment dat, vezi pe margine niste girofaruri care stau pe banda de urgenta, dar nu iti dai seama exact ce ai vazut. Din cauza vitezei, evident. Si te gandesti ca, eventual, iti trimit oamenii amenda acasa daca o fi fost vreun radar.

La doua minute dupa acest episod te trezesti ca girofarurile se apropie de tine. Rapid. Si tu esti cu aceeasi viteza de croaziera, pentru ca autostrada e goala. Si nu intelegi. Esti tras pe dreapta, trage si masina politiei pe dreapta. Din aceasta iese o femeie-agent, iti trage o amenda de nu te vezi si pleaca in treaba ei. Si tu inca zambesti.

Stii de ce? Pentru ca te-a oprit ASTA.

Shhh

Pretul petrolului naste monstri. Dar, in intregul haos care domneste deasupra unor cifre care urca si scad zilnic mai rau decat o faceau apele Dunarii in vremuri comuniste la radio, bancurile nu s-au lasat asteptate.

“Shhhhhh!!…
Don’t tell anyone… I’m gonna go down on you…
…And you’re gonna love it…
…But it’s only going to be long enough to let you start enjoying it…
…Then I’m gonna come back up again and fuck you big time…

Lots of love, Petrol prices xx”

Profil

Probabil ca profilul psihologic al soferului roman este atat de greu de definit incat specialistii prefera sa se concentreze pe alte lucruri, mult mai simple. De exemplu, pe analiza psihologica a unei broaste sau a unei capre negre. E mult mai usor.

Exemple:

Un Maserati Coupe pe Autostrada. Daca merge cu 160, e nebun, nu merge legal si da flash-uri ca n-are loc de aia normali. Daca merge cu 130, pe banda intai, e prost. Are supermasina si sta ca bou’ intre Logan-uri.

Daca parchezi aiurea in parcarea mall-ului cu vreun Porsche si ocupi trei locuri fara rost, esti smecher si nu vine nimeni sa te ia la rost. Daca parchezi normal, esti un mare idiot pentru ca ai Porsche si ai putea sa cumperi toate locurile de acolo ca sa incapi cum trebuie. Nu punem la socoteala faptul ca parcarile din centrele comerciale sunt atat de stramte incat, daca ar avea usi, un scuter n-ar incapea normal.
Dinspre Bucuresti, poti sa ajungi la Brasov prin Ploiesti, via Baicoi si Sinaia. Majoritatea merg pe acolo, esti un prost daca nu mergi pe acolo, pentru ca e drum intins. Da, poate sa fie aglomeratie de nu te vezi, dar poti sa-i dai blana daca prinzi liber. Mai exista insa un drum, prin Cheia si Valenii de Munte. E absolut genial, o sosea de munte adevarata, cu multe curbe frumoase si cu peisaje cel putin la fel de frumoase. Nimeni nu merge insa pe acolo, pentru ca “e mai lung si obositor”.

Ieri am facut o ora si 40 de minute din Brasov la Ploiesti prin Cheia. Cand am ajuns la Ploiesti, din centrul orasului se intindea o coada careia nu ii vedea capatul. Eu am ajuns la intersectia cu ei, am luat-o spre Bucuresti si am ajuns. Cu creierii calmi si cu acelasi numar de neuroni.

Deci, se poate.

Ochi pentru ochi

Incercati sa va legati la ochi, sa urcati la volan, sa porniti masina si sa mergeti cativa metri in intuneric. Fara a vedea nimic. Cu un ghid pe scaunul din dreapta care va spune, vocal, ce trebuie sa faceti. Pana si sa iti imaginezi e dificil.

In aceste conditii, nu stiu unde sa incadrez recordul recent obtinut de belgianul Luc Costermans, cel care a beneficiat la maximum de un Lamborghini Gallardo de imprumut si a urcat cu el pana la 308 km/h. Costermans este complet orb de patru ani si a reusit sa faca ceea ce multi dintre noi nu au reusit vreodata. Si, probabil, nici nu vor reusi.

Si acum… care e mai dement? Costermans, ca merge cu 308 km/h fara nicio grija legata de faptul ca ar putea sa experimenteze celebra “senzatie de tunel” care intervine la viteze ridicate sau cel care i-a imprumutat Gallardo?

P.S. Americanul care si-a vazut recordul doborat a anuntat ca se pregateste sa il detroneze din nou pe Costermans si ca isi cauta masina. Se baga cineva cu un Veyron?