Auauauto.ro

Uneori, am impresia ca unii au lipsa de calciu.

Desi ne cunoastem, baietii de la Auto.ro continua sa loveasca peretii cu spoilerele. Dupa ce acum doua saptamani au luat Automarket si l-au copiat, punandu-i header auto.ro (ASTA e Automarket, ASTA e noul Auto.ro), astazi primesc un mesaj cum ca oamenii nu-s in stare nici macar sa gandeasca alt titlu pentru o stire. Automarket vs. Auto.ro. Nu mai vorbesc de faptul ca textul e aproape identic.

Nu stiu daca sa ma bucur ca sursele de inspiratie se opresc la noi sau sa ma intristez pentru ca baietii de la Promotor, care macar se agita, sunt la jumatate din traficul lui Auto.

99870

Inca 130 de comentarii si numarul total al reactiilor voastre pe site-ul Automarket va trece de 100.000.

Sunt aproape o suta de mii de texte care explica, reactioneaza, injura, suprima, lovesc, lauda, multumesc, incurajeaza, propun sau abordeaza diferit un subiect prezentat de echipa Automarket.

Numarul stirilor aparute pe site pana astazi a depasit cu putin 20.000. Asta inseamna ca exista, in medie, cel putin cinci comentarii la fiecare stire scrisa pe site. Asta inseamna, mai mult decat orice, activitate. Interactiune.

In cei patru ani de activitate, echipa Automarket a sters alte 4000 de comentarii de pe site. Pentru a da prioritate calitatii. Unii o numesc cenzura. Niciodata nu am sters comentariile pertinente care au legatura cu subiectul.

Spre deosebire de alte publicatii de orice tip, echipa Automarket citeste absolut TOATE comentariile scrise. Le publicam si le apreciem pe cele mai inteligente. Replicam cand e nevoie si multumim cand e cazul.

Iar asta inseamna, mai mult decat orice, respect pentru opiniile celor pertinenti.

Multumim.

Onan

Trebuie sa cititi si sa vedeti asta. E un subiect care sta pe limba multora, insa de care nu s-a apucat nimeni. Scris de prietenul meu, Dan Besliu.

La noi, saloanele auto – de orice fel ar fi ele – sunt un fel de prelungire falica a balelor pe care animalele frustrate de robinetii riginiti de acasa le arunca pe pereti de fiecare data cand vad sani sau chiloti intranzi intr-un dos de femeie. La ei, saloanele auto inseamna expozitii auto cu prelungiri feminine gratioase si deloc ofuscate de faptul ca cineva le plateste ca sa stea planton.

Astea-s diferentele mele. Diferentele lui Dan sunt in articolul scris de el.

Nissan vs Gripa porcina

Am stat si m-am gandit bine. N-am insa un raspuns clar. E bine ca Nissan isi asociaza imaginea Gripei porcine sau nu? Adica… mi-e clar ca vizibilitate are, dar contextul e ok?

Nu mai pun in discutie logica “Swine flu… sponsored by Nissan”. P-asta o trecem la pierderi.

via | Jalopnik

Sexxy la volan

Cel mai prost articol cu subiect auto scris vreodata in lume.

Spicuim:

- Koleos 2.0 benzina a reusit un consum urban de 7%. In cartea tehnica, consumul este de 9.3 litri.
- Koleos e bun pentru ca “are optiunile ABS, ESP si GPS”.

The great Twitter

Acum ceva vreme, cand a izbucnit revolta din Chisinau, cele mai mari publicatii ale lumii titrau “Revolutia Twitter”, sustinand ca platforma sociala Twitter sta la baza “adunarii” celor care au protestat in capitala Republicii Moldova impotriva comunismului.

Spre deosebire de alte retele sociale, Twitter inseamna, intr-adevar, informatie. Mi-am sacrificat acest weekend pentru a patrunde mai adanc in tainele Twitter si am descoperit, dupa doua zile, un loc in care afli tot, imediat dupa ce se intampla. Uitati Google. Viitorul e live search.

Pe Twitter am gasit un subiect genial. Dacia SHIFT Concept. E lucrarea unui tanar student roman. Sunteti liberi sa o admirati pe Automarket. Cele doua zile au dat roade, am scos de nicaieri un material care sunt sigur ca va aparea in urmatoarele zile in tooata mass-media romaneasca, indiferent de suport: net, print, TV. Ce trebuie sa retineti e ca ati vazut pentru prima data subiectul pe Automarket. Nu a existat, pana duminica la ora 22:00, nicio referire la acest subiect in afara de forumul pe care tanarul designer Liviu Tudoran si-a publicat fotografiile.

Twitter e mare.

P.S. Nu e un subiect exclusiv, penrtu ca nu suntem singurii care au dreptul de a va prezenta imaginile si informatiile. Spre deosebire de altii, stim sa facem diferenta dintre EXCLUSIV si PREMIERA.

Ok, si acum analizam:

1. Primii care au reactionat sunt prietenii de la Promotor. Duminica seara, punct alb. Fara sursa, punct negru. Titlul articolului – “Cel mai nou model Dacia”. Punct negru dublu.

Edit: Silviu Draganescu, autorul articolului de pe Promotor, imi scrie un mail in care sustine ca a primit linkul spre poze pe Messenger. A dracu’ potriveala.

2. Daciaclub a reactionat, normal. Bila alba de sus pana jos.

3. Automod scriu si ei despre Dacia SHIFT Concept. Sursa: Automarket. II trecem la capitolul “prieteni”.

4. Banknews preiau si ei stirea, o copiaza complet de la noi si apoi pun link. Sunteti niste adevarati. Zero puncte.

5. masini.acasa.ro rescriu stirea. Au oameni care cauta pe net dupa stiri si au vazut-o prima data pe formului Product Design, de unde am luat-o si noi (sursa fiind specificata in subsolul articolului nostru). E na!

Nu toti asculta manele in masina

Filmul e mult prea tare si nu m-am abtinut sa vi-l arat si voua. Iar titlul face legatura dintre film si masini :)

2 comentarii

Etichete: / /

Reality show


Americanii s-au tampit

Vreti dovada faptului ca lumea se tampeste in criza?

General Motors a anuntat ieri ca da afara 21.000 de oameni pentru a putea sa primeasca un ajutor de nush cate miliarde de dolari de la stat. Iar statul va aproba, cel mai probabil, cererea. Pentru ca GM a reusit sa scada cheltuielile.

Vorba unora, idiotenia asta se bate ca grad de tampenie cu “mergem sa aparam Irakul bombardandu-l”.

Concluzie: banii contribuabililor merg, via statul american, in buzunarele actionarilor GM. Ar fi mers tot in buzunarele contribuabililor, dar astia au fost dati afara pentru ca actionarii sa poata sa primeasca bani.

Criza tampeste mai rau decat gripa porcina.

Ce inseamna pentru noi alianta Fiat-Chrysler?

Ultima zi a lunii aprilie s-a terminat cu anuntarea intrarii Chrysler in procedura de faliment. Desi in prima faza anuntase ca o alianta cu Fiat ii va salva de la faliment pe cei de la Chrysler, administratia prezidentiala din SUA a fost nevoita sa traga partial obloanele peste ferestrele companiei dupa ce unii dintre creditorii sai nu au acceptat o reevaluare a datoriilor (a se citi o scadere sau anulare a lor). Si totusi, alianta se face, Fiat primind initial 20% din actiunile Chrysler si avand sanse la 51% in 2013.

In limba romana, “faliment” inseamna deseori lichidare. Nu e cazul, italienii nu-s idioti ca sa accepte o alianta cu un muribund. Procedura de intrare sub protectia Legii Falimentului, cunoscutul Chapter 11, le da ocazia celor de la Chrysler sa mai stinga din datorii fara a fi legati de maini si de picioare de creditori. Altfel spus, Chrysler are la dispozitie vreo doua luni calme in care sefii noii aliante vor lua la rand creditorii pentru a-i face sa mai lase din datorii.

La prima vedere, pentru noi e mai putin important ce se intampla cu Chrysler si mai mult impotant ce se intampla cu Fiat, pentru ca italienii sunt mai apropiati de noi. Cum vom simti noi diferentele dupa stabilirea acestei aliante?

Fiaturile vor fi aceleasi masini pe care le cunoastem. Eventual, in cel mai bun caz, in gama Fiat vor aparea modele compacte de teren care vor beneficia de sistemele 4×4 ale marcii Jeep.

Schimbarile majore vor fi resimtite in Romania la nivelul marcilor Chrysler, Dodge si Jeep. Care vor primi, peste cativa ani, motoare Fiat. Si care vor lansa modele mici si compacte create in colaborare cu Fiat. Deci vom avea mai multe variante atunci cand ne vom hotari sa cumparam masini americane europenizate. Altfel spus, pe langa clasicele marci europene vom avea la dispozitie inca una-doua marci cu seva europeana dar cu istorie americana.

Mi-as dori, sincer, ca Fiat sa le dea celor de la Chrysler, pe langa know-how tehnologic, si know-how estetic. Adica sa le imprumute americanilor unul-doi designeri care sa rezolve niste probleme angulare prin ograda Dodge sau Chrysler.

Vom avea Dodge-uri mici sau compacte cu design placut? Eu as paria pe asta.