Mesaj subliminal sau marketing FAIL?
Renault a prezentat ieri primele informatii si fotografii oficiale ale noii generatii a utilitarei Master. La fel ca in alte milioane de cazuri, am stat sa analizam noul design exterior, cu o grila desprinsa din Star Wars, cel interior, care se apropie de cel al unui monovolum, motorizarile si asa mai departe. O prezentare ok, care nu iese din tipare, cu o galerie foto corecta, care prinde detaliile si schimbarile.
Si totusi…
Una dintre imagini mi-a dat ochii peste cap. In fotografia care prezinta bordul modelului cu suportul pentru documente care poate “gazdui” coli A4, Renault face un lucru ciudat. Pe coala A4 prinsa in clipboard-ul respectiv putem admira, daca analizam atent, o pagina dintr-un catalog de prezentare al lui… Porsche 911 Carrera S.
Nu stiu daca respectiva coala a fost singura pe care au gasit-o in jur cei de la agentia foto atunci cand au realizat shooting-ul, daca mesajul face referire la faptul ca un Master poate cara fara probleme un Porsche sau daca pur si simplu nimeni n-a vazut asta. Dar alaturarea este, oricum am lua-o, ciudata.
January 26th, 2010 la 11:39 am
macar puteau sa puna ceva gen “lorem ipsum” dar e greu de crezut ca nimeni de la renault nu a observat
cine stie ce o fi fost in capul lor
January 26th, 2010 la 3:29 pm
De fapt poza de mai sus, este o pagina dintr-un catalog Porsche 911 Carrera S Rouge Indien, cu diferite chestii si evident diferite optionale )
January 26th, 2010 la 3:30 pm
Deci daca comandat un Renault, primim un Porsche 911 )))))
January 27th, 2010 la 11:00 am
Gafa sau nu, au reusit sa produca ceva agitatie in jurul unei dube a carei lansare ar fi trecut probabil la categoria si altele. Oricum haioasa gafa sau ne-gafa.