Uneori TREBUIE sa murim
Cum iti dai seama ca un constructor auto e disperat? In afara de momentul in care se pune in genunchi si se umileste cerand bani (din nou) de la Stat, evident.
Pai, cand nu-si da seama ca suntem in 2009, iar anul 2009 are nevoie de solutii actuale, nu de scoateri de la naftalina ale unor modele deja trecute, facute pentru ca nu esti in stare sa gandesti strategii noi, care sa iti impinga marca in fata.
Cum? 206 se vinde? E normal. Ai clientii pe care-i meriti.
February 19th, 2009 la 3:03 pm
Cum spunea si Cpt.Panait in seria “B.D.” referitor la trupa Gogu, Trandafir, Patraulea:
“Suntem blestemati! Noi de astia nu mai scapam niciodata!”
Nu era destul ca gama Peugeot e un soi de copy-paste de la mic la mare, precum o familie unde incestul e unica metoda de a “perpetua” neamul, acum treb. sa-l deshumeze si pe “taica” 206 aplicandu-i un machiaj post-mortem sa semene cu restul rudelor la poza de grup pe 2009!
Portretul mosului nostalgic cu tricou de nylon stil “LaCoste”, ciorapi pana la genunchi asortati cu sandale decupate si sepcuta alba cu “Mamaia ‘82″ devine reprezentativ ca si imagine mentala cand ma gandesc la inginerii Peugeot.
February 19th, 2009 la 6:21 pm
bine mai desptetilor si specialistilor. Conduceti voi cu o mana de fier un grup de talia PSA si adaptati strategiile din mers. Aveti idee macar ce inseamna sa platesti un salariu unui singur angajat? Grupul PSA are 207.000 angajati din care peste 120.000 sunt la Peugeot.
Nu punem in calcul uzine, proiecte de dezvoltare, studii de fezabilitate toate care costa. Cum mentii o ditamai compania, in vremuri cand frica de a investi si cheltui e sora cu moartea?
Mestere, solutiile de care zici matale sunt complexe si nu pot fi luate azi, sa maine. Da ,stiu, pentru unul ca tine care stai la calculator si iti dai cu parerea e foarte simplu.
De ce am impresia ca noi romanii le stim pe toate cand altii dau de belea si tare ne mai pricem la sfaturi si….solutii. Vive la revolution francaise e 206+
PS. Nu sunt fan Peugeot, voila ………