Nissan vs Gripa porcina

Am stat si m-am gandit bine. N-am insa un raspuns clar. E bine ca Nissan isi asociaza imaginea Gripei porcine sau nu? Adica… mi-e clar ca vizibilitate are, dar contextul e ok?

Nu mai pun in discutie logica “Swine flu… sponsored by Nissan”. P-asta o trecem la pierderi.

via | Jalopnik

2 comentarii la “Nissan vs Gripa porcina”

  1. florin spune

    Pura coincidenta.
    Daca stirea sponsorizata era despre al treilea razboi mondial, sa inteleg ca Nissan era responsabila sau cum?
    Sitirile nu le controleaza Nissan, ei doar sponsorizeaza.
    Pur si simplu au vrut sa-si vada emblema pe CNN langa stiri.
    Cine stie, poate carul de reportaje CNN e un Pathfinder.
    Chiar nu inteleg ce are de-a face o coincidenta cu Nissan si stirile despre automobile…

  2. Spanish Flu spune

    H1N1 este un virus care loveste in trei valuri: martie-aprilie, octombrie-noiembrie si din nou martie-aprilie. Primul val produce pierderi minore, al doilea reprezinta valul propriu-zis, varful epidemiei. Explicatiile sunt logice. In momentul atacului gripal organismul are o rata de insanatosire, in timp ce virusul are o rata de inmultire. Daca virusul isi grabeste rata de inmultire organismul pierde partida. In cazul de fata, ca si in 1918, virusul este extrem de agresiv, cu o rata de inmultire inspaimantatoare (pana la 3 zile in perioada de forta). Si totusi de ce in octombrie-noiembrie? Nu cumva tine seama de vreme? Ba da, virusul este meteodependent. Rata de inmultire e determinata de doi factori: temperatura si umiditate. Frigul puternic si canicula ii incetinesc rata pana aproape de 0. In octombrie-noiembrie cei doi vectori converg, si rezultatul e o explozie fara precedent. Comparand cu acul unui vitezometru, in martie-aprilie virusul a functinat cu 50-60 km/h. In octombrie-noiembrie va depasi 300 km/h.

    http://macgenealogist.org/images/2009/04/787px-spanish_flu_death_chart.png