Apostroful ne uneste
Ce se intampla cu oamenii de creatie in perioade dificile? De exemplu, atunci cand designerii sunt frustrati ca, desi au toata tarlaua in fata pentru a-si imagina forme interesante, producatorul le da cu tifla spunandu-le ca nu sunt bani pentru farurile alea arcuite si pentru evacuarea in forma de paralelogram, deci trebuie sa gandeasca faruri normale si evacuari la fel de normale.
Probabil, in aceste momente, designerii baga capul in pamant, injura printre dinti (creativ, evident) si isi asteapta randul la dezvoltarea vreunui show-car. Si, atunci cand e cazul, apeleaza la tot ce au in cap pentru a dezvolta un prototip interesant, ludic, atractiv, nebunesc, si cum vreti sa-i mai spuneti voi.
Ultimele venite in aceasta linie sunt Sand’up (bazat pe Sandero, creat de Renault) si Soul’ster (bazat pe Soul, creat de Kia). E clar ca au in comun ideea si apostroful din denumire. Le diferentiaza gusturile fiecaruia. Si atunci, care e mai tare?
Later edit: am mai gasit un exponat interesant al culturii auto jucause: Skoda Yeti 2 Concept.
January 14th, 2009 la 12:25 am
Designerul traseaza..dar bugetul face masina:))!!! Cate prototipuri de vis ,sau creat:(( si sa ales prafu’ de ele.Se forteaza o noua clasa CRISE Klasse…..
January 14th, 2009 la 11:25 am
sunt modele de nisa in conditii de criza nisele astea de la “subtirimea” lor trec direct in “mod invizibil”.
January 14th, 2009 la 12:35 pm
Inca se deseneaza…asta e un lucru bun!
Sper inca ca din cauza “crizei” sa nu se ajunga la situatia in care in departamentul de “Creatie” sa-si faca aparitia constructorul cu un camion de usi, faruri, stopuri si alte piese prezente pe modelele actuale si sa le ceara designerilor sa faca o masina noua…dupa posibilitati!
Tuturor ne-o placut LEGO dar nici chiar asa!
Sa batem in lemn….in tabla pardon!
January 14th, 2009 la 12:36 pm
Mircea editeaza te rog “sper insa”. Scuze!