In paralel
“Consideram ca prin tehnologia pe care o propunem pentru 500, acest model poate si trebuie sa se ridice la standardul a cinci stele la testele de siguranta”. Afitmatia ii apartine lui Luca De Meo, brand manager Fiat, si a fost facuta in ziua lansarii oficiale a modelului, in centrul orasului Torino. Rezultatul? Fiat 500 a primit cinci stele la EuroNCAP, constituind, iata, o varianta de luat in seama atunci cand in discutiile intre prieteni ajungeti la argumentul numit “siguranta”. Altfel spus, eliminati-va din vocabular expresia “Jeane, da’ ce-i cu cutia aia de chibrituri aici? Varza, muci se face!”.
Renault. Dupa ce si-a tras gama de modele cu miliarde de stele EuroNCAP (am un prieten bun, fan Renault, care mizeaza tot timpul pe siguranta cand vine vorba de o masina, spunand ca asta trebuie sa stea in prim-plan la alegerea unui model), francezii dau un rateu de zile mari, reusind sa adune doar 4 stele pentru noul Twingo. Naspa. la anul, Renault nu isi vor mai putea baza campaniile nici pe “Am castigat Formula 1″ si nici pe “Avem cinci stele pe toata gama”. Si atunci, pe ce ne bazam? Pe Logan?
August 29th, 2007 la 9:45 pm
Asadar doua paralele se intalnesc intr-un punct pana la urma. De fapt nu. Vorbi de siguranta auto? Vorbim e modelele Renault. Serios cu proba pe masa. Vorbim de Fiat 500… mai bine facem bancuri. Vazand vechiul fiat 500 (da acela din 1859…) imi zic ca nu e adevarat… iar acum noul (ta da!) Fiat 500, the new and improved 5 star NCAP! (apropo nu l-am vazut la Geneva cumva,ceva???) ‘Frate are 5 stele’ eu zic ca e inca o intrebare… si Renault ramane Renault ”Cat poate sa coste o stea la aia…cum le zice ma? Euro NCAP, asa… care ne fac publicitate”… peace