Cin’s’te

Fratilor, spuneti ce vreti despre italieni, dar nu ca duc lipsa de imaginatie. Fiat a lansat acum ceva vreme in Italia noul 500. Nimic nou, cei care dau des pe Automarket stiu foarte bine toata agitatia legata de acest subiect. Inca de la lansare (una facuta cu mare fast, pe raul Po din Torino, cu miliarde de jocuri de artificii si cu un spectacol grandios) mi-am dat seama ca 500 reprezinta pentru Fiat cam de inseamna culoarea verde pentru frunze, astfel ca toata investitia in lansari li se va intoarce cu varf si indesat.

Ok. Au urmat celelalte piete de lansare.

In Marea Britanie, modelul se va lansa peste cateva zile, la fix 500 de ore (hehe) de la intrarea in noul an. Masinuta va face deliciul publicului, fiind agatata pe Millenium Wheel din Londra, unde va fi expusa intregii multimi adunate acolo.

La Berlin, unde 500 va primi in scurt timp premiul Masina Anului in Europa (celebrul Car of the Year), Fiat a inchiriat cateva platforme care circula prin subteran la metroul din capitala Germaniei cu cateva exemplare 500 expuse. Plus mesajul genial “Happy new Car of the Year everybody!”. Normal, solutia gasita de italieni in Germania are si un background: in primele doua luni de la lansare, in Germania s-au vandut deja 5000 de unitati 500.

In scurt timp, 500 se va lansa si in Romania. Dupa toate aceste spectacole de gala sau solutii indraznete, ne asteptam la multe de la importatorul oficial in Romania. Deci daca veti auzi de vreun show ciudat in urmatoarele cateva saptamani, inseamna ca a venit Cinquecento.

Comments are closed.