Logan e cu adevarat o masina!
Azi am una pentru fanii si pentru criticii lui Logan, deopotriva.
Iubesti modelul asta? Crezi ca ti se potriveste? Este ceea ce cautai? Are in el tot ce trebuie sa aiba o masina? ARE, TATA!
Urasti modelul asta? Crezi ca e aiurea si ca de fapt nu e masina ci o troaca pe roti care va crapa in prima curba? Crezi ca e o lada frigorifica care nu ingheata si care are sub capota niste motoare frantuzesti? NU, FRATE! E o masina ca oricare alta. Doar ca e ceva mai ieftina.
Si pentru ca strainii stiu sa reproduca cel mai bine aceasta disputa in maniera publicitara, va invit sa urmariti doua spoturi TV in care Logan este cu adevarat regele soselelor. Play!
January 26th, 2007 la 1:16 pm
Foarte tare!!!!!!!!!!!!!
January 26th, 2007 la 2:06 pm
daca numa acum ati gasit si voi reclamele astea…
(sunt din iulie pe net si cine stie de cand pe televizor la spanioli…)
cata proptitudine… felicitari!
January 26th, 2007 la 2:07 pm
Chiar ca e tare.
E bine ca au inceput din timp cu strategia asta de pozitionare. Totusi cred ca in curind o sa se inteteasca lupta. Sunt mai multe companii care vor face masini din ce in ce mai ieftine.
January 26th, 2007 la 2:19 pm
… Pentru jucarii…merge!….
Unde este motorul …., cum sta cu franele…., cum sta la viraje?….;
cum este service-ul?…., cum este cu directia?…., cam care sunt preturile pentru piese?…. care este garantia?….
Prezentarea unei masini care sta pe loc, personal, nu imi inspira incredere. Si nu ma refer aici doar la Logan.
Candva, (intr-o vreme mult indepartata…) doream sa cumpar pe cat posibil produse romanesti. Ca “sustinere” pentru “economia nationala”… Mi-a trecut!
Am avut produse care, candva, la acea vreme, insemnau ceva: ARO, Mobra s.a.
Au existat si mai exista oameni care sunt capabili sa faca lucrurile mai bune si mai bine.
Din pacate, acei oameni, ori nu stiu sa se faca cunoscuti si acceptati, ori nu pot trece de hatisul tot mai mare al birocratiei. Dar nici cu asa zisii “alesi ai poporului” “nu mi-e rusine”!….
Personal, consider ca multe din reclame sunt exagerate.
In cea mai mare parte, interesul este doar pentru cresterea vanzarilor.
……
Fiecare dintre noi priveste si primeste dupa cum DORESTE!…
January 26th, 2007 la 2:22 pm
Super tari reclamele!!! Ti se umple inima de mandrie cand vezi ca si de la noi de acasa pot sa plece chestii faine in afara.
Sa o tinem tot asa
January 26th, 2007 la 2:35 pm
Bai stimatilor posesori de Logan, nu-i asa k va simtiti acum in masina voastra la fel ca intr-un Audi de top ??? Pina la urma urmei face aceleasi lucruri….pe mai putini bani…
January 26th, 2007 la 2:49 pm
reclamele astea sunt chiar amuzante. nu v-ati gandit oare ca aceleasi lucruri le poate face si o jucarie? de ce se rezuma doar la faruri si portbagaj? fiecare stie ca daca reclama era despre motor sau orice alta componenta mecanica a masinii reclama sigur nu ar mai fi sunat asa… asa ca tot nu sunt impresionat sa imi iau logan…
January 26th, 2007 la 2:50 pm
ca idee de reclama, mi se pare geniala
January 26th, 2007 la 2:59 pm
Degeaba o dati la intors, e clar ca diferente in ce dacii aveam pe vremea lui tataie si dacia logan e o diferenta de la cer la pamant. Logan se poate numi masina dar totusi e net sub cele straine. E clar ca la una straina platesti si marca dar nu atat de mult, platesti tehnologii de productie, calitatea materialelor, confort si tinuta de drum, optimizarea spatiului interior si a pozitionarii intrumentelor de bord (actionare geamuri, oglinzi…)
Cei care au condus si masini straine, aici ma refer la masini noi, pot face o comparatie clara. Cei care au trecut de pe dacia 1310 pe logan e clar ca au o alta parere. E placut sa vezi ca in sfarsit industria auto romaneasca face progrese mari, dar nu compari un VW cu Logan in nici un caz. Daca vrei confort maxim iei una straina, daca nu te deranjeaza ca butoanele de actionare a geamurilor electrice sunt pozitionate pe bord si nu pe usa, ca actionarea oglinziilor electrice se face cumva pe dupa ceafa adica pusa fix aiurea sub frana de mana, atunci Logan e ideal pt tine.
Aici am putea vorbii la nesfarsit despre tot felu de optimizari ale spatiului interior pe care orice masina de peste 12.000 le are si logan nu le are. Nici nu are rost sa intram in alte detalii tehnice, Logan nu poate fi comparat cu o masina straina decat ca si pret, atat.
January 26th, 2007 la 3:38 pm
Mai bine ar suna :Te bucuri de cat platesti.E buna ca e ieftina dar doar atat ,pt taranu roman iy buna ,personal am vazut un logan stationat in panta cu piatra la roata ,obicei de 1310, maisini medii facute de RENAULT prin 90 depassesc logan-u ca dotari confort stabilitate
January 26th, 2007 la 3:41 pm
Bai Liviu bine ca esti tu destept si informat……
January 26th, 2007 la 4:10 pm
Si eu sunt posesor de Logan si m-a bufnit rasul la vizionarea filmelor astora. Sunt de acord cu ce s-a mai spus. Daca ar consuma cu 1L mai putin ar merita complet banii )
January 26th, 2007 la 4:38 pm
Macar de-ar da Dumnezeu sa vad si eu VW, Audi dar nu vedi si Pijos ieftine, ca renunt si eu la Loganul meu.
January 26th, 2007 la 4:59 pm
Super interesant!!!! ‘Bravo!!
Ati remarcat ca in ambele spoturi masinile sunt parcate?
Sa intelegem deci ca Logan-ul ofera spatiu locativ de fapt si nu serveste transportului de persoane……
(altfel ce ar fi asa “impresionant” ca se aprind farurile; sau ce este asa de grozav ca se deschide portbagajul…)
Super-pozitionare! Va dati seama cum ar fi pe piata garsonierelor ?? in orice oras din tara sau din lume….
gicu
January 26th, 2007 la 5:05 pm
super tare!
se aprind farurile si se deschide portbagajul.
nu credeam ca face asta.
voi cei care ati dat bani pe ea, fiti mandri! nu sunteti singuri!
reclamele ating exact publicul tinta. nu stii sa deschizi portbagaj sau faruri… e masina perfecta pt tine!
January 26th, 2007 la 5:42 pm
bajetzii care vb de logan nu cred ca au masina. de nici un fel. Sonky si cu bonka sper sicer ca aman 2 sa avetzi macar CLS-uri . Eu am logan merge super bine. Motorul lenes DA dar nu te lasa in drum.
January 26th, 2007 la 6:07 pm
bai brutus tu esti mai prost k noaptea. mai uita-te si tu la o marca inregistrata ceva si ai sa intelegi si tu in sfarsit reclama!!!
January 26th, 2007 la 6:53 pm
Reclame de toata jena. Nu stiu daca a vazut cineva niste reclame adevarate de la Audi sau de la BMW.
Astea sunt nici macar pentru romanii care au plecat la capsuni in Spania, ca aia au bani.
Eu am Logan si sunt mutlumit de motor. Insa calitatea si procesulde fabricare cred ca lasa de dorit.
Dar daca as avea bani de alta masina, sigur as fi luat altceva.
Si reclame cat mai bune pentru Dacia!
January 26th, 2007 la 7:44 pm
Reclamele sunt sunt de mai bine de un an pe posturile tv din Spania,
inclusiv Fernado Alonso a facut o serie de fotografii alaturi de Logan,
si pot sa spun ca m-am simtit mandru pentru o clipa ca e fabricata in RO ! E usor sa critici cand nu faci nimic, asa ca nu luati in seama opinii de “pierde vara, boschetri si prostituate”, ca habar nu au pe ce lume traiesc !
January 26th, 2007 la 7:57 pm
Ptr gicu sculeru: 1- bey sculer-matritzerule, pai cum ai vrea ca sa deschizi / inchizi tu portbagajul unei masini care se afla in mers, bolovanule strungar?! )) Mare tantalau de frezor esti mah! 2- referitor la cel de-al doilea clip: mesajul subliminal (stii bey shtantzatorule ce inseamna?!) este acela ca folosirea alternativa, in mod repetat, a fazei de mers cu cea de drum, nu este de dorit intr-o sitiatiune in care esti in trafic, bey prelucratorule prin ashchiere! ))) so, mai gandeste-te inainte de a debita prostiile auzite in atelierul de scularie, bey rabotezule!
January 26th, 2007 la 10:09 pm
Salutare,
Eu sunt in Africa acum (mai exact in Casablanca/Maroc) – Da stiu , unii o sa zica, ce caut la inapoiatii astia (va asigur ca sunt cel putin la fel de “inainte” ca romanii (as tinde sa cred ca sunt un pic inaintea noastra daca ma uit cat construiesc) – Dar lasand asta deoparte, aici Logan e o masina deosebit de populara. Considerand raportul pret calitate, e o masina ok. Daca vrei performanta/calitate te inscrii in alta categorie de pret , si atunci poti vorbi de asa ceva. Imaginati-va Chevroleturile Aveo care sunt cred ca un pic mai scumpe decat Loganurile, dar au 1.5 stele la siguranta pe Euroncap (Logan are 3). So, nu fiti rai cu produsele Romanesti in colaborare cu firme frantzusesti (apropo francezii inca nu au invatat de la nemti sa faca masini, dar asta e alta treaba). Am condus si dacia 1310 (vreo 4) si Logan Diesel (o data) si sincer am fost multumit (comparand cu vechile dacii, si gandindu-ma la pret e ok), am condus si peugeot 307 (inca schimbi viteza cu ambele maini, si dupa ceva timp directia si suspensia o iau in bot) dar am condus si Opel, Skoda, Mercedes (nemtii stiu sa faca masini!!!)
Succes, si sper ca opinia mea nu a deranjat pe nimeni
January 26th, 2007 la 10:20 pm
Pentru “posesor de logan”. Eu am solenza, nu am cls si nici nu as da banii pe asa ceva. E clar logan e tintuit pe un anumit segment de piata si in general cei din acel segment nu pun atat pret pe confort cat pe utilitate, si la capitolul asta intradevar te duce si loganul unde vrei la fel ca un audi . La fel se deschide portbagajul si la trabant, la fel face si el cu farurile deci nu are rost sa comparam masini din clase diferite.
Fiecare stie cati bani vrea sa dea pe o masina si ce asteapta de la acea masina. Si solenza mea ma duce unde vreau dar sa nu discutam de confort. Pe logan nu exista:
- climatronic
- centuri dublu/pretensionate
- airbag-uri cap, torace
- servodirectie variabila
- sitem isofix pt scaune copii
- locuri depozitare in podea + sub scaune
Astea sunt doar o parte care imi vin in cap. Ma distreaz asi acum ce scriu ei la dotari strandard, daca nu ar scrie si banalitatiile astea atunci nu ar avea ce scrie: 3 mânere de viraj, Parasolar pasager cu oglinda de curtoazie, Plafoniera centrala (duhhh , Stingere progresiva a iluminarii interioare, Reglaj faruri din interior (bine ca nu e din exterior ca o puneam atunci )))
Concluzie e masina foarte buna dar nu poate fi comparata cu nici o masina straina, Logan e masina low end, pt cei ce nu isi permit decat un matiz dar vor mai mult spatiu.
January 27th, 2007 la 2:15 am
Cineva spunea “m-am simtit mandru pentru o clipa ca e fabricata in RO”. Tin sa precizez ca in si in Maroc se fabrica Logan. Au propria linie de asamblare, si e una dintre cele mai ieftine masini de aici (scutita de taxe). Pe ele scriu “Logan by Renault” si au sigla Dacia pe ele … Si e bine sa ne simtim mandri ca suntem Romani, eu n-as fi fericit sa fiu alta natie
Iar in ceea ce priveste bonka, sunt total deacord , sunt tintuiti pe alt segment de piata – a cel al omului de rand, ca mine, ca tine, ca vecinul de la parter. Iar pana la urma urmei, asta e ceea ce e accesibil omului de rand – eu personal nu am Logan, am preferat sa merg pe o masina facuta de nemti chiar daca a trebuit sa strang un pic din buci si sa raman fara nici un ban in buzunar cand am luat-o – dar pana la urma e chestie de preferinta. La un moment dat tot threadul asta devine ciudat, pentru ca oricum lucrurile sunt “as is” si nu poate face nimeni nimic din cei care posteaza (nici un Logan mai bun decat e, dar nici un Logan mai prost decat e).
Spor
January 28th, 2007 la 12:13 pm
Nu am condus niciodata un Logan. Pana nu demult ocupam strazile cu o Dacia Nova GTi pe care pur si simplu o iubesc. Asta ma face mandru ca-s roman. Acum am un Mitsubishi Pajero Sport. Loganul cred ca este un mare succes comercial, care insa se bazeaza pe puterea de cumparare crescuta a romanilor si pe credit. 7000 nu mi se pare ieftin si cred ca atunci cand platesti 7000 poti plati si 10 sau 11 mii.
Cand eu am cumparat Nova, ea costa 5000 de dolari, cu 1000 mai mult decat varianta fara injectie. Mult timp dupa aceea cele mai multe masini erau cele fara injectie, mai ieftine, pe care Dacia le-a tinut la acelasi pret mult timp, pana au ajuns sa insemne vreo 3000-3500.
Masina ieftina se compara cu cat poate bizonul sa plateasca, nu cu ce tehnologie are in ea la banii aceia.
Reclamele sunt bune, dar sa nu uitam ca nu foarte departe de pretul acela se mai afla si alte masini, cum ar fi FIAT Albea parca, nu?
Ce ma enerveaza la Logane sunt proprietarii lor. Intr-adevar, multi fiind trecuti de la berlina la ele, au senzatia ca sunt Schumacheri conducand de distractie cate un Porsche….
Am observat la ei exact chestia pe care o aveau pe vremuri posesorii de Cielo: li se parea ca sunt cei mai tari….
Pe un drum pe autostrada dinspre constanta, acum nu mult timp, mergeam cu nova mea, constant, cu 135, tot drumul. Absolut toate masinile, atunci cand le ajungeam din urma, se dadeau de pe banda a doua, sa-mi faca loc, cu o singura exceptie: Loganurile!
Loganistii se uitau in retrovizoare, vedeau in spate un autoturism care in viziunea lor trebuie sa fie mai fraier si decideau sa nu ma lase sa trec. Posesorii de Passat, de exemplu, se dadeau la o parte….
Acum, de la volanul lui Mitsubishi, lucrurile s-au schimbat…
Ei nu stiu, dar Mitsubishi nu este o masina prea rapida (e limitata la 150-160), dar in momentul cand ma observa in retrovizoare, dispar imediat pe cealalta banda.
Trist este ca ei sunt cei carora pana acum le-au facut semne cu farurile posesorii de Cielo sau mai stiu eu ce masini, au suferit in tacere si acum incearca sa scape de complexe, razbunandu-se pe ceilalti conducatori de dacii… dar in sinea lor se uita inca frustrati la alte autoturisme care costa de 2-5 ori cat masina lor….
Frumos ar fi ca discutia asta sa se termine. Denigratorii sa inteleaga ca este un autoturism la un pret accesibil, foarte practica, incapatoare, iar fanii iremediabiabili, sa inteleaga acelasi lucru.
Hai sa le dam dracului de complexe, chiar daca e greu! Stiu, cateodata ma uit si eu lung la cate un X5, dar deh!
February 1st, 2007 la 4:29 pm
Ma distreaza toti cei care au de comentat in legatura cu confortul si dotarile oferite de Logan. Fac pariu ca 90% din cei care fac aceste afirmatii habar n-au ce inseamna 10 000 de euro si probabil nu au vazut atatia bani in toata viata lor. Normal ca exista masini mai bine dotate, mai frumoase, care ofera senzatii exceptionale la condus, dar majoritatea oamenilor nu cumpara o masina doar sa arunce in ea sisteme de sunet de x mii de euro, jenti si spoilere de carbon etc. Nici sa se dea mari cu mertzanul sau cel nou. Pentru majoritatea oamenilor masina este un mijloc de transport de la A la B si avantajele constau in pretul mic a masinii si consumul scazut de carburant. Cat despre alternativele second hand.. inca in romania se practica preturi exagerat de mari pentru masini depasite si putini oameni prefera o masina uzata in loc de una noua.
Cat de reclame, pot sa spun ca ele reflecta exact adevarul: O masina nu foarte deosebita dar care are toate calitatile esentiale la un pret foarte mic.
February 3rd, 2007 la 10:31 am
[...] În altă ordine de idei, am văzut pe un blog nişte reclame drăguţe la Dacia… [...]
February 7th, 2007 la 2:33 pm
Nu am logan dar am fost sofer pe una si sunt foarte multumit de ea si nu va mai kk atat pe voi ca este naspa, pentru banii pe care ii dai pe ea si luand i considerare faptul ca este o masina noua cred ca merita banii pe care ii dai pe ea mai ales pe cea de 1,5 este cu adevarat buna la cate masini de mana a doua ai garantie si nu te uiti la anul de fabricatie ca la data de nastere a parintilor. Incercati sa conduceti si cu siguranta ve-ti fii multumiti. poti intra cu ea pe la tara si te poti urca pe toate bordurile fara sa te gandesti ca spargi bara si dai cateva zeci de mil sa o repari. Masina asta chiar isimerita banii.
May 15th, 2007 la 2:28 pm
Reclamele astea sunt total idioate. Prezinti o masina, un mijloc de locomotie inainte de toate, stand pe loc.
Pana acum as fi concediat echipa de marketing!
May 16th, 2007 la 4:57 pm
Nu am condus noua creati dar cu siguranta ca este MASINA. Duce pe om si bagajul lui de la A la B si asta conteaza. Am condus vechia Dacie si …… mergea, simplist dar mergea binisor. Cine compara Dacia cu alt masini din lume este dus cu pluta in lumea virtuala. Mai mult ca sigur ca ei nu au facut la viata lor nici macar un ciocan sau o coada de matura. Situatia politica si economica si morala a romanilor nu le permite sa faca mai nimica singuri si ar trebui sa le sarute mana la francezi pt ajutorul dat.
“Mercedes (nemtii stiu sa faca masini!!!)”
Pai pt cine stie putina istorie automobilistica nemti au INVENTAT masina si o multime de alte lucruri. Ei au inventat-o si Henry Ford a produs-o pt populatie. Inainte de el automobilul era ceva exclusivist.
September 7th, 2007 la 8:36 pm
Ati vazut ce faine sicrie pe roti au scos cei de la Intreprinderea de Pompe Funebre Dacia-Renault?
Adevarul este ca suntem cam multi asa ca Tariceanu se gandeste cum sa ne mai rareasca. De aceia nu vrea sa scoata Taxa de prima inmatriculare sa ne cumparam masini din afara nu sicrie franceze!
September 7th, 2007 la 8:37 pm
Aviz fraierilor care shi-au luat TEAPA LOGAN!!
Stiti ca obiceiul celor de la renault e sa scoata un model apoi adio piese???
Stiati ca piesele de schimb asigura o finantare f mare pt cei ce fabrica componente auto?
Dacia Supernova nu se mai fabrica!! Mergeti in magazinele de specialitate shi intrebati de piese de schimb pt cutie!! Nu mai sunt de ani buni!!
Fraierilor!!
De ce nu va imformati inainte sa cumparati?
In cativa ani renault va renunta probabil la tigaia numita Logan shi va scoate alta caruta de mashina!! De unde veti mai lua piese de schimb????
Shi inca ceva
CATI DINTRE VOI AU MERS LA UN SERVICE AUTO SA VADA CAT COSTA UN SCUT DE LOGAN? UN FAR?
O PIESA DE SCHIMB?
ASA DOAR CA SA NU FACETI ATAC DE CORD CAND VI SE VA STRICA!!
MAI INTERESATIVA!!
O MASINA SE STRICA DE OBICEI DUPA CE IESE DIN GARANTIE!! ATUNCI SA VA VAD PE CEI CARE VETI DA PE REPARATIA UNUI LOGAN CAT PENTRU UN MERCEDES DE LUX!!
INFORMATIVA LA SERVISURI INAINTE DE A VA LUA MASHINA BA FRAIERICI!!!
September 7th, 2007 la 8:44 pm
Interesant- se deschide shi inchide usa porbagajului….fara probleme…iseamna un singur lucru: E NOUA. NU ARE MAI MULT DE 10 MII KM. Sa vezi atunci trancaneala la ushi!!
ha ha
ce caca de reclama (pardon, masina!!)!
In ceea ce priveste a doua reclama e falsa! Eu am un prieten care si-a luat Logan shi e mereu cu el in service cu instalatia electrica! Aschimbat chiar shi bateria de 3 ori pana acum ! Shi are abia 3000 de km!!
Concluzia trageti-o voi!Si apropo de postul de mai sus: Jardel, AI PERFECTA DREPTATE!!
September 17th, 2007 la 3:06 pm
Tin sa dau dreptate celor care apara imaginea marcii romanesti. Loganul a fost destinat clientilor cu venituri moderate , care nu-si pot prmite deocamdata o masina cu un pret peste 10000 de Euro. Asadar Stimati critici voi aveti prea mari pretentii de la o masina cu un asemenea pret. Un lucru este clar: LOGAN cu dotari si finisaje similare cu cele de la un MERCEDES LA UN PRET SUB 10000 EURO NU O SA GASITI FRATILOR!!!
Sper ca nu am suparat criticii prea tare!!!
September 21st, 2007 la 4:31 pm
SE GASESC PIESE SI DE DACIA 1100 . CE SA MAI VORBIM DE D ACIA 1300! LUATI-VA FRAIERILOR MERCEDES ,BMW,AUDI;etc! VORBITI SA NU ADORMITI . VOI STITI CE E AIA MASINA?
April 3rd, 2009 la 10:43 am
Poate ca nu stiu ce e aia masina, dar reclamele sunt faine:)