Duster se promoveaza inteligent
In ultima perioada am laudat actiunile de comunicare Dacia pe subiectul Duster. Niciodata nu a existat o campanie mai completa pentru vreun produs romanesc, indiferent de numele sau. De la prezenta moedlului in Trofeul Andros pana la aparitia sa in Rallye Aicha des Gazelles si la modul in care a fost primit modelul romanesc in presa internationala, Duster isi dovedeste in fiecare zi importanta in gama Dacia.
Deunazi, am pus ochii pe primele spoturi publicitare ale lui Duster in Franta si Germania. Mesajul este simplu: chiar daca esti snob, Duster ti se va parea o masina de genul tau. Pentru ca Dacia a crescut. Iar echipa de comunicare Dacia din Germania a pus la punct chiar un site complet legat de “simptomele de status”, asa cum le numeste campania din aceasta tara. Foarte inteligent si extrem de bine tintit.
April 7th, 2010 la 3:02 pm
DUSTER e asa cum am vazut cu totii 50% low- cost si 50% marketing , altfel speram sa faca ce zice, de banii pe care ii dam pe ea. Succes!