Dupa 10 ani
2 iulie. Ziua de nastere a ceea ce Dacia inseamna astazi. Aseara, la implinirea a 10 ani de la stabilirea legaturii dintre Renault si Dacia, am fost la evenimentul care a sarbatorit acest lucru. Probabil ca ati vazut in toate emisiunile de stiri si in toate ziarele amanunte de la Palatul Regal, acolo unde a avut loc intalnirea oficialilor romani cu presa si invitatii speciali ai evenimentului. Nu am sa insist pe marginea acestor lucruri.
Ce trebuie sa stim cu totii e ca, indiferent de cat ne place sau nu un model sau altul al marcii Dacia, aceasta a devenit cea mai cunoscuta marca romaneasca peste hotare. Avem un constructor care nu e doar cunoscut, ci care a reusit sa stabileasca unele performante absolut incredibile, cum ar fi clasarea in fata Volkswagen, Renault, Citroen, Peugeot si Ford in topurile care masoara gradul de satisfacere a clientilor din Franta si Germania.
Pentru acest lucru si pentru faptul ca a devenit solutia perfecta pentru criza, Dacia merita felicitata. Oricat de urat sau frumos ar fi viitorul SUV si oricat de reusite sau nereusite ar fi modelele dezvoltate pana acum. La multi ani, romani si francezi de la Dacia!
July 6th, 2009 la 4:50 pm
O fi Dacia cea mai tare marca romaneasca dar profitul ei sau cea mai mare parte din profit tot la francezi se duc. Cum fac altii bani pe carca noastra
July 9th, 2009 la 11:25 am
Dacia nu a fost niciodata o marca romaneasca. Practic orice Dacie a fost un Renault intr-o forma sau alta. Asa ca… ori ca Dacia este detinuta de Renault sau pur si simplu Dacia este o marca Renault, tot dracul ala este Romanii nu au fost in stare sa produca masini, noi stam bine la furat si la smecherii. Asta este. Exista tari serioase si tari ca Romania, Bulgaria si multe multe altele.
July 11th, 2009 la 6:34 pm
Stai flexat Mestere, nu Dacia merita felicitata, ci Renault. Noi nu suntem in stare sa facem nici scobitori ca lumea, d-apai sa punem Volkswagen-ul la respect. Si, daca ma gandesc mai bine, nici halitorii astia de melci nu ar trebui felicitati: la urma-urmei, nici pana in ziua de azi nu am vazut masina aia de 5.000 de euro. Si chiar nu mai intereseaza de ce.