Russian Art
Ruşii au găsit o metodă nouă de a se distra cu maşinile. După ce atunci când li s-a făcut sete au inventat vodka pe care-o beau în loc de apă, vecinii nostri de peste Ucraina au combinat două sporturi dragi lor – cel cu puşca şi cel cu volanul – pentru a dezvolta o nouă distracţie. Pe care-o consideră, probabil, artă.
Maestre, muzica!
via | Automotto
May 19th, 2010 la 2:20 pm
iubitorii de masini ar mai mesterii ceva la ea sa o faca sa mearga si ar mai face ceva tunning sa arate diferit in caz ca sa plictisit de ea si mai bine )
oricum mega tare treaba, as incerca si eu
May 19th, 2010 la 2:22 pm
Nuuuuu.Mircea ce faci? da ii funny, da ii stupid, da sunt idioti dar nu le da idei romanilor ca imediat o sa vezi prin ferentari ateliere cu reclame de genul “Kalash 47 Kustoms: desenam orice model dorit de client pe caroseria masinii cu scule profesionale:AK47, AK74, Glock-18, Colt M4A1 sau rotativa Gattling.Pentru pretentiosi “pictam” cu un elicopter Mi-24 Hind”
May 19th, 2010 la 4:10 pm
Mircea daca iti dau id meu de mess imi dai si mie un add? Vreau sa te intreb mai multe despre Italdesign si cumpararea lor de catre VW
May 19th, 2010 la 4:16 pm
Întreabă-mă aici, sunt la dispoziţia ta.
May 19th, 2010 la 4:21 pm
ma gandesc ca chestia asta cu cumparatul Italdesign de catre VW o sa cam dea peste cap acel design facut “din inima” Mi-e teama ca vom vedea doar niste masini si atat.Giugiaro este batran, mult nu mai are, Fabrizio poate renunta si isi vinde actiunile….si se duce de rapa acel studio care sa fiu sincer pur si simplu il admir pt ce au facut si sper sa faca. Voiam sa te mai intreb de saracul german, patronul care facea tunnig Ferrari si Porsche.Sunt dea dreptul uluit.Cum sa dispara asa din senin si politia sa nu ii dea de cap.Putem vorbi aici pe blog deschis?
May 19th, 2010 la 4:24 pm
pentru mine era suspect daca mi-ar fii cerut sa ii trimit 1 milion de euro. ce accident este ala care sa coste atat.Putina lispa de gandire pe moment din partea copilului.
May 19th, 2010 la 4:30 pm
@Giugiaro
Păi acţiunile Italdesign sunt deţinute de cei doi Giugiaro, iar VW va cumpăra majoritatea acestora. Deci ei vor rămâne administratorii companiei. Cât mai poate Giorgetto, apoi preia Fabrizio. Normal, marile decizii vor fi luate de acum împreună cu VAG.
Pânp la urmă, mişcarea e normală. Nicio casă mica de design nu poate supravieţui cu 1000 de angajaţi producând maşini o dată la doi ani.
În ceea ce priveşte Gemballa, dispariţia sa are legătură, foarte probabil, cu faptul că această companie datora o suma foarte mare statului german. Nu ştiu mecanismele dispariţiei, însă mi-e clar că de aici a pornit totul.
May 19th, 2010 la 4:33 pm
Adica este posibilitatea ca acest tip german sa fii inscenat disparitia? hmn…..Ma rog se poate , in ziua de azi chiar nu ma mai mira nimica.
Referitor la Giugiaro, as fii preferat sa fie cumparata de Fiat.