Pe service, pe mama lor!

Dupa o noua saptamana de concurs avem un nou castigator in seria de povesti sponsorizata cu o asigurare RCA pe un an oferita de prietenii nostri de la RCA-ieftin. Am ras in aceasta saptamana pe seama intamplarilor povestite de voi si as fi vrut sa am la dispozitie mai multe premii. Dar, pentru ca trebuie sa existe un singur castigator, acesta este Rusu Claudiu, care ne-a povestit o intamplare amuzanta in care personajele principale sunt niste politisti.

Trecem astazi la a treia saptamana de concurs. Pentru a castiga un RCA pe un an de la RCA-ieftin.ro trebuie sa ne povestiti o intamplare amuzanta sau nu prin care ati trecut in momentul in care ati avut masina in service. Ati fost nevoit s-o lasati in service mai mult din cauze necunoscute, a trebuit sa platiti dublu pentru nimic si altele de acest gen? E momentul sa ne povestiti. Si sa va luati RCA-ul in cazul in care povestea voastra e cea mai reusita a saptamanii.

Reguli saptamana a treia (9 – 16 aprilie)

1. Scrii pe blogul tau sau in comentariile de la aceasta postare o insemnare in care sa ne povestesti o intamplare amuzanta/fun/interesanta/aiurea/neobisnuita/etc in care ai fost implicat atunci cand ai avut masina in service.

2. La sfarsitul insemnarii adaugi textul: “Aceasta insemnare participa in concursul organizat de Automarket.ro (n.m. cu link spre acest post) si RCA-ieftin.ro (n.m. cu link spre site)“. Evident, daca scrii in comentariile de mai jos nu mai e nevoie de acest text.

3. Toate textele scrisepe blog vor fi primite prin trackback, deci ai grija sa ai activata optiunea. Eventual verifica daca postul tau exista in comentariile de aici si, daca nu, adauga-l tu printr-un comentariu normal.

4. Eu iau textele si le analizez. Nu exista o regula anume pentru a castiga. Sa spunem doar ca favorite sunt cele mai interesante si mai amuzante intamplari descrise de voi.

5. Anunt castigatorul pe site si stabilim impreuna cum intra in posesia premiului.

Atentie: se considera intrate in concurs in prima saptamana doar textele primite prin trackback sau comentarii pana in 15 aprilie la 23:59.

Bafta.

P.S. Castigatorul premiului din aceasta saptamana este rugat sa ia legatura cu departamentul de marketing al Automarket la adresa nicu.sandoiu@imedia.ro

9 comentarii la “Pe service, pe mama lor!”

  1. Alex spune

    Merg cu masina in service sa-i schimb uleiul. Fac precomanda pentru filtru si 5l ulei, platesc tot apoi revin pentru schimb. Se chinuie un pustiulica sa dea jos scutul, injura surubul de vr’o 15 ori cu tot cu masina si tot in stilul asta operatiunea se apropie de final. Pune nentu un bidon nou de 4l apoi mai aduce o sticla de 1l din care mai scurge vr’o 400 de grame…

    - Frate, mai completezi tu inca 3-400g ca nu mai avem. S-a terminat uite ….. n-am mai avut.

    …Si uite asa am mai luat 1l a doua zi cand defapt ar fi trebuit sa raman cu un sfert de bidon in portbagaj…..

  2. Rusu Claudiu aka mowgli spune

    Multumesc Automarket pentru premiul acordat si RCA-ieftin pentru premiul pus la bataie.Mi-ati facut o surpiza…. putin zis placuta.Merci!!!

    Revin cu o noua poveste in acest capitol constient fiind ca nu voi “concura” pentru premiu.Intentia mea e sa fac macar o persoana sa zambeasca si sa invete din experienta mea.

    Era o zi de vara, iar eu eram in culmea fericirii ca mi-am achizitionat masina visurilor (cuvantul asta imi da fiori de la o alta stire Automarket ;) dupa mari eforturi.Pentru ca nu se afla intr-o stare tehnica foarte buna am dus-o la un “mecanic” care stiu ca se pricepea foarte bine la modelul meu.Persoana respectiva lucra ca mecanic la combinat pe masinile si utilajele combinatului, dar in timpul liber in acelasi atelier repara masini ale prietenilor.Persoana in cauza mi-a fost recomandata desi nu-mi inspira incredere am mers pe mana lui sa faca lucrari la suspensie, lucrari simple dar pentru care eu nu aveam scule.El avea si toate piesele necesare.In fine, “livrez” masina, o predau omului si imi spune sa ma intorc dupa ea peste o saptamana.Ok.Trece saptamana cu greu si ma intorc sa-mi iau masina.Inspectez lucrarea, platesc omu, ma sui in masina si pornesc.Ies din curte si rulez pe drumul care duce catre oras, un drum destul de rau cu mult nisip si gropi.Cum am predat masina dupa ce am cumparat-o eram curios sa vad si eu ce poate iar combinatia de nisip si tractiune spate s-a dovedit perfecta penru derapaje controlate.Nimic comic pana aici, dar merg pe sistemul maestrului Florin Piersic si anume “stati, stati, nu radeti, va spun eu cand!”.Incep sa-mi fac damblalele si rulez cu o viteza ce depasea 80km/h combinata cu cate un derapaj inocent (drumul nu era public).Dintr-o data masina incepe sa vibreze puternic, atat de puternic incat nu puteam sa-mi dau seama ce anume cauzeaza vibratia.Am continuat cu 80 la ora dar nu mai puteam controla masina pentru ca nu mai aveam forta sa tin volanul.Speriat incetinesc si ma duc lejer crezand ca poate s-a lovit o janta, palind ceva in timpul derapajelor.Degeaba, nici la 10km/h nu mergea normal.Trag rapid pe dreapta si il sun pe omul care a lucrat la ea. “Maaaaa, ce mi-ai facut la masina ca toata zdruncina”. La care el “nimic frate, poate asa era”.”cum ma? esti nebun? mergea perfect! sta o saptamana la tine si acuma imi sare capota de pe ea!”.Zice “pai nu stiu, habar n-am”.Ma rog, fac ca trenu la telefon si folosesc un ton mai…. raspicat combinat cu niste vorbe ardelenesti.Se pare ca astea au fost lecitina pura pentru mecanicul meu care brusc si cu cea mai mare seninatate imi spune “AAA, VEZI CA NU TI-AM STRANS PREZOANELE LA NICI O ROATA!!!!”.Plin de nervi ii trantesc telefonul in nas, dupa care realizez ca daca imi sareau rotile intr-un viraj luat cu frana de mana la 80 la ora, astazi nu mai scriam aici.Tremurand urc la volan si pornesc incet, ajung la o spalatorie si imprumut o cheie de roti si le strang pe toate.Constat ca toate prezoanele erau prinse in primele “buze” ale filetului, doar cat sa tina rotile cat timp era pe elevator.Le strang, pornesc, merge perfect, ajung in oras si ma indrept in graba spre servici.Aveam vreo 60km/h si ajung la trecerea de pietoni pe care tocmai traversau elevii iesiti de la liceu.Ma apropiu increzator, incetinesc pana la 30, dupa care apas pedala mai tare sa franez serios.Singura problema a fost ca exact cand am apasat eu frana MI-AU SARIT PLACUTELE DE FRANA!!! cand eram la 5 metrii de trecere.Intr-o fractiune de secunda bag in treapa I dupa care trag frana de mana.A avut efect reactia mea rapida, doar ca m-am oprit la un metru dupa trecere si aveam un elev pe capota care si el, la fel de inspirat, vazand ca nu opresc a sarit cu fundul pe capota sa nu-l secer de pe picioare.Neavand viteza , saracul nu a patit nimic.Sa dat jos speriat dar zambind (eram de o varsta apropiata), mi-a facut semn ca-s nebun, eu am strigat “scuze” si am pornit mai departe la lucru si apoi acasa fara frane.

    Scuze pentru povestea lunga si poate plictisitoare, dar vreau sa explic in detaliu astfel incat sa se inteleaga povestea.Nu stiu cat de comica e, dar cu siguranta este o morala.Sfatul meu este, ca de fiecare data cand duceti masina la service, lucrari care implica desfacutul prezoanelor, sa le verificati, macar cu mana.Astfel de erori se intampla foarte des, si de multe ori au un final tragic.Eu am avut un deosebit noroc in ziua aceea.Nu numai ca nu am murit eu, dar si ca nu am omorat un copil ramanand fara frane.

    Din ziua aceea, toate lucrarile le fac singur.Indiferent cat de complexe, stau si o luna si ma documentez, dar e masina si viata mea si nimanui nu-i pasa mai mult decat mie insumi.Asa ca aveti grija unde va duceti masina pentru reparatii.

  3. mircea spune

    Revizie anuala, schimb ulei pentru o Fabia diesel. Fiindca abia luasem masina cu cateva luni inainte, ma gandesc sa merg cu ea la un service serios, deci merg la dealerul autorizat din Sibiu. Totul mergea ok, mi-au aratat ca sabotii pe spate ar trebui schimbati. La final plec si constat cu surprindere ca masina trage rau de tot spre dreapta chiar si la viteza mica. Ma intorc le explic ce s-a intamplat. Le-am spus ca nu vreau vreo despagubire sau reparatie, dar ii rog sa incerce sa afle care e problema. Binenteles ca o dadeau inainte ca nu e vina lor, etc. Ca semn de bunavointa seful de atelier urca la volan sa dea o tura cu mine alaturi. Din start a inceput sa ii dea bice tare de tot. Ture de la 3000 in sus. Vede cum trage, concluzioneaza ca probabil unghiurile sunt varza. Ii explic ca prima mea grija cand am luat-o a fost sa ii pun 4 cauciucuri noi si sa ii fac unghiuri si echilibrare. Baga masina in atelier, o ridica cu rotile din fata in sus sa vada daca nu cumva roata din dreapta nu se va opri mai repede (sa dea vina pe vre-un rulment ceva). Nu se intampla. In schimb se vedea cu ochiul liber ca roata din dreapta avea o mica oscilatie. “Vedeti, probabil janta e dusa”. Am uitat sa precizez ca am jante de aluminiu. Ii repet omului ca de cand i-am facut unghiurile nu am avut nici o problema si am mers cu ea si pe autostrada cu 130-140. Unde ai facut unghiurile? La X pe strada Y. Zambete superioare, comentarii la adresa capabilitatilor celor numiti… Concluzioneaza ca probabil aia mi-au umflat rotile diferit pe fata si din cauza aia nu am simtit eu ca ea tragea. Eu faceam ochii tot mai mari, dar nu indrazneam sa cartesc prea tare data fiind situatia, si mai ales vazand ca am de a face cu un fost pilot de raliu, retras mai demult. Au schimbat rotile din fata intre ele si a mai bagat o tura. Mai lunga si cu ture serioase la motor. Masina tragea acum tare stanga. Ii spun omului sa o lase mai moale ca motorul asta nu vede de la mine turele astea decat pe autostrada. El: Ce vorbesti? Pe astea trebuie sa le calci bine. Eu: De ce? Cuplul maxim e dupa 1500, deci nu vad rostul forjei. El: da de unde stii tu dom’le de 1500? O sa iti crape turbina. Eu: pai asta nu are turbina. E un SDI. El: Ahh.. (moment penibil de tacere). Tot el: Da’ trage bine, n-as fi zis ca e SDI… Mai tarziu concluzioneaza: unghiurile trebuie refacute si probabil tot va trage pentru ca el banuieste ca masina a fost lovita. Il intreb de suma. 2 milioane. Era cu foarte mult peste cat dadusem la ceilalti deci multumesc frumos si ma pregatesc sa plec. Ca sa imi arate ca faza cu rotile umflate diferit e pe bune, pune un baiat sa imi scoata putin aer de pe roata din stanga (rotile au fost iar rotite dupa ce am terminat cursa infernala spre Cisnadie). Am plecat si desigur ca masina tragea in continuare copios spre dreapta. In plus simteam in volan ca virez mai greu la viteza mica (roata dezumflata). Eram uimit de ce mi se intamplase si de modul in care am fost tratat. Am mers apoi la cei care imi facusera unghiurile prima data, si i-am rugat sa refaca unghiuri si echilibarea. Omul m-a intrebat daca am avut ceva evenimente sau schimburi de piese. I-am spus ca nu, si atunci reactia lui a fost foarte simpla: “in cazul asta unghiurile nu ti le mai refac. Ai garantie de la mine pentru ele”. Deci au facut doar o echilibrare. Au cantarit si rotile dupa asta ca sa se asigure ca e totul ok. Nici o proba de raliu. Dupa asta am scos masina pe strada pentru o proba cu unul dintre ei langa mine. Totul reintrase in normal. Putea fi atat de simplu…

  4. ally_great spune

    Trebuie sa incep povestea mea cu mentiunea ca orice posesor de autoturism, daca nu a avut in viata lui macar o Dacia , nu simte ca a trait.
    Cand mi-am cumparat prima masina, o Dacia 1310 am fost extrem de bucuroasa pentru ca era prima mea achizitie mai importanta. Am luat anunturile de specialitate si asta era sa fie! Daca estetic arata cum arata, din punct de vedere tehnic era o adevarata provocare (ceea ce nu stiam). Nu am vrut sa imi conduc pana acasa, asa ca eu am venit cu masina unchiului, iar el conducea masina mea. I-a facut cateva reparatii (frane, platina, bujii, am schimbat niste furtune la carburator) si am inceput sa circul cu masina. Cea mai mare distractie vine dupa 2 luni, cand trebuia sa ii fac inspectia tehnica. Din punct de vedere tehnic nu mai avea probleme, doar ca la caroseie, arata ca dupa razboi.
    Merg la ITP – m-am dus in service-ul unde am lucrat, in ideea ca fostii colegi poate vor mai inchide cate un ochi si voi scapa doar cu o revenire. Dau actele si incepe distractia :a trecut de testul gazelor, frane, directia a fost ok.
    Colegul zice : “Repara si tu aripile alea spate, ca se vede urat la poza, schimba rotile (nu aveam acelasi profil de anvelope pe o axa), taie carligul de remorcare pentru ca nu e omologat si vino miercurea viitoare”. Zis si facut! Ajung acasa si m-am apucat de treaba impreuna cu unchiul meu, adica am peticit aripile spate, chit, vopsea, am taiat carligul, am pus 2 roti noi pe spate si in ziua cu pricina m-am prezentat din nou la service pentru inspectie.
    “Aaaaaa, ai ghinion, azi nu functioneaza aparatele, dar hai ridica capota! Ai pompa de frana cu circuit simplu, la modelul tau ai nevoie de model cu dublu circuit.” Am inceput sa blagoslovesc marunt, de ce naiba nu imi spusese asta cand am fost pentru prima data acolo? Am cumparat pe loc pompa de frana din service si m-am dus la un mecanic (care mi-a fost recomandat) sa schimbe pompa de frana, la care sunt intrebata : “Vrei pompa asta pe masina, sau o vrei numai asa, sa o pozeze la itp si atat?” Am ramas cam fara replica si am raspuns rapid ca o vreau pe masina. Buun!
    Pana aici poate totul parea tipic a ceea ce se intampla in Romania, in general, dar partea interesanta acum vine. Pompa aia a necesitat montarea a 2 circuite suplimentare de frana, pe care mecanicul le-a si facut, dar pentru a-si usura munca si de a scapa cat mai repede, a tras cablul de ambreiaj peste acele circuite. Odata ajunsa in trafic, am sesizat ca masina nu mai debraia…stateam la semafor, masina scoasa din viteza si nu se mai oprea in loc Nu am stiut imediat ce se intampla, am tinut frana apasata pana in podea! Drumul pana acasa mi s-a parut interminabil, cu franari violente chiar unde nu era cazul, mi se parea ca am o instalatie de deplasat, nicidecum o masina. Am ajuns si am ridicat capota, cablul ala statea atat de intins ca poate mai avea 2 zile si se rupea de tot.
    M-am intors la inspectie cand am fost sunata. Am pierdut 2 saptamani in care riscam cam de toate in trafic. Dupa ce m-am plimbat de 3 ori cand la inspectie ,cand in service, ba am facut si tinichigeria, am reusit sa primesc stampila mult ravnita pe dosul talonului si unde mai pui ca era valabila pentru inca 2 ani!!

  5. Ovidiu spune

    Sa va povestesc cateva „experiente” de a le mele:

    Acum 3-4 ani am avut un accident. Conduceam un Transit (fara ABS), a inceput ninsoare, pe jos s-au asternut 10 cm de zapada afanata, mergeam cam cu 40-50 mai mult la relanti. Intr-un varf de deal o Dacie antica a derapat si exact in acel moment am aparut si eu de dupa deal, de vazut ne-am vazut cam 10 m, eu am franat si el a intrat derapand in mine cu laterala stanga, pe banda mea. Din fericire pana la urma nu a decedat nimeni. Reparatia Transitul-ui meu s-a efectuat pe RCA-ul Daciei….inlocuiere toate elementele din fata+indreptat prag si o laterala a stalpului sofer+vopsit fata si laterala stanga+ diverse de la motor (radiator, conducte de prin fata, alte elemente de plastic). A durat cam 2-3 saptamani pana cand m-au chemat sa ridic masina. Era frumoasa, spalata, arata perfect…la prima vedere…dupa vreo 10 minute de privit suspicios la ea tot mi se parea ca ceva era in neregula….pana la urma m-am prins…baietii in loc sa indrepte pragul prin tragere, au luat si au chituit apoi vopsea….a urmat scandalul de rigoare…desi eram cunostinte bune cu patronii service-ului respectiv. Pana la urma dupa ce am ajuns rosu de furie s-au induplecat, au zis ca taie si indreapta pragul. Alte 2 saptamani…Intre timp schimbasera si parbrizul…dar in loc sa dea jos parbrizul si sa faca poze cu el crapat langa masina pentru dosarul de dauna…l-au dat la container…era crapat serios si probabil au considerat ca nu au cui sa il vanda second si era intr-un container bucati…Trebuia cumva sa rezolvam, altfel cei de la asigurari, cu toata bunavointa lor(mai rar…dar s-a intamplat), nu aveau cum sa plateasca. Asa ca am luat un furtun de cauciuc negru si am taiat felii mici si le-am lipit pe noul parbriz astfel incat sa para gauri…si asa au reusit sa faca o fotografie…La urma factura…220 milioane vechi…pe care cu greu cei de la asigurari au inghitit-o…Morala: ca de obicei, nu face afaceri cu cunostintele…ca tocmai ele iti trag tzeapa…daca nu vedeam ca masina e indoita asa era si in momentul de fata, eventual daca cei de la asigurari erau extrem de corecti mai plateam si parbrizul…

    La acelasi Transit s-au stricat incuietorile. Comand set complet si incerc sa le schimb. Nu ma pricep si fac programare la service autorizat Ford, am zis ca trebuie sa fie un mod de a le da jos fara sa le gauresc si sa le scot fortat. Ma tin aia cateva ore acolo, dupa care vad pe camere cum un mecanic dadea de zor cu masina de gaurit in yalele mele vechi..incerc sa ma duc la el sa ii explic ca nu de asta am venit la ei…dar erau sa ma ia la bataie ca de ce ma bag eu in service la ei….metoda lor a durat pana seara tarziu, iar eu am stat pe acea canapea pentru ca sunt de la 200 km departare de service-ul Ford. Dupa cativa ani, facand revizia in oras la un mecanic local, vede ca usa laterala nu se inchide bine. Culmea..in 5 min demonteaza yala, avea o siguranta..si mi-a arat si mie…dar de care se pare ca cei de la Ford nu au idee..

    Service Renault: Megane Sedan fabricat 2004, cumparat de nou. La revizia de 15.000 km (avea 14000si ceva )km constata ei ca brat suspensie stanga + dreapta defecte…cica nu intra in garantie…cam 7-8 milioane bucata…normal ca nu le dau voie sa le schimbe…si insist asupra garantiei. Vad ca nu vor sa inteleaga, asa ca platesc revizia obisnuita si iau masina. EI au consemnat ca au gasit acest defect. La 2-3 zile ma suna de la Vocea Clientului…de la Renault Romania…atunci mi se aprind beculetele. Ii spun domnisoarei ce s-a intamplat si imi exprim nemultumirea, cerand un numar de fax unde se primesc reclamatii. Fac dosar cu actele masinii si hartiile de la revizie unde au constatat defectul si le trimit pe fax. Surpriza, cam intr-o saptamana sunt invitat la service sa mi se remedieze defectiunea gratuit! Era prezent si un reprezentant al importatorului, care era din intamplare in inspectie si primise informare despre cazul meu. Asa ca cei din service mi-au reparat masina gratis. Bonus a fost murdarirea presului sofer(care era de plus) cu ulei de motor, asa ca probabil sa nu cred ca eu sunt cel destept….
    Alta poveste ce tine de service Ford. Revizie obisnuita….Focus pe benzina 1,6. Ma duc la ei, o estimeaza undeva intre 6-7 milioane…vin dupa vreo 3-4 ore (ca doar trebuie sa justifice banii, nu conteaza ca dureaza 30 min) si imi dau factura …peste 10 milioane…incepe iar scandalul…si cand vad ei ca nu ma induplec si gata si fac amenintari ca sun la Romcar si trimit fax cu plangere si alea alea….o reduc la 5,5 milioane!! si culmea ca erau aceleasi repere trecute…in schimb au scos diverse prostii…verificat becuri, verificat nu stiu ce…verificat lichid parbriz…verificat stergatoare….Dupa ceva vreme am ajuns „prieteni”, masina de firma facand 15000 km la 3-4 luni, iar la 2 -3 revizii mai se dau 50 lei „bonus” si nu trece factura de 5 milioane..si cand stau acolo la coada vad oameni care inghit cele 10 milioane pe care mi le-au spus si mie…

    Aproape ca ma bucur ca momentan nu mai am garantie la nici o masina din familie..si merg la ce service doresc, undeva unde am incredere…Pacat de Ford, masinile imi plac, insa service-urile autorizate prin care am fost sunt sub orice critica in ceea ce priveste serviciile post-vanzare. Probabil unii patiti nu isi cumpara Ford ca sa nu ajunga la service cu ea, chiar daca numai pentru o simpla revizie.

  6. illy spune

    o zi la plaja in almeria (SPANIA) , ma urc in masina sa merg spre hotel, la un control un politist se holba la mine , nu stiam de ce , cand cobor din masina imi dau seama , geanta care o purtam pe umar (aveam un tricou alb ) era neagra dar era pusa invers de cum e pozitia centurii de siguranta (mergeam fara centura ) , mi-am dat seama ca era straniu pentru politist ca era centura invers pusa, dar totusi nu m-a oprit

  7. Florian spune

    Dupa o binemeritata “vacanta” (de vreo 3 ani) pe care am avut-o, eu si prietenul meu Catalin, a venit momentul sa ne intoarcem acasa, in Romania. Una din opriri a fost in Franta la o statie peco unde am oprit pentru a alimenta ford-ul cu benzina. Cum amandoi stiam doar romana si spaniola, nici o boaba de franceza sau macar de engleza…am alimentat cu benzina…ne-am dus linistiti in peco pentru a plati si a ne lua ceva de mancare. Dupa ce am achitat suma, cand ne-am intors la masina, am vazut sub masina o balta de ulei…pierdusem capacelul de la ulei, si am pierdut destul de mult ulei pe drum. Am incercat sa cerem ajutor celor de la peco, dar nu am reusit sa ne intelegem , noi pe limba noastra ei pe limba lor….. pana la urma l-am luat de mana pe unul de acolo si le-am arata balta de ulei care se stransese sub masina, baiatul a inteles in sfarsit despre ce era vorba si ce incercam noi sa ii spunem, insa nu avea cu ce sa ne ajute….din franceza lor am inteles si noi cateva fragmentele : tot repeta Polici Polici , vroiau sa cheme politia pentru a ne excorta de pe autostrada. Noi No polici, service..masina..probleme, si tot aratam spre masina :) ). Pana la urma au chemat politia…care ne-au cerut actele tot in franceza bineinteles, noroc ca ne-am prins ce vor sa le aratam, si am cautat actele, le-am aratat, se uitau politistii ca curcile in creci :) ) ca nu intelegeau nici ei spaniola din acte. Au vazut si ei ca aveam probleme la masina si au chemat o masina care ne-a dus la un service….dar cum sa fie totul asa de simplu….era ora 5 dimineata, iar service-ul isi deschidea portile abia la ora 9. Ne-a lasat omul la poarta service-ului, si am asteptat..s-a facut ceasul 6, 6:30, 7..eram foarte obositi si dupa drum si am adormit in masina. La ora 9, se aude o masina , era oprita chiar in spatele nostru si clasona de mama focului….Speriati si noi, ne-am dat jos din masina, si ne-am dus sa vedem ce are tipul de claxoneaza ca nebunu(nu stiam cat era ceasul) tot prin semne a trebuit sa ne intelegem si cu tipul de la service, care ne-a spus ca el lucreaza acolo si trebuie sa intre cu masina. Ne-am dat noi masina, i-am facut loc tipului, dupa care a venit sa vada ce probleme avem la masina, cum nu o mai porniseram de ceva timp, nu mai era nici o urma de ulei sub masina, acum ce sanse mai aveam sa ii explicam noi acelui om problemele noastre. Dupa mai multe incercari, l-am luat si pe el la fel ca pe cei din benzinarie si l-am bagat sub masina, unde i-am aratat ca nu mai era capacelul…Imediat a observat si a zis ca nu e nici o problema, o poate rezolva imediat (asta am inteles noi :D ) s-a dus la el in atelier, si-a luat sculele si a inceput lucrul….a trecut o ora, au trecut 2….ne-am fii dus sa il intrebam cat mai dureaza, dar cine stia cum sa il ia la intrebari pe francez…asa ca am asteptat linistiti la locul nostru, dupa vreo 3 ore de asteptat, a venit mecanicul la noi si ne-a aratat semnul de OK, ii multumim politicos, am mai platit si pe aici 380 euro, am ajuns acasa cu buzunarele goale, dupa atatea peripetii cate am avut pe parcursul drumului. Asta este povestea mea, patania mea la service, una de care imi aduc si acum aminte si rad impreuna cu prietenul meu

  8. Mircea Mester » Blog Archive » Iti dam un RCA daca te-a enervat asiguratorul spune

    [...] din cauza faptului ca nu am avut acces la blog fiind prins in Europa de cenusa vulcanului islandez) am adunat povestile voastre la service. Si am ales si un castigator, in persoana lui Ovidiu, cel care ne-a povestit o serie de intamplari [...]

  9. Ovidiu spune

    Multumesc de premiu pe aceasta cale, site-ul vostru e de multa vreme la “favorits” la mine, si am mai participat si la alte concursuri, unde am mai castigat si un pix:D .

    La mai mare Automarket!