Sărbătorim cinci ani de Automarket cu un nou Homepage

Probabil că mulţi dintre voi au observat deja, poate că unii nu. Automarket are o nouă faţă. Homepage-ul portalului nostru a ajuns la a treia versiune all-time, iar noi suntem mândri să vă prezentăm o primă pagină curată, simplă, clară.

Ce s-a schimbat:

1. Avem toate secţiunile importante evidenţiate clar, cu zone în care nu se mai întrepătrund bannere cu informaţie.
2. Secţiunea de maşini noi a primit o greutate mai mare odată cu redesignul paginii de start. Motivul: Automarket există pentru a vă ajuta să vă alegeţi viitoarea maşină. Chit că la acest pas ajungi prin ştiri, prin teste sau prin simpla căutare, am făcut totul mai simplu pentru ca cei care ne vizitează să nu aibă nicio problemă din acest punct de vedere.
3. Secţiunea de teste este mult mai vizibilă. Cele mai importante materiale editoriale realizate de Automarket au primit greutatea normală. În scurt timp se va schimba şi pagina fiecărui test în parte. Aceasta va deveni mult mai utilă pentru cei care ne citesc şi va conţine linkuri relevante pentru maşina testată.
4. Pasionaţii de ştiri au acum o zonă dedicată pe portalul nostru. De sus până jos, ştirile Automarket curg în ordine cronologică, pentru a uşura lizibilitatea. Cele mai importante informaţii ale zilei apar acum sus, în poziţii superioare.

Schimbarea paginii de start Automarket vine exact la cinci ani de la lansarea site-ului nostru. În 31 martie 2006 era lansat la apă Automarket.ro, un portal care a crescut cu răbdare, cu oameni de calitate, cu proiecte minunate şi cu un conţinut neîndoielnic. Pentru asta vă mulţumesc personal şi sper să ne vedem la anul, aici, din ce în ce mai mulţi şi mai informaţi.


Etichete: / /

10 comentarii la “Sărbătorim cinci ani de Automarket cu un nou Homepage”

  1. YMihai spune

    La multi ani Automarket ! Cu stiri bune si rele, cu mai mult sau mai putin profesionalism, sunt unul dintre cei care va urmareste aproape zilnic ! Va tzin pumnii pentru ca tot ce va doriti, sa se implineasca !

  2. antonny spune

    felicitari …baravo ….la multi ani !!!!! si la cati mai multi anii ……..daca tot a plinit 5 ani nu se poate la rubrica de vazari auto adaugat si o rubrica de vanzari piese sh sau parcuri auto de dezmembrari ???

  3. _STELI spune

    In primul rand: La Multi Ani !!! si cat mai multe articole reusite.
    Am incercat si eu sa imi aduc contributia prin comentariile pe care le-am postat in diferite sectiuni (incl la intrebari), insa am fost putin dezamagit de limbajul folosit de unii vizitatori ai site-ului si de vehementa cu care se contraziceau (uneori deviind mult de la subiect). Astfel ca nu m-am mai logat de mult, fiind un simplu vizitator (zilnic ce e drept). Oricum ce e important e ca dupa 5 ani inca sunteti prezenti si sper ca macar in urmatorii 5 ani sa fiti cel putin la fel.
    Cu stima,
    dipl.ing. Calbaza Stelian

  4. Marius spune

    Eheeee, cat am postat aici si cat m-am rugat de voi sa faceti dracu ceva sa mai simplificati siteul. E totusi ceva, e un inceput bun. N-as vrea sa fiu magar si sa nu recunosc. Ce e al vostru – e al vostru.

    Dar tot mai am o critica pentru desteptul vostru care a aranjat rubricile de baza. De exemplu, daca lumea e la job si vrea sa citeasca rapid in 5 minutele ce mai e nou la rubrica STIRI – STIRI AUTO……trebuie sa plaseze cursorul in dreptul rubricii STIRI, apoi sa astepte sa se deruleze la STIRI AUTO. Voi nu observati ca e deranjant? Faceti ceva si lasati rubrica STIRI AUTO libera, ca asta e prioritara in timpul saptamanii, la orice ora. Restul se pot citi seara sau in weekend, cand avem timp. Nu fiti caposi ca managerii de la Nokia – mai invatati si voi de la comentatori. Altfel ii pierdeti. ;P

  5. Diesel spune

    Buna treaba, sectiunile gandite de voi sunt reusite, faceti o treaba buna. La multi ani, rating-uri cat mai mari!

  6. Ionut spune

    Salut,

    La multi ani, in primul rand, si pot sa spun ca am fost cu voi din ziua 1.

    Ca heavy user, pot sa zic ca noul layout de homepage nu-mi place. Dar am si argumente. Zona de “masini” noi acopera ceea ce inainte era zona de “featured news” si care avea un impact major. Pana la urma 90% dintre utilizatori probabil revin sa citeasca stiri, si mai putin sa-si caute automobilul nou.

    Eu cred ca scaderea in importanta a “stirilor” nu va avea efecte benefice asupra traficului, insa probabil exista niste ratiuni/statistici comerciale in spatele schimbarii voastre.

    Daca va ganditi ca pe termen lung sa schimbati business-ul din stiri in “intermedieri auto” probabil era un pas important de facut. Chiar si asa, un site de tip “anunturi auto” (fie ele noi sau SH), nu va supravietui in atata zgomot decat cu content bun, mult si continuu adaugat. Pe chestia asta voi erati sunteti buni. Dar n-as recomanda sa faceti o struto-camila in care content-ul sa promoveze “anunturile auto”. Others have failed before you! :)

    In rest, mult succes, eu va am in continuare in feed-uri!

  7. Razvan Patrascu spune

    Salut si multi ani frumosi in continuare!
    Urmaresc de ceva vreme Automarket pentru ca l-am considerat o alternativa mai potrivita fata de celelalte publicatii online de profil. Am remarcat schimbarile vizuale din ultima vreme insa in acelasi timp am observat si o orientare usor diferita de cea cu care m-am obisnuit, prin abordarea altui stil editorial. Poate ma inseala pe mine memoria insa nu cumva titlurile stirilor de ieri au fost schimbate? Din pacate, cel putin in ceea ce ma priveste, noul ton al vocii pare sa caute sa atraga mai mult atentia pustilor decat pe cea a persoanelor care cauta continut editorial redactat de profesionisti. Observ aceasta noua orientare “cool” ca pe un raspuns la noul format Promotor pe care nu il mai urmaresc de ceva vreme tocmai datorita modului de abordare a subiectelor. Opinia mea este ca ar trebui sa pastrati in continuare abordarea editoriala anterioara si sa cautati sa va diferentiati tocmai prin atragerea cititorilor “de calitate”. Altfel, subsolul articolelor va deveni si mai mult decat este in prezent, un spatiu al comentariilor puerile. Pana ieri inca va consideram o potentiala viitoare referinta a acestui tip de publicatii, in Romania. Astazi incep sa cred ca va veti regasi in aceeasi sfera de public precum Promotor sau 4Tuning, fapt care va duce la pierderea unei identitati care parea sa va diferentieze. Imi propun totusi sa va invit la evenimentul anual al Alfa Club, denumit Alfa Fest, ocazie cu care sper sa schimbam opinii despre subiectul formatului editorial.

    Oricum, mult succes in continuare.

  8. madalin ilinca spune

    La multi ani Automarket !Mult succes in continuare.Nu aveti concurenta aproape deloc. Pentru cei ce vor sa lucreze la automarket sau sa redacteze un subiect, ce puteti face? Cred ca e o atmosfera acolo in redactie foarte frumoasa. Vreau sa stiu mai multe cand se elibereaza un loc… ;)

  9. Tincu Bogdan spune

    Sunt complet de acord cu Razvan (2 comentarii mai sus): eu am inceput sa urmaresc Automarket zilnic dupa ce am analizat toate site-urile de profil din Romania si am decis ca acesta este cel mai bun.

    In ultimul timp insa mi-am schimbat parerea. Vad numai titluri cu caps lock scrise si scrise in stilul protv/promotor.

    Din pacate, o sa renunt la a vizita site-ul, dar o sa revin ceva timp mai incolo.. poate poate se mai remediaza ceva.

  10. Meşter » Blog Automarket » SENZAŢIONAL!!! Automarket a dat-o-n tabloid! Pentru o zi spune

    [...] dacă nu revenim la stilul anterior, ne vor scoate din RSS Reader sau nu ne vor mai citi (1, 2, 3, [...]