Despre un razboi care nu e al nostru
Automarket versus Promotor sau invers, nu conteaza. Conteaza doar faptul ca aceasta cursa pentru trafic trebuie sa aduca multa, cat mai multa calitate in actul jurnalistic din ambele parti. Pentru ca, pana la urma, tot ce conteaza e informatia, care trebuie sa ajunga in fata publicului asa cum este ea. Si, slava Domnului, ea exista in ultima vreme in industria auto cum n-a existat niciodata pana acum. Tocmai datorita expansiunii internetului.
Dupa cum bine a punctat unul dintre vizitatorii nostri cei care si-au expus parerea pe blog, in insemnarea colegului meu Bogdan Mirica, fiecare isi alege modul in care vrea sa faca presa. Unii aleg tabloidizarea, altii aleg sa mentina un nivel ridicat al informatiei. Nu e nimic gresit. Nici dintr-o parte, nici din cealalta.
Automarket.ro este, insa, onorat sa fie considerat concurentul uneia dintre partile componente ale unui trust care detine o multime de publicatii, in toate mediile posibile si imposibile. Simplul fapt ca am reusit sa ne mentinem intr-o pozitie stabila pana in acest moment si faptul ca reusit sa aducem cititori care isi doresc informatie utila in fiecare zi nu fac decat sa ne onoreze inca o data. Mai ales in acest context.
Ii felicit pe cei de la promotor.ro pentru cresterea interesanta, chiar daca automarket.ro nu ar apela niciodata la acest tip de abordare. Pentru ca rezultatele de acest tip sunt perfide. Astazi le ai, maine nu le mai ai. Si ramai doar cu ceea ce ai facut cu adevarat pentru oamenii tai. Preferam sa crestem incet, dar sa ne asiguram ca nu gresim cu nimic. Nici in fata cititorilor, nici in fata advertiserilor, nici in fata concurentei.
Hai ai nostri!
September 24th, 2008 la 9:16 am
Prea mult zgomot pentru nimic.
Faceti prea mult tamtam. V-au depasit prin metode rusinoase pentru jurnalismul auto? Foarte urat, dar e treaba lor. Voi stiti ce puteti, sunteti siguri pe ceea ce faceti and you make a really good job out of it. Este de inteles ca v-au enervat, dar facand zgomot nu faceti altceva, decat sa impingeti citiorii site-ului vostru sa acceseze si site-ul lor, din curiozitate. Astfel le cresteti si numarul vizitatorilor, indirect, si nu cred ca este in favoarea voastra.
Think positive and smile!
…si marmota invelea ciocolata in staniol
September 24th, 2008 la 2:18 pm
PUNCT !
September 24th, 2008 la 6:28 pm
hai! fruntea sus ca nu ati gresit cu nimic!
September 24th, 2008 la 11:41 pm
Si totusi care este rolul acestor doua articole cu privire la cresterea Promotor? Cu ce ii intereseaza pe cititorii AutoMarket, depre care domnul Mircea Mester crede ca sunt oameni pasionati de industria auto adevarata de ce face site-ul ala care are un alt target, de gen tabloid? Cu ce va deranjeaza pe voi ca redactori sa faceti stiri bune in continuare si sa veniti cu ceva nou si mai bun? Sincer sa fiu, atitutinea voastra mi se pare putin denigratoare la adresa Promotor, ceea ce e ironic avand in vedere nivelul profesionist cu care va laudati.
September 25th, 2008 la 11:58 pm
Bravo Mircea, ma bucur sa vad aceasta reactie aici, mult mai temperata si profesionista.
Eu consider acest moment ca fiind unul normal in maturizarea pietei pe acest segment, nimic altceva.
A facut promotor ceva incorect? nu cred. Voi? nici asta nu cred.
Daca este etic sau nu … nici asta nu conteaza daca stai sa te gandesti.
Importante sunt 2 aspecte:
1. Fiecare dintre voi doi (automarket si promotor) isi alege modul in care isi face “datoria” fata de cititori si in timp se va vedea care este alegerea facuta de catre acestia.
2. E bine sa ai un concurent de asemenea calibru, competitia la acest nivel este cel mai bun combustibil pentru creativitate.
ps: abia astept sa vad momentul in care autovit va disparea din primele 10 pagini ale sectiunii auto, se va intampla, trust me
October 1st, 2008 la 4:24 am
Cam asa este in viata reala si competitiva.
Nu stiu cum e la ceilalti dar de putinele ori cat am fost cenzurat aici am simtit un gust nasol si m-am cam oprit sa intru sau sa postez.
Asa e viata in Romania.