Uneori, în Formula 1…

1. Uneori, diferența dintre o strategie reușită și una proastă se traduce în apariția sau lipsa titlului mondial din vitrină.

2. Uneori e bine să nu le reproșezi celorlalți că și-au apărat corect șansele. Riști să pari idiot.

3. Uneori, un circuit adevărat poate reaprinde în fani scânteia Formulei 1. Yas Marina din Abu Dhabi este de-men-ți-al.

4. Uneori, cea mai bună echipă și cel mai rapid pilot dintr-un sezon câștigă la final.

5. Uneori, din păcate foarte rar în F1, faptul că o echipă nu primește sancțiunea corectă pentru ordine de echipă nu înseamnă că acea echipă câștigă.

6. Uneori, sportul se întoarce la rădăcinile sale. În Brazilia, Red Bull putea să-i impună lui Vettel să-l lase pe Webber în fața sa la final, australianul având mai multe puncte în acel moment în clasament. Nimeni nu ar fi văzut acest lucru ca pe unul anormal. Cei de la Red Bull au refuzat însă jocurile de culise și și-au lăsat piloții în pace. Dacă ar fi dictat acum o săptămână, Vettel nu mai era acum campion mondial.

7. Uneori, un campionat mondial nu se câștigă, ci se pierde.

8. Uneori, după ce ai fost terorizat câțiva ani de doi tipi care au devenit principalii adversari ai bunului simț, simți că fericirea poate veni din cu totul altă parte decât sportul în sine. De la anul, Dan Mihai Alexandrescu și Victor Bonifaciu îi vor lăsa pe alții. Mai buni. Garantez pentru asta.

9. Uneori, Formula 1 revine. Și te face să aștepți sezonul următor cu sufletul la gură.

Etichete: / /

12 comentarii la “Uneori, în Formula 1…”

  1. dany spune

    subscriu…dar, nu uita ca esti jurnalist ca si ei, eu am dreptul sa spun orice, dar tu cum vei da nas in nas cu ei daca vor citi ce ai scris!?…poate ar trebui ceva mai mult respect…intr-adevar faceau nenumarate confuzii, emiteau judecati de valoare aiurea…dar merita felcitati pt pasiunea lor… F1 e ca o amanta…nu tre sa ne deranjeze daca o iubesc mai multi…

  2. Cristian spune

    Felicitari Red Bull si Sebastian Vettel ! Si anul viitor, campionatul se anunta cel putin la fel de palpitant . Referitor la Ferrari, maine mai mult ca sigur vom citi despre demisia lui Domenicali, pentru ca azi el a fost singurul vinovat . Tot despre Ferrari, nu este exclus ca la anul in cadrul echipei sa revina Ross Brawn ( Ferrari are nevoie de un strateg ca el ), pentru ca foarte probabil isi va vinde actiunile celor de la Mercedes si va fi “rugat” sa paraseasca echipa, in acest an fiind destul de dese divergentele intre Norbert Haug si Ross Brawn .

  3. scipio spune

    Subscriu la punctele 1,2,9.

    Daca 8 este adevarat ma imbat in seara asta. Oamenii astia m-au facut sa astept cursele de Formula 1 ca pe o tortura la care nu pot renunta. Azi vorbeam singur in casa ca un nebun la fiecare idiotenie pe care o scoteau. Adica una la fiecare 5 secunde. Niste cretini de cea mai joasa speta.

    Nu inteleg punctul 3. Mie mi s-a parut slab circuitul. Hamilton a stat in spatele lui Kubica cred ca vreo 30 ture si dupa ce a scapat cu el era mai rapid cu 1.5 secunde. Deci pur si simplu nu a avut unde sa depaseasca desi era muuuuuuuuult mai rapid.

    Strategia Ferrari foarte proasta. In loc sa vada ca Weber iese in spatele lui Petrov si sa il lase pe Alonso pe pista ei il cheama degeaba de pe un loc unde daca termina era campion. Ca sa stea langa Weber in spatele lui Petrov. Nu stiu ce a fost in capul lor.

  4. Iva spune

    Cristian,sti ceva ce “numai tu sti”?
    Zi-ne si noua de unde ideile astea legate de Ros Brown?

  5. prudentul spune

    Doamne-ajută că am scăpat de cei doi comentatori, după ce păreau că vor dăinui acolo pentru milenii. Asta e o veste bună. Partea proastă va fi de la anul pentru pasionaţii F1 care nu sunt abonaţii RCS. Şi ar cam fi cazul ca F1 să înceapă să fie transmisă în HD.

  6. Mircea spune

    @dany

    Nu, Miki și Viki nu sunt jurnaliști.

  7. lex spune

    Miki si cu Viki au facut un comentariu de cacao azi fara suparare dar m-am uitat in tandem pe RTL si TVR1 intradevar numarul de reclame de pe RTL este cam mare in timpul transmisiunii poate si din cauza asta comentatorii isi dau silinta. Pacat de Mihai Marinescu care chiar se chinuia sa faca o treaba mai buna decat cei doi. Astept cu nerabdare sezonul urmator si sper din suflet sa avem parte de niste comentatori mai buni. Daca nu va trebui sa fac un efort si voi invata limba germana.
    @dany: Lui Mircea nu trebuie sa ii fie rusine de nimic, daca cei doi nu suporta critica sa se duca la plimbare.
    @Mircea: Da ai perfecta dreptate, cei doi s-au comportat execrabil in timpul tuturor transmisiunilor din acest an, nu merita numiti jurnalisti poate doar bagatori de seama.

  8. Max spune

    Ma bucur ca nu vor mai comenta “indivizii” aceia de anul viitor. Imi poate spune cineva cum de in sfarsit s-a ajuns la aceast concluzie fericita? Nu de alta dar nu sunt in Romania si trebuia sa astept pana aparea inregistrarea de la BBC pe net ca sa urmaresc cursele.

  9. Bibi spune

    @3. Circuitul de la Abu Dhabi nu este deloc un circuit adevarat. E ca o pitipoanca, numai hainele de el.
    8. Sper ca pe cei de la Digi sa n-ajungem sa-i injuram ca pe cei doi Pinocchio de la TVR. Si mai sper sa-l mai auzim pe Mihai Marinescu in comentarii la F1, fiindca el chiar stie ce se intimpla acolo…

  10. Daniel Popescu » Blog Archive » Argumente pentru titlul lui Vettel spune

    [...] a explicat duminică seară, la cald, motivele pentru care Sebastian Vettel a meritat să devină campion [...]

  11. ally_great spune

    De prea multe ori uneori, dar INTOTDEAUNA Dumnezeu e sus si vegheaza. De data asta a facut dreptate.
    P.S. Mi-a placut cum l-ai denumit pe idiot pe Twitter :) )

  12. Edi spune

    Referitor la comentatorii curselor de la TVR… bateau campii, erau in contra-faza cu ce se intampla pe circuit. In comparatie cu ei, nu mai departe de televiziunea maghiara (TV2) care transmite cursele de formula 1, sa vezi la ei diferenta: foarte pasionati, pe faza intotdeauna, comentarii si informatii la obiect in cadrul curselor. Ca sa nu mai vb ca in saptamanile de pauza intre curse au emisiune dedicata Formulei 1, cu ce s-a intamplat in cursa precedenta, interviuri de la fata locului cu partcipanti (piloti, sefi de echipa), insight-uri de le satndurile echipelor… tot tacamul. Merita de luat model de cei ce vor transmite de la anu’ Formula 1.