Red Bull îţi dă aripi, dar nu ţi le bagă-n traistă
Povestea zilei vine din Formula 1, acolo unde Marele Premiu al Ungariei a ieşit în evidenţă prin trei mari evenimente. Unul este disputa la limită dintre Michael Schumacher şi Rubens Barrichello, al doilea este nebunia de la standuri în timpul primei opriri la boxe, iar al treilea este penalizarea cu drive through a lui Vettel pentru că germanul a lăsat o distanţă prea mare între el şi cel din faţă într-un moment în care Safety Car-ul se afla pe pistă.
Vettel ar fi câştigat fără probleme cursa dacă nu intervenea acest ultim scurt-circuit, mai ales că maşina îl ajuta cu adevărat (în calificări, Vettel a fost cu 1.2 secunde mai rapid decât al treilea clasat, fernando Alonso).
Evenimentul a subliniat încă o dată faptul că Vettel e crud, prea crud pentru a fi campion mondial la 23 de ani. Cel mai tare episod a avut loc însă după cursă, când, întrebat de jurnalişti de ce a lăsat atâta loc între el şi Webber, germanul a răspuns simplu: “I was sleeping”.
O fi bine să răspunzi aşa când concurezi pentru Red Bull?
August 3rd, 2010 la 8:04 am
Raspuns arogant si la mare misto , daca acum are comportamentul asta ma intreb cum o sa fie pustiul cand va fi campion mondial .
August 3rd, 2010 la 1:24 pm
Cel mai interesant lucru este ca atunci cand Hamilton face sinusoide pe traseu ca sa blocheze adversari primeste numai un avertisment pt “excessive weaving” dar daca Schumacher indrazneste sa traga de volan putin mai mult instant e penalizat. Si nu vad de ce. Regulamentul zice clar ca pe lungimea unui segment drept ai voie sa iti schimbi trasa odata. Exact asta o facut si el la blocarea adversarului. Ca Hamilton isi schimba trasa de 4 ori aia e ok. Nu vad ca daca exista un regulament atunci de ce nu se aplica la fel pt toata lumea.
August 4th, 2010 la 9:00 am
Cred ca in momentul in care va deveni campion, isi va tempera iesirile si gesturile. Astept sa ma contrazica!