8 (2)
Etapa a doua in Formula 1. Confirmari pentru unii, dezastru total pentru altii, dezamagiri pentru ceilalti. Pe scurt, spectacol. Chiar daca, in caz ca ma intrebati pe mine, cursa de la Sepang putea fu usor redusa la 10 tururi: cinci la inceput si cinci la final. In rest, somnolenta maxima.
Fernando Alonso: Campionul mondial a sprintat imediat dupa start, si-a tras bariera in spate (a se citi Hamilton) si a castigat fara probleme. Asteptam sa se coaca Lewis ca sa ii puna bete-n roate.
Lewis Hamilton: Schumacher ar trebui sa isi inrameze recordurile. E un baiat britanic care daca isi vede de treaba asa cum o face acum s-ar putea sa i le fure in cativa ani. Impecabil. Kimi si Massa stau si acum la o bauta in care incearca sa isi explice de ce FIA il lasa pe Hamilton sa piloteze o masina care nu poate fi depasita.
Kimi Raikkonen: Dupa Australia ne asteptam sa castige cuirsa de aici inainte ca ceilalti sa o inceapa. N-a fost asa. S-ar putea ca motorul care se clatina sa fi fost problema.
Nick Heidfeld: BMW Sauber stau si asteapta in spatele celor mari. Asteptam momentul in care cei mari vor deveni cei depasiti. Pana una-alta, locul 4 e maximum din ce putea obtine germanul. Intre pilotii Ferrari nu te poti simti foarte confortabil. El s-a simtit.
Felipe Massa: S-a grabit ca fata mare la maritat. Oficialii Ferrari spun ca trebuia sa il depaseasca pe Hamilton pentru ca asa ii cerea strategia. Complet de acord. Da’ mai are mult de invatat. Si poate sa inceapa cu capitolul “depasiri” din manualul de F1.
Giancarlo Fisichella: Mi se pare mie sau italianul se bate cu morile de vant? Masina e slaba si amintirile din anii trecuti ii rascolesc din greu pe pilotii Renault. Si cand te gandesti ca baiatul de pe locul 1 din Malaezia purta albastru pana cum cateva luni!…
Jarno Trulli: Tipul de pilot care ia puncte desi nu se vede in cursa. Locul al saptelea, perfect petru un pilot al unei echipe care inainte de debutul sezonului era inmormantata de unii. In locul lor, in groapa s-a dus Honda.
Heikki Kovalainen: Finlandezul a luat un punct pe care i-l dedica, parca il si aud, lui Briatore. Intre timp, Nelsinho Piquet asteapta la cotitura. Si totusi, am impresia ca Heikki ar face mult mai multe intr-o masina mai buna. La naiba, Renault, strangeti suruburile alea odata!
Ne vedem peste o saptamana, in Bahrain.
P.S. de la Honda se aude muzica de inmormantare. Asteptam bataia intre piloti si mecanici.