motorul asta de la mitsu are 83,3CP/litru si 166.7Nm/litru
comparat cu:
—-Mercedes 2143cmc – C250BE : ~92CP/litru, 233Nm/litru ( motorasul asta are mai multe in comun cu navele spatiale decat cu realitatea…si pe langa ca are cel mai mare cuplu in zona asta de cilindree are si, probabil, cel mai mic consum )
—-BMW 320: 91.5CP/litru, 190Nm/litru ( si care este cam etalon printre motoare )
—-subaru : 75CP/litru, 175Nm/litru
—-TDI-ul “clasic” 2.0CR: 70CP/litru, 160Nm/litru ( sau, pentru cei care dau banii de BMW pe o octavia rs sau un passat mai pretentios : 85CP/litru si 175Nm/litru pentru varianta mai puternica a TDI 2.0 CR )
as zice ca Mitsu nu sta chiar rau la capitolul motor diesel – mai ales ca este un motor propriu, construit de la 0 ( cica ), care inlocuieste unitatile imprumutate de la VW si PSA.
Dintre datele de mai sus as fi de parere ca motorul de la mitsubishi se situeaza deasupra VW si Subaru . . . dar probabil oricare dintre ele ar fi ok sub capota mea si a multor altora
Mai ce talent de ziaristi aveti sa despicati firul in patru , corect , nu sunt nenumarate , deocamdata e una , si o sa mai caut poate gasesc , dar sunt curios daca si tu ai puterea sa recunosti ca ai gresit cand ai zis
“Unde? În segmentul compact sedan? Vreau şi eu diesel-uri de 170-180 de cai aici.”
Astra 160cp – 6 viteze – punte rigida spate
Cruze 150cp- 5 viteze – punte rigida spate
A3 sportback – 170cp – 6 viteze – multilink spate(nu e sedan )
A4 sedan -170cp -6 viteze – multilink spate (doar din perspectiva dimensiunilor , pret si pretentii peste clasa asta )
VW Golf -170cp -6 viteze -multilink spate (nu e sedan dar are si versiune combi)
O discuţie începe de la nişte premise. Iar premisele erau la plural. Când spui sunt nenumărate modele, mă aştept să-mi dai o listă de cel puţin 10. De Octavia vRS diesel ştim şi noi, dar e singură pe segmentul ăsta. De asta te-am rugat să-mi dai “diesel-URI”.
În rest, lista e irelevantă. Cruze e tot acolo, Astra e tot acolo şi va fi schimbat, A3 Sportback nu-i sedan, A4 nu-i compact, Golf nu-i sedan.
În general, în domeniul ăsta e combinaţie de matematică şi uman. Tema discuţiei noastre e 100% matematică, nu există compromisuri de tipul “stai să vezi, că sunt şi aici. Nu-s la fel, dar sunt”.
Discutăm între oameni care cunosc fenomenul, nu în faţa blocului.
January 13th, 2011 la 5:22 pm
are acel DID nou de 1.8 150CP 300Nm ?
January 13th, 2011 la 5:23 pm
@unckle
Aham.
January 13th, 2011 la 6:03 pm
Subaru are 2.0, 150cp, 350nm si tractiune integrala permanenta parca suna ceva mai bine
January 13th, 2011 la 6:09 pm
Ar trebui sa aiba mai mult de 150cp , sunt nenumarate oferte similare pe piata fara sa fie in mod special sport.
macar un 170 -180cp si 400NM
January 13th, 2011 la 6:18 pm
@razvanis
Unde? În segmentul compact sedan? Vreau şi eu diesel-uri de 170-180 de cai aici.
@Vlad
Dai un ban, stai în faţă.
January 13th, 2011 la 6:40 pm
motorul asta de la mitsu are 83,3CP/litru si 166.7Nm/litru
comparat cu:
—-Mercedes 2143cmc – C250BE : ~92CP/litru, 233Nm/litru ( motorasul asta are mai multe in comun cu navele spatiale decat cu realitatea…si pe langa ca are cel mai mare cuplu in zona asta de cilindree are si, probabil, cel mai mic consum )
—-BMW 320: 91.5CP/litru, 190Nm/litru ( si care este cam etalon printre motoare )
—-subaru : 75CP/litru, 175Nm/litru
—-TDI-ul “clasic” 2.0CR: 70CP/litru, 160Nm/litru ( sau, pentru cei care dau banii de BMW pe o octavia rs sau un passat mai pretentios : 85CP/litru si 175Nm/litru pentru varianta mai puternica a TDI 2.0 CR )
as zice ca Mitsu nu sta chiar rau la capitolul motor diesel – mai ales ca este un motor propriu, construit de la 0 ( cica ), care inlocuieste unitatile imprumutate de la VW si PSA.
Dintre datele de mai sus as fi de parere ca motorul de la mitsubishi se situeaza deasupra VW si Subaru . . . dar probabil oricare dintre ele ar fi ok sub capota mea si a multor altora
January 14th, 2011 la 12:01 am
@mircea
Exact sedan compact , Octavia RS diesel 170cp.
January 14th, 2011 la 1:05 am
@razvanis
Păi stai așa. Te citez: “sunt nenumarate oferte similare pe piata”.
Octavia vRS diesel e una. Și e versiune de performanță, dar să zicem că trece. Dar unde-s acele nenumărate?
January 14th, 2011 la 11:11 am
Mai ce talent de ziaristi aveti sa despicati firul in patru , corect , nu sunt nenumarate , deocamdata e una , si o sa mai caut poate gasesc , dar sunt curios daca si tu ai puterea sa recunosti ca ai gresit cand ai zis
“Unde? În segmentul compact sedan? Vreau şi eu diesel-uri de 170-180 de cai aici.”
Vrei diesel compact de 170-180 cai , ai gasit .
January 14th, 2011 la 11:23 am
Astra 160cp – 6 viteze – punte rigida spate
Cruze 150cp- 5 viteze – punte rigida spate
A3 sportback – 170cp – 6 viteze – multilink spate(nu e sedan )
A4 sedan -170cp -6 viteze – multilink spate (doar din perspectiva dimensiunilor , pret si pretentii peste clasa asta )
VW Golf -170cp -6 viteze -multilink spate (nu e sedan dar are si versiune combi)
January 14th, 2011 la 11:29 am
@razvanis
O discuţie începe de la nişte premise. Iar premisele erau la plural. Când spui sunt nenumărate modele, mă aştept să-mi dai o listă de cel puţin 10. De Octavia vRS diesel ştim şi noi, dar e singură pe segmentul ăsta. De asta te-am rugat să-mi dai “diesel-URI”.
În rest, lista e irelevantă. Cruze e tot acolo, Astra e tot acolo şi va fi schimbat, A3 Sportback nu-i sedan, A4 nu-i compact, Golf nu-i sedan.
În general, în domeniul ăsta e combinaţie de matematică şi uman. Tema discuţiei noastre e 100% matematică, nu există compromisuri de tipul “stai să vezi, că sunt şi aici. Nu-s la fel, dar sunt”.
Discutăm între oameni care cunosc fenomenul, nu în faţa blocului.
Merci.
January 14th, 2011 la 12:36 pm
Deci ai gasit sedan compact de 170cp diesel sau nu ?
Ca sa nu vorbim ca in fata blocului .