Facelift
Automarket.ro a ajuns astazi, la aproape trei ani de la lansare, una dintre cele mai importante surse de informatie auto din Romania. Indiferent de vremuri, de crize si de alte elemente de acest tip, portalul pe care il cunoasteti cu totii si pe care il recunosc tot mai multi in Romania reuseste sa adune adepti ai fenomenului auto si nu numai.
Dar, pentru ca un lucru a ramas neschimbat de la lansarea site-ului si pana acum, adica din 1 aprilie 2006 (pacaleala de bun augur) si pana in 8 decembrie, echipa Automarket v-a facut o surpriza de sarbatori si va prezinta noile haine Automarket.ro.
Portalul nostru a trecut la o noua era din punctul de vedede al designului si al formatului, la o noua era din punctul de vedere al modului de abordare si la o cu totul noua atitudine. Deocamdata, in fata vedeti doar hainele, urmeaza sa descoperiti ce se ascunde in spatele unei munci care s-a intins deja pe durata a opt luni. Pentru ca in aprilie 2008 a inceput munca echipei de design si proiectare, iar in decembrie 2008 culegem cu totii roadele efortului sustinut al oamenilor de programare, soft, editare, si asa mai departe.
Dar, ca sa vedeti ce inseamna Automarket in lumea auto din Romania, aflati ca:
-au trecut 983 de zile de la lansarea site-ului, timp in care pe prima pagina au aparut 16.440 de stiri.
-interactivitatea cu publicul nu este egalata in presa auto din Romania: cele 16.440 de stiri au adunat in total 181.600 de comentarii din partea vizitatorilor.
-cea mai vizitata stire de pe Automarket.ro a adunat 67.000 de useri care au aflat, in direct de la Salonul de la Geneva si in premiera de pe site-ul nostru, cum arata noua sigla Dacia si au vazut pentru prima data fotografiile cu Dacia Sandero.
-cea mai comentata stire este aceeasi: Dacia Sandero si noul logo Dacia. Primim insa un puhoi de comment-uri atunci cand la mijloc se afla informatii care vizeaza direct viata oamenilor, cum sunt cele legate de eternele modificari ale eternei taxe auto.
Pe langa cifrele de mai sus, trebuie mentionati cativa useri care isi sacrifica secunde, minute sau ore din fiecare zi pentru a “conduce” commando-ul de useri de pe Automarket.ro. Imi vin acum in minte AndreiRN, george, antiaudi, sunshine64sm, ~!~TEXAN~!~, DRAKo, michelle_b, horted, NeoGalaxy, ally_great, scuderia,jondaniel, Ion Doe, Alex, eU, Andrei, dan, mihai, bogdan sau reddog. Lista poate continua si sper sa-mi fie iertate omisiunile. Le multumim tuturor pentru ca au incredere in noi.
Urmeaza o perioada trista pentru producatorii auto, cu o criza din care nu se va iesi, spun unele voci, pana peste doi ani. In acest timp, Automarket va va prezenta ce se intampla in lume auto, cu bunele si cu relele ei.
Sa vina 2009!
P.S. Asa cum e normal, pe versiunea noua Automarket veti da si de mici probleme de ordin tehnic, cel putin la inceput. Speram ca acestea sa existe in numar cat mai redus si ca Automarket sa devina, in scurt timp, locul in care iti petreci cu placere ziua auto.
December 9th, 2008 la 2:38 pm
felicitari Automarket !….siteu` arata excelent !
December 9th, 2008 la 11:43 pm
La cat mai multe zile (ani), stiri, comentarii, aprecieri si useri. Felicitari pentru eforturi! Rezultatele sunt remarcabile. Pt mine, personal, Automarket e ca un colt preferat al sufrageriei
Sa vina 2009!
P.S. pt prieteni (pe care ii regasesc in pomelnic) : Lumina maxima la veioze!
December 11th, 2008 la 7:47 pm
Faina tare noua imagine Automarket.ro….ca doar respecta noile tendite in materie de webdesign, WEB 2.0 cum se spune……..De fapt fain ca intr-un final se si misca bine, fata de cum se misca la lansare in 09/12.
Oricum, ati facut o treaba excelenta pentru care va felicit pe toti care s-au straduit atat de mult.
LA CAT MAI MULTE SUCCESURI….
PS: ce mi-a placut cel mai mult este faptul, ca la stiri, in dreptul titlului apare si poza. Acum chiar imi face placere sa intru sa ma uit pe toate stirile nu doar pe cele promovate in home-page si prin newsletter. De fapt acesta era singurul lucru care ma facea sa mai citesc stirile auto si pe la altii….(prietenii care mai navigheaza si pe alte meleaguri …stiu la ce ma refer…)