Dacia Duster, un model umflat

Importanta pe care Dacia si Renault o dau lansarii lui Duster de la Geneva nu este vizibila doar la standul marcii, cel mai mare din istoria participarilor Dacia la saloanele internationale. Chiar inainte de intrarea in salon, pe peluza din fata portii principale, constructorul roman ne-a rezervat o mare surpriza. Intre drapelurile oficiale ale cantoanelor elvetiene se inalta cateva steaguri albastre cu sigla producatorului roman si, cireasa de pe tort, un Duster imens gonflabil care ii intampina pe absolut toti jurnalistii prezenti la evenimentul elvetian. Este imposibil sa nu-l observi, inaltimea sa fiind de vreo 10 metri.

14 comentarii la “Dacia Duster, un model umflat”

  1. :) spune

    aaaaah misto ! ce nivel de echipare e ? :) )

  2. doru spune

    Ai pefecta dreptate privind “pompa” Duster. Dl Stroe a spus ca s-a invstit in Ro 70 milioane in Mioveni, iar reprezentantul Renault “cateva sute de milioane”. Probabil in Franta, nu in Ro, deci la Renault. Cred ca “la cam cad galoanele ” sa -l numeasca din prima Renault Duster.
    Apropo. anuntat-ii pe colegii dvoastra de la diverse televiziuni ca dotarile sunt diesel 1,5 de 105 CP si benzina 1,6 de 110 CP nu invers

  3. Carlos spune

    dorule tata, vad ca traiesti in lumea ta asa… dar mai revino printre noi … ai scris o aberatie de la un cap la coada =))

  4. flavius spune

    Corect Doru ,Corect Mircea.Sa dea Domnul sa fie bine si pentru amaritii din Uzina Dacia.

  5. Deceoare spune

    Inca mai stau si ma intreb: de ce comenteaza romanasii absolut tot si mai ales despre ce nu au habar?! O simpla verificare pe site-ul Dacia si vedem clar d-le Doru: diesel 1.5 4×4 are 110 CP iar benzina 1.6 4×4 are 105 CP !…

  6. Autogreen spune

    Ma intreb cum o sa fie perceput pe piata vestica de acolo de unde ar putea veni cele mai mari comenzi. Va fi o alternativa mai ieftina la Tucson sau o dacie mult prea scumpa?!

  7. Florentin spune

    Nu insinuez nimic, dar e un proverb: “Prostul, ca sa se bage-n seama, striga si la poarta targului”. Nu stiu ce sa cred de aceasta forma de publicitate, cred ca face mai mult rau decat bine. Repet, nu insinuez nimic, dar consider ca era oportun doar daca mai aveau si alte marci astfel de manechine. Imi cer scuze daca gresesc.

  8. Paul spune

    Incredibil! Pana si un balon reclama la Dacia ii face pe unii romani sa turbeze de suparare! Nici asta nu e bine, fratilor ?! Daca era la VW, Skoda sau orice alta firma era cea mai superba reclama posibila, pe cand asa…Ura asta incontrolabila impotriva Daciei nu pot sa o explic decat printr-o invidie patologica vis-a-vis de orice lucru care se mai misca cat de cat in tara asta.

  9. Carlos spune

    INVIDIAAAAAAAAAAAAAAAA =))))

  10. Carlos spune

    Dacia Duster intra in World Records Academy ca cel mai accesibil SUV din lume

    http://www.mediafax.ro/english/world-records-academy-designates-romanian-dacia-duster-most-affordable-suv-5715186/

  11. Mihacom spune

    Dacia Duster in echipare de varf, adica A/C manual, geamuri electrice, radio-CD cu Mp3, tapiterie de piele ecologica si pachetul “crom” costa doar 18.000 de euro. Mult, dupa parerea mea, pentru o masina care in nivelul maxim de echipare nu reuseste sa ofere cele 5 stele la siguranta ale altor modele, culmea, la acelasi pret.

    Nu cred ca o sa cumpere nimeni o Dacia de 18.000 de eur, baza cred ca o sa fie cea de 15.000 de euro, care ofera un motor diesel si un nivel sub medie de echipare.

    Dacia Duster reprezinta o evolutie pentru Dacia si cred ca este un progres pentru brandul acesta, insa, mai este mult pana departe.

    http://mihacom.wordpress.com/2010/03/07/dacia-duster-suv-ul-care-defapt-este-crossover/

  12. Cristi spune

    18.000 euro pare mult daca compari cu pretul unui autoturism de oras, dar pentru un crossover 4×4 nu este exagerat. Prin comparatie, o Kia Sportage costa 17800 euro in echiparea de baza benzina cu tractiune numai fata, iar cu piele, diesel si cu 4×4 plus pachete optionale cum doreste d-ul Mihacom ajunge la…24.000euro! O Skoda Yeti cu diesel de 110 cp, interior piele si o echipare aproape de top costa…22.000euro!! Sunt clar masini mai aratoase dar pt un cineva care doar munceste si nu fura 5-6000 euro in plus inseamna foarte mult! Pt cine cauta un 4×4 nu pt a merge la Mall si pt a-i face invidiosi pe vecini s-ar putea sa ia in considerare un Duster Laureat benzina ( aer, geamuri fata, euro 5, cutie 6 viteze, 4×4, mp3, 4 airbag-uri etc) la aprox. 14.000 euro !!

  13. Carlos spune

    @Mihacom
    Stii care-i problema ta? n-ai o viziune de ansamblu, iar pentru asta trebuie sa-ti dai jos ochelarii de cal… tu vbesti de dotari in comparatie cu oferta concurentei, dar nu faci referire la pret… sau vbesti de pret, dar nu iei in considerare echipamentele si spatiul… intr-o analiza corecta, obiectiva si echidistanta trebuie luate in calcul toate coordonatele!

    Dacia ofera garantie standard 3 ani/100.000 km, garantie vopsea 3 ani+ garantie anti-coroziva 6 ani. Optional masina poate beneficia de o garantie extinsa de la 3 la 5 ani pentru 210€ cu TVA. Calculul de 18.000€ facut de tine este gresit. Ai pus de 2 ori voseaua metalizata. Este in egala masura si vina configuratorului Dacia ca nu anuleaza bifarea vopselei metalizate la optiuni din moment ce ai ales culoarea sidefata…
    Pretul unui Duster Laureate 1.5 litri 110 CP cu garantia standard de 3 ani, dar toate celelalte optiuni bifate (inclusiv metalizarea) este 17.555 EURO cu TVA. Daca mai adaugam si 210€ – garantia extinsa de 2 ani, deci un total de 5 ani garantie, ajungem la maxim 17.765 EURO.
    A gresi e omeneste, iar caracterul unui om se vede in momentul in care recunoaste acest lucru…

    ah, si inca ceva… ce crossover are 5 stele EuroNcap, pe segmentul ei de pret -10.500-17.300€ ??
    huh? Tucson? NU! 4 stele. Suzuki SX4? NU! 4 stele. Skoda Yeti? DA! 5 stele, dar cum? Nivel de echipare minim “Ambition” care porneste de la 21.415€ cu motorizare diesel invechita de 110 CP ! Daca tu crezi ca ceva mai jos de “Ambition” se incadreaza la 5 stele EuroNcap, te inseli amarnic. La banii astia NU ai tapiterie din piele, volan/schimbator piele, comenzi radio volan, geamuri electrice spate, bare longitudinale cu aspect crom satinat, intrare aux, geamuri fumurii, etc. Deci pe langa faptul ca Yeti e cu peste 4.000€ mai scump si nu ofera dotarile astea , are spatiu interior, portbagajul, sistemul 4×4, garda la sol, unghirile de trecere NET INFERIOARE unui Duster !

    @Cristi > yeti e masina “mai aratoasa”?! iti bati joc de noi? =)) du-te mah cu dumele astea in alta parte…

  14. dan spune

    Galerie foto: Dacia Duster surprinsa in trafic – http://ow.ly/1qgXe