AutoItalia, pe ungureste sau nu, este peste tot!
Saptamana aceasta mi-am petrecut timpul in preajma echipei AutoItalia. Cele doua evenimente ale importatorului au facut posibila cunoasterea realitatilor din spatele acestei companii.
Ce va pot spune?! Este o echipa construita pentru ambitiile inalte ale lui “capo” asa cum ii spun angajatii boss-ului de la AutoItalia, Herbert Stein. Povestea lui este interesanta, este un evreu nascut la Cernauti care a reusit sa scape de ororile holocaustului si peste ani a adus “masina italiana”, cu tot ceea ce inseamna aceasta, lux, sport performanta si utilitate- lucruri pe care le intalnim la marcile din grupul Fiat – in Romania. Povestea vietii lui Herbert Stein va fi prezentata intr-un cover story pe site-ul nostru dar pana atunci sa va povestest cum a fost la evenimentele lansarilor de la Odorheiu Secuiesc si de la Ploiesti.
Am plecat spre Odorheiu Secuiesc cu un SsangYong Rodius SV270 cu 7 locuri, masina foarte comfortabila, dar cu design si performante discutabile. Evenimentul din Odorhei a avut o importanta majora in comunitatea de circa 36 de mii de locuitori dintre care 35 de mii sunt de etnie maghiara. Conferinta de presa a fost bine-nteles, bilingva, dar nu in romana si maghiara cum va imaginati ci in maghiara si in engleza. Oaspetii au fost foarte primitori si cumsecade, ca fapt divers, isi cereau scuze pentru romana destul de stalcita pe care o vorbeau cu noi, lucru de inteles intr-o comunitate cu o majoritate zdrobitoare. Notabilitatile locale s-au implicat major in aceasta investitie, am putea spune ca erau foarte incantati sa rosteasca AutoItalia pe ungureste.
In ceea ce priveste Ploiestiul, exista unele diferente. Orasul mult mai mare, dezvoltarea economica semnificativa din aceasta zona, potentialul zonei in sine, au dus la un showroom de doua ori mai scump fata de cel de la Odorhei. In plus, evenimentul de la Ploiesti a fost organizat intr-un stil occidental, luxul poate fi cuvantul cel mai potrivit pentru a defini desfasurarea lucrurilor. Alta situatie, alta zona, alta mancare de peste. Asta nu inseamna ca nu pot aprecia entuziasmul de la Odorhei si insemnatatea deosebita a unei investitii de genul acesta pentru zona Harghita.
In incheiere, putem concluziona ca evenimentele au fost un succes pentru baietii, sau, ma rog,fetele de la AutoItalia. Pentru pasionatii si clientii marcilor din grupul Fiat, AutoItalia a venit mai aproape, fie la Ploiesti, fie in tinutul Secuiesc la Odorhei.
October 14th, 2006 la 9:12 pm
cacat! Masini italiene, si proaste si mici si aiurea . Nu cred ca Secuii din Hargita vreau asa ceva!!!((Sau sunt prosti sau sunt Romani )
October 16th, 2006 la 9:48 am
Masinile italiene au o finetze fatza de toate celelalte masini. Fiabilitatea lor nu este nici pe departe apropiata de masinile nemtesti…sau japoneze. Principalul impediment in sporirea vanzarilor este pretul acestor masini…inadecvat pentru calitatea oferita
October 19th, 2006 la 8:16 am
DE DOI LEI ITALIENELE, eu am avut un Carisma – sculaaaa de masina desii sunt inca multi fraieri in romania care nu-si dau seama ce inseamna o japoneza. Mai ales albea cu motor de 12.. este de tot cacatu- puturoasa si consumaaaa garla la capacitatea asta. Sa traga si ei cu ochiu la opel cel putin sa vada ce se poate scoate din 1200cm3 ! ! !
May 18th, 2007 la 8:35 am
Bai, fratilor, da’ cata ignoranta exista pe lumea asta!
Ati avut vreodata o masina italiana?!
Nu va intreb de Ferarri sau Maserati, da macar o Lancia Delta ati avut? Sau macar o Alfa 155? Nu, nici nu credeam!
Sau poate voi aveti doar prieteni cu Fiat Ritmo – mda, atunci v-as intelege punctele de vedere.
Ei, aflati voi de la unu’ care le-a avut pe multe din cele facute in Italia (cu toate astea nu sunt fan exclusiv al masinilor italiene) ca la calitate – fiabilitate – ergonomie – performante, Fiaturile (ca sa nu urcam prea mult in ierarhie) sunt cel putin egale cu cele nemtesti.
Nu ma credeti, nu? Ia mergeti la un showroom VW, conduceti in polo TDI, iar apoi la unul Fiat – incercati in G Punto Multijet!
Veti fi surprinsi!
Asta ca sa nu pomenesc de Opel (ca tot zicea careva pe-aici despre Opel), care inca isi permit sa scoata dintr-un motor diesel de 1,7 l – 100 cp (vedeti ca pe Punto aveti 90 cp la 1,3 l DIESEL).
Poate v-am dat un subiect de reflectie…
Sau poate alegeti in continuare ignoranta…
It’s up to you!
May 21st, 2007 la 2:57 am
De 15 zile si 2.000 de kilometri conduc un Fiat Stilo Abarth.
Povestea e scurta: 2,4 litri, 170 de cai + ceva dotari (destul de multe).
Cine are indoieli cu privire la masina asta e asteptat in parcare la Casa presei! Cine vrea sa o vada, o vede. Cine are obiectii, e invitat sa ne dam!
Pe bune, acu’! or fi dat-o in bara cu masinile cativa ani la rand. Dar acum chiar stau bine!
September 14th, 2007 la 7:07 pm
Linea frumoasă dar agentul dealerului slab pregatit iar la livrare multe minciuni si amânări,destul de subtire calitatea finisajelor ,o spun dupa ce agentul de vanzare a incercat sa mi bage pe gat defecte de montaj evidente .Aveti grija daca o cumparati ,trebuie optiunea scut protector.Cam mult plastic la exterior. Pa va mai spun dupa ce ma reintîlnesc cu agentul sa vedem dacă are valoare cuvântul lui.
February 27th, 2008 la 3:50 pm
Cablajul electric al acestei masini se face la noi in Romania!!!