Orice salon auto nu prezinta vizitatorilor doar modele sau concepte noi ci si o interesanta prezenta feminina alaturi de acestea. Parisul, aceasta capita mondiala a romantismului, nu a putut sta deoparte de tentatie sexului frumos si a folosit reteta mult uzitata la un eveniment de acest fel. Langa un model auto sade sau, ma rog, se fataie, un model de femeie. Desigur, aceste asocieri intre perfectiunea mecanica si misterul perfectiunii umane pot parea adevarate concepte filosofice, dar nu par a fi tocmai de bun simt, insa, la nivel publicitar compozitia femeie-masina are un succes mult mai mare. Poate diriguitorii evolutiei globale a ideei de autoturism sunt putin misogini, poate femeia iubitor de automibilism este luata mai putin in seama de sefii PR-isti de la companiile auto, sau poate asa este mai frumos.In orice caz explicit si in direct poze pe subiect:
Sa nu credeti ca masina din imagine a atras atat de multa lume in jurul ei pentru faceliftul suferit! De fapt nici nu stim ce masina este, dar stim ca in portbagaj este prevazuta cu un kit-dozator, distribuitor de bere. Ne intrebam daca berea provine din rezervor, iar singura utilitate a masinii este cea de a racori setea soferilor aflati in vacanta. Voi ce parere aveti?
Nissan este cunoscut pentru exceptionalele modelele de teren. Patrol, Navara, Murano, Pathfinder, X-trail sunt transfigurarile Nissan in lumea cyborgilor animali. Una dintre cele mai originale reclame din lumea publicitatii surprinde calitatile masinilor Nissan in orice imprejurare, off-road vorbind. Watch this!!
Reclamele la masini sunt din ce in ce mai traznite. Francezii nu si-au dezmintit originalitatea si au realizat o nebunie virtuala pentru Peugeot 407 SW. Si iata cum printr-un joc cu masini puteti intra in lumea virtuala la bordul unui 407 SW.
Posesori si pasionati de Dacii 1100 din intreaga lume, RETROMOBIL CLUB ROMANIA organizeaza cea de-a doua editie a intalnirii nationale a posesorilor de DACIA 1100, sambata 9 septembrie 2006, incepand cu ora 10:00, in Piata Vasile Milea, cu ocazia Salonului Auto Pitesti (SAP) 2006.
Postat de Robert Gherghe in Saloane Auto pe August 22nd, 2006
Cum ar fi sa vedeti pe site-ul nostru ( si al vostru, evident) stiri de genul Precizia Sacele a achizitionat pachetul majoritar al gigantului Mittal Steel, sau RAFO, in urma restructurarii, a reusit sa inglobeze British Petroleum. Desigur aceste subiecte nu ne-ar interesa, dar s-ar putea sa ne amuze sa facem stiri de genul “Dacia a achizitionat pachetul majoritar de la General Motors”, iata ce se ascundea in spatele discutiior privind o eventuala alianta Renault-Nissan cu GM. O alta varianta ar fi noul model Bentley Continental cu 2 cai putere, vii si cu potcoave. Da. Ne-am gandit sa lansam o categorie de stiri “SF” pentru amuzamentul publicului iubitor de automobilism. Asteptam ideile dumneavoastra si comentarii referitoare la dorinta de a posta o rubrica cu stiri de genul acesta.
Postat de Robert Gherghe in Saloane Auto pe August 10th, 2006
Acum ceva timp am postat o insemnare pe blogul nostru prin care sugeram ca Universitatile americane sunt din ce in ce mai intersate sa sustina diferitele cauze ale companiilor de telefonie mobila. Subiectul tratat era periculozitatea folosirii telefonului mobil in timpul condusului. Rezulatele cercetarilor de la Universitatea din Utah au demonstrat ca folosirea manuala a telefonului mobil este la fel de periculoasa ca si condusul sub influenta bauturilor alcoolice. Fara sa ne mai referim la relativitatea simulatoarelor pe care sunt realizate aceste studii, vom trece direct la atac. V-am solicitat parerea intr-un sondaj privind gradul de periculozitate la volan a telefonului mobil in comparatie cu alcoolul. 6, 82% dintre dumneavoastra au raspuns ca telefonul mobil este mai periculos, 90.91% au sustinut ca alcoolul este mai periculos, 2,27% au sugerat ca nici una dintre variante nu este periculoasa. Mai ramane vreo indoila? In orice caz, nu te alcooliza, cel putin la volan.
Postat de Robert Gherghe in Saloane Auto pe August 3rd, 2006
Departe de responsabilitatile familiale, conditia unui burlac face ca posibiliatea alegerii unei masini sa fie mult mai larga. Un contraexemplu clar il reprezinta Aston Martin V8 Vantage, care a fost votata in 2006 masina cea mai potrivita pentru intalnirea cu partenerul. Alegerea celor mai bune modele pentru burlaci a exclus monovolume mici, break-uri sau SUV-uri. O singura exceptie s-a facut cu SUV-ul Honda CR-V, fiind inclusa pentru persoanele singure care inca sunt elevi. Dar cele mai interesante modele pentru cei singuri sunt fara indoiala masinile sport. Stilul sport, viteza mare, forta impresionanta a motoarelor sunt elemente care alcatuiesc profilul ideal pentru satisfacerea nevoilor in materie de masini pentru cei singuri. Anul trecut la categoria cea mai buna masina pentru o femeie singura de 45 de ani, castigatorul a fost un Mercedes-Benz SLK-Klasse cabrio. Pentru aceasta distinctie onoarea a venit anul acesta celor de la General Motors pentru cabrio Saturn Sky. Asa cum am mentionat mai sus, opusul acestui model este Martin V8 Vantage, cel mai potrivit unei intalniri.
Postat de Robert Gherghe in Saloane Auto pe July 26th, 2006
Nils Bohlin, inventatorul centurii de siguranta cu prindere in trei puncte nu s-a gandit niciodata la dizpozitivul special pentru pasagerul din dreapta de sex feminin. Daca ar fi facut-o ar mai fi salvat, poate, alte mii de vieti. Poate considerati ca fotografia prezentata este un exemplu de bascalie. Va inselati! Va rog sa parasiti cinismul epocii in care traim si sa va ganditi la siguranta in trafic. Poate parea o dovada de misoginism dar sunt absolut convins ca mai putine accidente rutiere ar avea loc daca centura de siguranta ar putea inchide gura “lor”.
Postat de Robert Gherghe in Saloane Auto pe July 19th, 2006
Tour de France este competitia sportiva cu cei mai multi spectatori din lume. Circa zece milioane de oameni intr-o perioada de trei saptamani privesc la aceasta aventura care strabate Franta. Ciclismul a prefigurat epoca automobilismului, sa nu uitam de conceptul ruleorului, omul masina, expus in ideologia futurista, unde automobilul reprezenta unul dintre simbolurile de baza. Dar ce legatura are ciclismul sau Turul Frantei cu noi?! Exista o traditie destul de veche prin care unul dintre sponsorii principali ai competitiei este un producator de masini. Dupa un parteneriat de mai multi ani cu Fiat, oficialii turului au inceput de doi ani o colaborare cu Skoda. Da! Skoda! Nu mai este o masina a blocului comunist, asta o stim cu toti, dar dupa ce o gasim pe toate soselele Europei, iata ca acum este masina oficiala in Marea Bucla. Poate meritul cel mai mare il detine Grupul Volkswagen, dar pana la urma prezenta numelui Skoda pe linia sosire din Tur este o lovitura de imagine pentru intreaga Cehie. Greutatea acestei realitati este semnificativ relevata prin spotul care prezinta Tour de France. Avem mai multe bicilete fara ciclisti pe ele, care par sa mearga singure. Spre sfarsitul spotului observam ca bicicletele respective se afla de fapt pe o masina Skoda care cara in spate Turul in sine.