The End?

Inceputul sfarsitului pentru Chrysler? Presa din intreaga lume canta prohodul gigantului auto american. Chrysler a oprit activitatea la 5 fabrici deoarece furnizorul de componente pentru interioarele automobilelor a dat faliment.

Desi Chrysler trece momentan printr-o criza de functionare si se afla intr-un colaps financiar de cativa ani incoace, un eventual faliment al grupului american pare greu de imaginat. Oricare ar fi deznodamantul in aceasta situatie este greu de crezut ca marci celebre ca Jeep si Dodge ar urma sa ia drumul nefiintei. Totusi, nu poate fi atat de imposibil ca o companie, cum este si Chrysler, sa-si incheie activitatea. Unii chiar sunt entuziasti la o astfel de idee, spunand ca cel mai bun lucru care s-ar putea intampla la Chrysler este falimentul. Ramane de vazut!

4 comentarii la “The End?”

  1. george spune

    O, ce veste minunata!…
    Chestia cu falimentul furnizorului e vrajeala de doi bani…Ei sunt in cola cao din cauza ineficientei determinate de managementul idiot…Chrysler are un singur furnizor de interioare??? Ei n-au auzit ca nu se tin toate ouale intr-un singur cos? Si chiar si asa, nu mai e nimeni altcineva care sa faca tapiterii si planse de bord? Ca si cand productia interioarelor s-ar face cu tehnologie NASA…DUH…
    Vesnica pomenire si sa le fie tarana usoara…

  2. prudentul spune

    Alt român autentic care se bucura de necazul altora. Bravo, tot aşa !

  3. george13 spune

    @ prudentul

    Am impresia ca iti lipsesc niste detalii importante. Nu sunt un fan al masinilor japoneze de exemplu dar le recunosc atuurile si calitatile…cu americanii treaba sta un pic diferit…

    S-ar putea sa ma repet dar e mai bine asa, repetitia e mama invataturii…vorbim aici despre niste firme, printre care si Chrysler care pe de-o parte au pus voiniceste umarul la strategia de stimulare a “consumului” de SUV-uri si de limuzine devoratoare de benzina (Chrysler Viper, Dodge RAM SRT, etc.) care au dus la cresterea galopanta a emisiei de CO2 si la scaderea ingrijoratoare a rezervelor mondiale de petrol din care ne alimentam cu totii ceea ce inseamna ca intr-o buna zi, care e vizibila la orizont, vom ramane fara zeama (inclusiv tu) iar ca bonus o sa primim cate un uragan pe luna ca sa nu mai fie nevoie de servicii de salubritate sa ne curete hartiile de pe strada si sa ne scoata cartofii din musuroaie . Pe de alta parte, au neglijat in mod copilaresc dezvoltarea tehnologica cu scopul imbunatatirii reale. S-au concentrat pe confort si lux iar tehnologia menita sa creasca performantele, eficienta si fiabilitatea au ajuns mai spre coada listei…
    Si toate astea in ciuda avertismentelor repetate ca politica lor e perdanta…Japonezii nu si-au deschis prima uzina in America acu` 2 saptamani…Cotele lor de piata nu au scazut ingrijorator abia in vara anului trecut…Katrina nu a fost prima cumatra care a adus benzina scumpa in America…Nu numai ca nu s-au adaptat dar au adoptat o atitudine sfidatoare si sinucigasa deopotriva din punctul asta de vedere…Vezi Gas Guzzler Tax, vezi Hummer Tax Loophole, vezi CAFE…Eu m-am cutremurat si indignat deopotriva cand le-am vazut…

    Pacat de ei ca aveau potential garla…da ce sa-i faci, infatuarea i-a stricat…

  4. Seven spune

    Amin!
    Daca au omorat ei masina electrica … ce sa mai zic de Chrysler …
    Good point prudentul!